Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt spesiell overskrift, men var litt usikker på hva jeg skulle skrive. Saken er at jeg og mannen er på ferie med baby. Vi stoppet for at jeg måtte amme babyen. Så jeg tik ut baby og ammet henne i fremsetet på bilen. Samboer gikk en liten tur, og etter en stund så reiste jeg meg mens jeg ammet,og gikk for å finne mannen. Når har ser meg, så ler han. Jeg spør hva han ler av? Nei han lo av meg. Av meg? Hvorfor? Fordi du ammer mens du går. Jeg svarte tilbake; så du ler av at jeg ammer babyen vår mens jeg går? Jeg var ikke til bry for noen heller forresten. Ja svarte han. Jeg er faktisk flau over deg nå. Dette er kanskje en bagatell for noen, men jeg ble faktisk litt lei meg. Vi har slitt i forholdet i spedbarn perioden. Og i tillegg så er han er frekk mot meg hele tiden. Vi er 37 år begge to..

Anonymkode: fa934...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør ikke være flau syns jeg, men syns vel heller ikke at dette var noe å bli lei seg for.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nja, det var vel et festlig syn med deg gående ammende. Hadde jeg også syntes

Anonymkode: c5832...a21

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det var vel et festlig syn med deg gående ammende. Hadde jeg også syntes

Anonymkode: c5832...a21

Problemet ligger kanskje i det at han sa han ble flau av henne. Noe som er unødvendig, og teit, men du overtenker dette kanskje litt TS. 

Anonymkode: 4aba7...e61

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på butikker med babyen hengende etter puppen 🙈 kunne ikke brydd meg mindre om andre folk og deres meninger 😁

Anonymkode: a00e1...cea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gikk på butikker med babyen hengende etter puppen 🙈 kunne ikke brydd meg mindre om andre folk og deres meninger 😁

Anonymkode: a00e1...cea

No you dont 

Anonymkode: b6a50...b2e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No you dont 

Anonymkode: b6a50...b2e

Det er da helt naturlig at en baby skal ha mat..? Skal babyen slutte å være sulten fordi mor må handle?

Anonymkode: d5d13...bd4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det dummeste er at han er flau over deg. Han må ta seg kraftig sammen. 

Anonymkode: 3d292...b3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres ugreit ut av ham. Samboeren min har også ledd når jeg har ammet gående, men det har ikke vært en nedlatende latter, om du skjønner. Det kan nok se komisk ut. Men min sier også at han er takknemlig for alt jeg gjør med barna og at han er stolt, ikke flau. Du skriver at han sa han var flau og at han er mye frekk mot deg, derfor syns jeg dette høres ut som noe annet. Har samboeren din forstått hvordan du opplever ham?

Anonymkode: 96d9f...021

• Liker 5
Gjest BethD
Skrevet

Tenkte du overreagerer helt frem til han sa han var flau over deg. Jeg hadde seriøst klikka i vinkel om min mann sa han var flau over meg om jeg ammet barnet vårt. Noe han aldri hadde sagt forøvrig og jeg syns egentlig det høres merkelig ut. Er du sikker på at det var sånn han mente det? Tror du bør ta det opp med han

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt naturlig at en baby skal ha mat..? Skal babyen slutte å være sulten fordi mor må handle?

Anonymkode: d5d13...bd4

Mor kan kanskje vente med å handle til babyen har spist ferdig? 

Til TS: jeg skjønner at du ble lei deg fordi han da han ble flau, men jeg synes også du overreagerer. Gående amming ser litt rart ut, og hvorfor kunne du ikke bare latt barnet die ferdig før du gikk for å finne mannen? 

Anonymkode: 1f0a4...1c1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var unødvendig å si at han var flau.... Men tenker at dette bunner i det du skriver om at dere sliter i forholdet nå i spedbarnsperioden. Når man glir fra hverandre, skal det lite til før små kommentarer blir store. Om dere ikke greier å få snudd forholdet deres på egenhånd. Oppsøk hjelp :) 

Anonymkode: ff232...dca

AnonymBruker
Skrevet

Eksmannen var flau over meg. Når jeg gikk kledd i klærne jeg ville, eller ikke hadde sminket meg før vi dro ut. Han var opptatt av at alt måtte se så fint ut. "Skal du virkelig gå ut uten sminke? I de klærne?" Hadde helt normale klær, stort sett jeans og pen genser.

Så jeg kjenner følelsen, og den er dritt. Ikke la han komme unna med det. Mannen min har aldri vært flau over meg, og jubler når jeg går uten sminke. At en baby får mat er helt naturlig, og hva så om du beveger deg samtidig? Hva i alle dager gjør han flau over det?

Anonymkode: 7647c...d5b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...