AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Del Skrevet 10. juli 2020 Vi bor i en liten hybel og har ikke TV hjemme. Derfor har jeg kjøpt IPAD til min 2 åring. Jeg ønsket ikke at han skal bruke min tlf hele tiden. Spørsmålet er hvordan laster dere ned barnefilmer på ipad? Har jo ikke tilgang til wifi hvis man er i bilen eller andre steder. Har dere andre smarte apper på ipaden som er kjekt å ha? Andre ting foreldrene må passe på mens barnet ser på barnefilmer? Anonymkode: c7582...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Del Skrevet 11. juli 2020 Du må enten kjøpe filmer på itunes eller laste ned filmer på viaplay eller netflix. Anonymkode: ae809...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Del Skrevet 11. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bor i en liten hybel og har ikke TV hjemme. Derfor har jeg kjøpt IPAD til min 2 åring. Jeg ønsket ikke at han skal bruke min tlf hele tiden. Spørsmålet er hvordan laster dere ned barnefilmer på ipad? Har jo ikke tilgang til wifi hvis man er i bilen eller andre steder. Har dere andre smarte apper på ipaden som er kjekt å ha? Andre ting foreldrene må passe på mens barnet ser på barnefilmer? Anonymkode: c7582...eaf Kjøp et kollisjonstestet sparketrekk som du fester i stolryggen foran mini, Besafe eller Axkid sitt, som har vindu til tablet. Netflix, Viaplay, og sikkert Sumo også kan laste ned og lagre filmer for å se når man er uten WiFi, men aner ikke begrensningene. Sikkert lurt å ha en del lagringsplass på ipaden. Anonymkode: a52bf...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå