Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Er så mye gode grønnskaer for tiden, og lagde meg salat til lunsj. Er den sunn? -pinjekjerner -sukkererter -stangselleri -pastaskruer med litt sitronolivenolje på -reddiker Godt var det ihvertfall!
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Det var sikkert godt, ja. Men jeg har en mistanke om at du kan komme til å bli sulten igjen relativt raskt, fordi grønnsaker stort sett består av vann. Pasta er også lettomsettelig. For at du skal holde deg mett lenger, er det lurt å tilsette noe proteinrikt, i form av kylling, fisk, ost, skinke e.l.
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Det var sikkert godt, ja. Men jeg har en mistanke om at du kan komme til å bli sulten igjen relativt raskt, fordi grønnsaker stort sett består av vann. Pasta er også lettomsettelig. For at du skal holde deg mett lenger, er det lurt å tilsette noe proteinrikt, i form av kylling, fisk, ost, skinke e.l. Jeg synes kjøtt og sånt i salat er litt gøsj... (og ikke like raskt å lage...). Ost er jo ikke så dumt. Skal uansett gå tidlig i dag, så jeg er nok mett til jeg kommer hjem siden jeg ikke spiste før nå. Takk for tips.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Fetaost funker forresten utmerket i alle slags salater, hvis du liker det
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Fetaost funker forresten utmerket i alle slags salater, hvis du liker det Juhu! Elsker det. Spiste det faktisk i går, til digge pitabrød og masse grønnskaker. Kan kansekj bytte ut større dler av pastaen med det, når jeg tenker meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå