Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #141 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og det tror jeg virkelig de fleste menn er. De fleste menn ser ikke ut som huleboere og samtidig forlanger at kvinner skal være glattbarbert. Kvinner og menn liker flest å ta vare på seg selv og ikke minst så liker en å faktisk ta seg best ut for partner spesielt når det er så bagatellmessig som å fjerne kroppshår, enten det er masse nesehår stikkende ut eller det er kjønnshår det er snakk om. Igjen så tung og slitsom jobb er det faktisk ikke. Anonymkode: a5d92...be8 Jeg ligger ikke med de fleste menn, så jeg vet ikke hva de driver med hårmessig. Du er den eneste som snakker om tung og slitsom jobb. Jeg snakker om at det er et valg men tar for seg selv og sammen med sin partner. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #142 Skrevet 15. oktober 2022 Hår på musa er lite pent. Hver sin smak selvsagt men nei ellers takk altså. Anonymkode: deca4...440 3
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #143 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hår på musa er lite pent. Hver sin smak selvsagt men nei ellers takk altså. Anonymkode: deca4...440 Hvordan steller håret nedentil?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #144 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg syns hårete mus er dritsexy. Jeg elsker å kjenne hår mot ansiktet når jeg går ned. Anonymkode: d57d8...21a 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #145 Skrevet 15. oktober 2022 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Jeg ligger ikke med de fleste menn, så jeg vet ikke hva de driver med hårmessig. Du er den eneste som snakker om tung og slitsom jobb. Jeg snakker om at det er et valg men tar for seg selv og sammen med sin partner. Jeg ser flust av kvinner som tar på seg sminke,steller neglene sine, steller hodehåret sitt (alle disse tingene er å forandre på utsende sitt, eller "gjøre en innsats" som du beskrev det som) som ikke er sammen med noen huleboere av noen menn. De fleste menn liker kvinner som tar vare på seg selv og ikke minst som gir litt tilbake på en veldig uskyldig preferanse som å fjerne kroppshår. Jeg driver ikke å ligger med hele verdens mannlige befolkning jeg heller så jeg vet ikke hva alle menn gjør med sitt underlivshår, men det går igjen her på kg at de fleste kvinner ikke synes det er turn on med menn som glattbarberer seg mens det gjør gjerne menn med kvinner sitt kjønnshår og da blir kvinner rasende og sier igjen "regner med at du selv fjerner all kjønnshår?" Men hva er vitsen med det når de fleste kvinner ikke liker det? Men kom igjen med en mann som har mye ørehår og nesehår da vil vi kvinner gjerne at de skal fjerne det og det er faktisk helt greit å mene og ha en preferanse på at masse nesehår ikke er turn on. En steller seg litt i et forhold, både for seg selv og for den en er sammen med, menn som kvinner. Og det er helt greit at både menn og kvinner har preferanser på kroppshår og fjerning av dette. Selvsagt er det et valg, hva annet skulle det ligsom være? Og har jeg noensinne sagt st det ikke er et valg? Anonymkode: a5d92...be8 1
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #146 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser flust av kvinner som tar på seg sminke,steller neglene sine, steller hodehåret sitt (alle disse tingene er å forandre på utsende sitt, eller "gjøre en innsats" som du beskrev det som) som ikke er sammen med noen huleboere av noen menn. De fleste menn liker kvinner som tar vare på seg selv og ikke minst som gir litt tilbake på en veldig uskyldig preferanse som å fjerne kroppshår. Jeg driver ikke å ligger med hele verdens mannlige befolkning jeg heller så jeg vet ikke hva alle menn gjør med sitt underlivshår, men det går igjen her på kg at de fleste kvinner ikke synes det er turn on med menn som glattbarberer seg mens det gjør gjerne menn med kvinner sitt kjønnshår og da blir kvinner rasende og sier igjen "regner med at du selv fjerner all kjønnshår?" Men hva er vitsen med det når de fleste kvinner ikke liker det? Men kom igjen med en mann som har mye ørehår og nesehår da vil vi kvinner gjerne at de skal fjerne det og det er faktisk helt greit å mene og ha en preferanse på at masse nesehår ikke er turn on. En steller seg litt i et forhold, både for seg selv og for den en er sammen med, menn som kvinner. Og det er helt greit at både menn og kvinner har preferanser på kroppshår og fjerning av dette. Selvsagt er det et valg, hva annet skulle det ligsom være? Og har jeg noensinne sagt st det ikke er et valg? Anonymkode: a5d92...be8 Jeg har spurt 2 ganger om hva menn som sier: Det er ekkelt med mus som er hårete" gjør selv for å "gjøre en innsats" Det gjør meg ikke rasende at jeg stiller et spørsmål. Det må gå an å stille spørsmål i et debattforum, uten å være "rasende" Det er ingen som lurer, men jeg liker selv barberte eller trimmede menn. Er jeg "de fleste kvinner på KG"? Sikkert ikke. Jeg forventer heller ikke at alle menn skal sitter trimmede og klare i tilfelle de møter meg. Jeg synes hår på brystet og ryggen er helt ok. Selv liker jeg å være glattbarbert. Om en mann jeg brydde meg om hadde ønsket at jeg skulle gro en busk, kunne jeg sikkert gått med på en slags mellomting som en pil eller en stripe. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #147 Skrevet 15. oktober 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg har spurt 2 ganger om hva menn som sier: Det er ekkelt med mus som er hårete" gjør selv for å "gjøre en innsats" Det gjør meg ikke rasende at jeg stiller et spørsmål. Det må gå an å stille spørsmål i et debattforum, uten å være "rasende" Det er ingen som lurer, men jeg liker selv barberte eller trimmede menn. Er jeg "de fleste kvinner på KG"? Sikkert ikke. Jeg forventer heller ikke at alle menn skal sitter trimmede og klare i tilfelle de møter meg. Jeg synes hår på brystet og ryggen er helt ok. Selv liker jeg å være glattbarbert. Om en mann jeg brydde meg om hadde ønsket at jeg skulle gro en busk, kunne jeg sikkert gått med på en slags mellomting som en pil eller en stripe. Men nå var det ikke deg jeg siterte fra begynnelsen av heller, det var en annen ab, før du begynte å sitere meg men du er jo ikke den første eller den eneste som skriver "hva gjør du selv da", "regner med at du selv er helt hårløs" og det var det siste der som overhode ikke er skrevet av deg (så hvorfor du begynnte å sitere meg vet jeg ikke helt) men det er en gjentagende greie (for dette er ikke den første tråden om fjerning av kjønnshår her på kg) at kvinner mister det fullstendig med en eneste gang en mann skriver at han har en preferanse mot et glatt underliv. Da må han selv også være hårløs. Men fakta er at veldig mange menn barberer skjegget sitt hver eneste dag, mange menn fjerner nesehår og ørehår (for det synes de aller fleste kvinner ikke er tiltrekkende og menn generelt har langt mer av dette enn kvinner) og mange menn fjerner faktisk kjønnshår eller trimmer det. Så at menn ikke legger en innsats i kroppshår fjerning og bare sitter der i mannegrotten sin og forventer et kvinnemenneske uten kroppshår når de selv ser ut som en apekatt tror jeg er meget feil, det er iallefall ikke slik jeg oppfatter de aller fleste menn. Jeg liker også en nokså (kort kort) trimmet eller glatt barbert pung og penisskaft hos en mann, det har min mann gjort lenge før har traff meg for 16 år siden fordi han liker det selv og ikke minst han synes det er deilig at jeg liker det og vil gjerne glede meg med den innsatsen. Slik jeg barberer meg aller mest for min egen del, men det er selvsagt vinn-vinn at det behager og pirrer han. I vanlige parforhold legger en stort sett bittelitt innsats i å pirre hverandre, en ligger ikke på sofaen i joggisen 24/7 og lar svettelukten blomstre og hårene gro og samtidig forventer at den andre part skal smelle til å være sexbomb 24/7. Anonymkode: a5d92...be8
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #148 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men nå var det ikke deg jeg siterte fra begynnelsen av heller, det var en annen ab, før du begynte å sitere meg men du er jo ikke den første eller den eneste som skriver "hva gjør du selv da", "regner med at du selv er helt hårløs" og det var det siste der som overhode ikke er skrevet av deg (så hvorfor du begynnte å sitere meg vet jeg ikke helt) men det er en gjentagende greie (for dette er ikke den første tråden om fjerning av kjønnshår her på kg) at kvinner mister det fullstendig med en eneste gang en mann skriver at han har en preferanse mot et glatt underliv. Da må han selv også være hårløs. Men fakta er at veldig mange menn barberer skjegget sitt hver eneste dag, mange menn fjerner nesehår og ørehår (for det synes de aller fleste kvinner ikke er tiltrekkende og menn generelt har langt mer av dette enn kvinner) og mange menn fjerner faktisk kjønnshår eller trimmer det. Så at menn ikke legger en innsats i kroppshår fjerning og bare sitter der i mannegrotten sin og forventer et kvinnemenneske uten kroppshår når de selv ser ut som en apekatt tror jeg er meget feil, det er iallefall ikke slik jeg oppfatter de aller fleste menn. Jeg liker også en nokså (kort kort) trimmet eller glatt barbert pung og penisskaft hos en mann, det har min mann gjort lenge før har traff meg for 16 år siden fordi han liker det selv og ikke minst han synes det er deilig at jeg liker det og vil gjerne glede meg med den innsatsen. Slik jeg barberer meg aller mest for min egen del, men det er selvsagt vinn-vinn at det behager og pirrer han. I vanlige parforhold legger en stort sett bittelitt innsats i å pirre hverandre, en ligger ikke på sofaen i joggisen 24/7 og lar svettelukten blomstre og hårene gro og samtidig forventer at den andre part skal smelle til å være sexbomb 24/7. Anonymkode: a5d92...be8 Jeg var ikke klar over at jeg ikke fikk lov til å sitere deg. Jeg vet ikke hvorfor, men det er notert. Jeg er enig i at det ikke er lett å holde styr på hvem som har sagt hva hele tiden. Jeg har lyst til å finne frem innlegget du skrev tidligere i tråden om at du uansett ønsket å være hårløs. Man kan velge selv, eller… Sitat Jeg har alltid barbert meg og kommer nok alltid til å barbere meg uavhengig av hva noen menn og kvinner måtte mene om det. Jeg synes det er finest, mer sensitivt og renest. Menn som mener det er pedo blir uansett luket ut lenge før klærene kommer av pga manglende IQ Anonymkode: a5d92...be8 Jeg tror egentlig vi er enige, men at vi begge liker å ha siste ordet og ha rett. Har jeg rett? 1
Anonym11223344 Skrevet 15. oktober 2022 #149 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men nå var det ikke deg jeg siterte fra begynnelsen av heller, det var en annen ab, før du begynte å sitere meg men du er jo ikke den første eller den eneste som skriver "hva gjør du selv da", "regner med at du selv er helt hårløs" og det var det siste der som overhode ikke er skrevet av deg (så hvorfor du begynnte å sitere meg vet jeg ikke helt) men det er en gjentagende greie (for dette er ikke den første tråden om fjerning av kjønnshår her på kg) at kvinner mister det fullstendig med en eneste gang en mann skriver at han har en preferanse mot et glatt underliv. Da må han selv også være hårløs. Men fakta er at veldig mange menn barberer skjegget sitt hver eneste dag, mange menn fjerner nesehår og ørehår (for det synes de aller fleste kvinner ikke er tiltrekkende og menn generelt har langt mer av dette enn kvinner) og mange menn fjerner faktisk kjønnshår eller trimmer det. Så at menn ikke legger en innsats i kroppshår fjerning og bare sitter der i mannegrotten sin og forventer et kvinnemenneske uten kroppshår når de selv ser ut som en apekatt tror jeg er meget feil, det er iallefall ikke slik jeg oppfatter de aller fleste menn. Jeg liker også en nokså (kort kort) trimmet eller glatt barbert pung og penisskaft hos en mann, det har min mann gjort lenge før har traff meg for 16 år siden fordi han liker det selv og ikke minst han synes det er deilig at jeg liker det og vil gjerne glede meg med den innsatsen. Slik jeg barberer meg aller mest for min egen del, men det er selvsagt vinn-vinn at det behager og pirrer han. I vanlige parforhold legger en stort sett bittelitt innsats i å pirre hverandre, en ligger ikke på sofaen i joggisen 24/7 og lar svettelukten blomstre og hårene gro og samtidig forventer at den andre part skal smelle til å være sexbomb 24/7. Anonymkode: a5d92...be8 Wow wow wow, vi behøver ikke gå i skyttergravene. Noen liker glatte mus (bl.a. jeg), andre hårete -70-talls-fitter. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #150 Skrevet 15. oktober 2022 On 7/10/2020 at 11:13 PM, AnonymBruker said: Har alltid barbert meg nedentil. Nå har jeg ikke barbert meg på 3 mnd. Jeg begynner egentlig å bli komfortabel med det og vil ikke gjøre så mye med det lengre. Men har aldri hatt sex med så mye hår før. Hva synes menn om fullt hår nedentil? Er det greit? Anonymkode: d0ecb...95c Jeg liker hår nedentil hos damer. Fullt hår høres fantastisk ut. Jeg hadde elsket det. Anonymkode: d57d8...21a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #151 Skrevet 15. oktober 2022 Helene1982 skrev (13 minutter siden): Jeg var ikke klar over at jeg ikke fikk lov til å sitere deg. Jeg vet ikke hvorfor, men det er notert. Jeg er enig i at det ikke er lett å holde styr på hvem som har sagt hva hele tiden. Jeg har lyst til å finne frem innlegget du skrev tidligere i tråden om at du uansett ønsket å være hårløs. Man kan velge selv, eller… Jeg tror egentlig vi er enige, men at vi begge liker å ha siste ordet og ha rett. Har jeg rett? Du lager deg så mange rare slutninger ut i fra hva jeg har skrevet, hvorfor det? Jeg har ikke sagt noen plasser at du ikke kan sitere meg, jeg bare lurte på hvorfor når mitt første svar på den andre siden ikke var til deg men til noen som skrev og stillte et spm til en mannlig bruker om de da når den personen likte barbert best om han da fjernet allt håret sitt, og hvorfor i alle dager skulle han det igrunn sånn ut av det blå når vi ikke aner noen ting om damen han eventuelt har liker det, synes det er turn on, om han selv synes det er ok. Selv om en mann har en preferanse på glattbarbert så betyr ikke det at han selv må være glattbarbert. Det går an å ha en preferanse mot det andre kjønn f.eks at damen en er sammen med har et glattbarbert kjønn uten at han selv synes det er fint på seg selv som mann eller at damen hans skal like det. Slik det faktisk går an å mene at en kvinne med sminke ser vakker ut uten at en mann skal måtte sminke seg av den grunn. Anonymkode: a5d92...be8
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #152 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du lager deg så mange rare slutninger ut i fra hva jeg har skrevet, hvorfor det? Jeg har ikke sagt noen plasser at du ikke kan sitere meg, jeg bare lurte på hvorfor når mitt første svar på den andre siden ikke var til deg men til noen som skrev og stillte et spm til en mannlig bruker om de da når den personen likte barbert best om han da fjernet allt håret sitt, og hvorfor i alle dager skulle han det igrunn sånn ut av det blå når vi ikke aner noen ting om damen han eventuelt har liker det, synes det er turn on, om han selv synes det er ok. Selv om en mann har en preferanse på glattbarbert så betyr ikke det at han selv må være glattbarbert. Det går an å ha en preferanse mot det andre kjønn f.eks at damen en er sammen med har et glattbarbert kjønn uten at han selv synes det er fint på seg selv som mann eller at damen hans skal like det. Slik det faktisk går an å mene at en kvinne med sminke ser vakker ut uten at en mann skal måtte sminke seg av den grunn. Anonymkode: a5d92...be8 Jeg lurte bare på hvorfor du kommenterer at jeg siterte deg, men ja vel. Sitat Selv om en mann har en preferanse på glattbarbert så betyr ikke det at han selv må være glattbarbert. Det går an å ha en preferanse mot det andre kjønn f.eks at damen en er sammen med har et glattbarbert kjønn uten at han selv synes det er fint på seg selv Som at en kvinne som synes det er fint på seg selv å la håret gro kan ønske at mannen hun er sammen med er barbert. Enig? Om mannen hennes liker hår på seg selv, men glattbarbert mus, tenker jeg at det er rett og rimelig at begge barberer eller ingen. Om begge liker selv det som partneren foretrekker, er det ikke noe å diskutere. Da gjør begge som de liker best selv. Sitat Slik det faktisk går an å mene at en kvinne med sminke ser vakker ut uten at en mann skal måtte sminke seg av den grunn. Selvsagt. Hva med å ta og gi er det du ikke forstår? Ingen har sagt at om en mann liker kvinner i gul kjole, skal han ha på gul kjole, men kanskje han kan ha på slips og dressjakke på julaften, om det gjør kona glad? 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #153 Skrevet 15. oktober 2022 Helene1982 skrev (15 minutter siden): Jeg lurte bare på hvorfor du kommenterer at jeg siterte deg, men ja vel. Som at en kvinne som synes det er fint på seg selv å la håret gro kan ønske at mannen hun er sammen med er barbert. Enig? Om mannen hennes liker hår på seg selv, men glattbarbert mus, tenker jeg at det er rett og rimelig at begge barberer eller ingen. Om begge liker selv det som partneren foretrekker, er det ikke noe å diskutere. Da gjør begge som de liker best selv. Selvsagt. Hva med å ta og gi er det du ikke forstår? Ingen har sagt at om en mann liker kvinner i gul kjole, skal han ha på gul kjole, men kanskje han kan ha på slips og dressjakke på julaften, om det gjør kona glad? Men da har spm som "du barberer vel alt selv da" som spm eller snarere en replikk til menn som svarer i en tråd på hva de fortrekker overhode ingenting med saken å gjøre i det hele tatt. For det er jo virkelig ikke det som er sakens kjerne her. Alt må ikke være likt hele tiden og kvinner bør ha evnen til å forstå og fatte at menn kan da virkelig like og ha preferanser for et glatt underliv uten at de selv må ha det, eller at kvinnen i forholdet må ha den samme preferanse som mannen. Så da er vi tilbake til mitt første innlegg som ikke var tiltenkt deg og du kunne igrunn spart deg fra å sitere meg men siden du nå har gjort det og jeg har svart deg også: Hvorfor denne trangen til å sammenligne kjønnshår mellom kjønn her? Hvorfor må dere spørre mennene som svarer hva de selv gjør? I en tråd som har lite med det å gjøre i utgangspunktet? Hva får dere ut av det igrunn? Så viss mennene hadde svart "nei jeg kunne aldri tenkt meg å barbere meg" så, hva da? Kan de ikke ha preferanser mot et glattbarbert hankjønn lengre da ligsom? De må synes et hårete kvinneunderliv er finest Anonymkode: a5d92...be8
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #154 Skrevet 15. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men da har spm som "du barberer vel alt selv da" som spm eller snarere en replikk til menn som svarer i en tråd på hva de fortrekker overhode ingenting med saken å gjøre i det hele tatt. For det er jo virkelig ikke det som er sakens kjerne her. Alt må ikke være likt hele tiden og kvinner bør ha evnen til å forstå og fatte at menn kan da virkelig like og ha preferanser for et glatt underliv uten at de selv må ha det, eller at kvinnen i forholdet må ha den samme preferanse som mannen. Så da er vi tilbake til mitt første innlegg som ikke var tiltenkt deg og du kunne igrunn spart deg fra å sitere meg men siden du nå har gjort det og jeg har svart deg også: Hvorfor denne trangen til å sammenligne kjønnshår mellom kjønn her? Hvorfor må dere spørre mennene som svarer hva de selv gjør? I en tråd som har lite med det å gjøre i utgangspunktet? Hva får dere ut av det igrunn? Så viss mennene hadde svart "nei jeg kunne aldri tenkt meg å barbere meg" så, hva da? Kan de ikke ha preferanser mot et glattbarbert hankjønn lengre da ligsom? De må synes et hårete kvinneunderliv er finest Anonymkode: a5d92...be8 Jeg forstår ikke hvorfor det er så plagsomt å få et spørsmål i en diskusjonstråd? jeg spør om spørsmål jeg lurer på på et diskusjonsforum. Du kan velge å ikke svare, men svaret på hvorfor jeg spør, er fordi jeg lurer. Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv. jeg aner ikke hvorfor andre lurer eller spør. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si at målet ikke er at all par skal ha prikk lik sveis nedentil. Det hadde vært kjemperart. Jeg mener at alle som er i et forhold må gi og ta. Noen ganger er det sveisen nedentil andre ganger noe annet. jeg tenker at om to voksne som lever sammen ikke finner enighet fordi de er uenige om en eller begges frisyre nedentil, bør man gå videre. Alle har sine grenser og sine ønsker. Noen ting kan man endre, og andre ting ikke. Om man ikke finner en enighet … gå videre. Ingen har sagt at man ikke har preferanser, men jeg mener at man kan ønske seg og spørre partneren sin om hun/han vil høte dine preferanser om de ikke gjør det fra dere møtes, men man kan selvsagt ikke forlange noe fra noen. Sitat Så viss mennene hadde svart "nei jeg kunne aldri tenkt meg å barbere meg" så, hva da? Kan de ikke ha preferanser mot et glattbarbert hankjønn lengre da ligsom? De må synes et hårete kvinneunderliv er finest Da kan mannen og damen gå videre å finne hver sin glattbarberte partner. Endret 15. oktober 2022 av Helene1982 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #155 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg personlig setter stor pris på ei relativt hårfri mus. Glad kona mi gjør det samme 😀 Anonymkode: 94bd7...312 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #156 Skrevet 15. oktober 2022 Helene1982 skrev (12 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor det er så plagsomt å få et spørsmål i en diskusjonstråd? jeg spør om spørsmål jeg lurer på på et diskusjonsforum. Du kan velge å ikke svare, men svaret på hvorfor jeg spør, er fordi jeg lurer. Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv. jeg aner ikke hvorfor andre lurer eller spør. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si at målet ikke er at all par skal ha prikk lik sveis nedentil. Det hadde vært kjemperart. Jeg mener at alle som er i et forhold må gi og ta. Noen ganger er det sveisen nedentil andre ganger noe annet. jeg tenker at om to voksne som lever sammen ikke finner enighet fordi de er uenige om en eller begges frisyre nedentil, bør man gå videre. Alle har sine grenser og sine ønsker. Noen ting kan man endre, og andre ting ikke. Om man ikke finner en enighet … gå videre. Ingen har sagt at man ikke har preferanser, men jeg mener at man kan ønske seg og spørre partneren sin om hun/han vil høte dine preferanser om de ikke gjør det fra dere møtes, men man kan selvsagt ikke forlange noe fra noen. Da kan mannen og damen gå videre å finne hver sin glattbarberte partner. Til det nederste du skriver: Du spør jo menn som svarer i denne tråden, det er jo en helt merkelig slutning... Så om en mann svarer i denne tråden "jeg liker glattbarbert" så spør du eller noen andre som ab jeg siterte " barberer du selv da, er du helt glatt selv?" Og viss mannen svarer "nei det gjør jeg ikke".. såååå må denne mannen gå fra damen sin. Altså spm til menn om hva de selv gjør er så hinsides bak mål og har ingenting med saken å gjøre om de foretrekker barbert mus. Menn må da få lov til å ha en preferanse på en glattbarbert mus selv om de selv ikke barberer vel? Så jeg fatter ikke hvorfor det har noe med saken å gjøre igrunn? Og nå er det spesifisert kjønnshår det går på. Det var det jeg siterte på i utgangspunktet, og du har selv sagt at du har spurt menn her i denne tråden hva de gjør med sitt kjønnshår... Det sier litt. Viss du mener istedenfor å spørre disse mennene som faktisk foretrekker glattbarbert om de selv gjør ting med sitt utsende som de vet at partneren foretrekker så spør om det da men som du tydelig kan se av det innlegget jeg siterte som ikke var deg og derfor du ikke kan svare meg på fordi det ikke var til deg så ser du også at det ble stilt et spm til en mann om han var helt hårløs.. Hva har det med saken å gjøre med at han liker en glattbarbert mus å gjøre? Menn må da for pokker få mene at det ser finest ut uten at de selv er barbert nedentil vel. Anonymkode: a5d92...be8
ClausSaus Skrevet 15. oktober 2022 #157 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den tror jeg du skal lese en gang til. Det er du som sier at velfrisert bare er et «minimum», hvilket må bety at du foretrekker glattbarbert. Og siden du mener kjønnshår og hodehår er «same shit», så … Anonymkode: 65102...cb5 Så alt ut over velfrisert er skallet i din verden, altså.
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #158 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Til det nederste du skriver: Du spør jo menn som svarer i denne tråden, det er jo en helt merkelig slutning... Så om en mann svarer i denne tråden "jeg liker glattbarbert" så spør du eller noen andre som ab jeg siterte " barberer du selv da, er du helt glatt selv?" Og viss mannen svarer "nei det gjør jeg ikke".. såååå må denne mannen gå fra damen sin. Altså spm til menn om hva de selv gjør er så hinsides bak mål og har ingenting med saken å gjøre om de foretrekker barbert mus. Menn må da få lov til å ha en preferanse på en glattbarbert mus selv om de selv ikke barberer vel? Så jeg fatter ikke hvorfor det har noe med saken å gjøre igrunn? Og nå er det spesifisert kjønnshår det går på. Det var det jeg siterte på i utgangspunktet, og du har selv sagt at du har spurt menn her i denne tråden hva de gjør med sitt kjønnshår... Det sier litt. Viss du mener istedenfor å spørre disse mennene som faktisk foretrekker glattbarbert om de selv gjør ting med sitt utsende som de vet at partneren foretrekker så spør om det da men som du tydelig kan se av det innlegget jeg siterte som ikke var deg og derfor du ikke kan svare meg på fordi det ikke var til deg så ser du også at det ble stilt et spm til en mann om han var helt hårløs.. Hva har det med saken å gjøre med at han liker en glattbarbert mus å gjøre? Menn må da for pokker få mene at det ser finest ut uten at de selv er barbert nedentil vel. Anonymkode: a5d92...be8 Jeg har faktisk ikke fått noe svar fra menn, så de vet ikke hva jeg hadde svart. Du kan ikk svare for meg, hva jeg hadde svart – om jeg hadde fått svar. jeg svarer helt fint for meg selv. la meg gjøre det helt tydelig: Alle har lov til å ha preferanser. Sitat og du har selv sagt at du har spurt menn her i denne tråden hva de gjør med sitt kjønnshår... Det sier litt. Igjen … var ikke klar over at det ikke var lov å stille spørsmål. Sitat Menn må da for pokker få mene at det ser finest ut uten at de selv er barbert nedentil vel. ja, i likhet med kvinner, har alle lov til å ha sine preferanser. Mitt poeng er at av og til møter du din partners preferanser og av og til ikke(om det krever at du skal endre deg i forhold til hva du foretrekker selv, og hvordan du var da dere møttes) Om glattbarbert er et absolutt krav for en en kvinne eller mann som ikke liker kjønnet sitt glattbarbert, kan man akseptere det eller gå videre. Det betyr ikke at man ikke kan ha preferanser, men at det ikke er alltid man matcher, og det er ok. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #159 Skrevet 15. oktober 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg har faktisk ikke fått noe svar fra menn, så de vet ikke hva jeg hadde svart. Du kan ikk svare for meg, hva jeg hadde svart – om jeg hadde fått svar. jeg svarer helt fint for meg selv. la meg gjøre det helt tydelig: Alle har lov til å ha preferanser. Igjen … var ikke klar over at det ikke var lov å stille spørsmål. ja, i likhet med kvinner, har alle lov til å ha sine preferanser. Mitt poeng er at av og til møter du din partners preferanser og av og til ikke(om det krever at du skal endre deg i forhold til hva du foretrekker selv, og hvordan du var da dere møttes) Om glattbarbert er et absolutt krav for en en kvinne eller mann som ikke liker kjønnet sitt glattbarbert, kan man akseptere det eller gå videre. Det betyr ikke at man ikke kan ha preferanser, men at det ikke er alltid man matcher, og det er ok. Du må bare stille spm, jeg sier bare at det har overhode absolutt ingen verdens ting med saken eller trådens tema å gjøre. Som du sier selv; en mann kan selvsagt foretrekke et glattbarbert hankjønn uten at han selv må være barbert , så hvorfor må dere spørre menn som liker glattbarbert om han er barbert? Men igjen for endte gang nå; var det ikke deg jeg spurte, siterte eller lurte på hvorfor de spurte om dette i den første omgang. Jeg siterte en AB som spurte en mann om dette, fordi jeg er oppriktig nyskjerrig på hva i alle dager et slikt spm skal være godt for i en tråd der menn forteller sine preferanser innenfor kjønnshår. Og måten det også blir spurt på er som at viss menn selv ikke barberer så kan de ikke like at kvinner er barbert.. Preferanser deres blir mindre gyldig.Det blir like dumt som å si at menn som liker analsex må selv like en dildo i rumpen for at de skal ha en rettferdig grunn til å ha analsex.. Jeg har overhode ikke svart på dine vegne så den må du hoppe på havet med, men du får fint blande deg ut av diskusjonen som jeg i utgangspunktet overhode ikke hadde med deg. Igjen så lurer jeg på hva denne ab'en jeg siterte mente med det h*n skrev. Og så er det du som har svart på sett og vis.. Jeg lurer fremdeles hva denne ab'en mente med å spørre denne mannen hva han gjorde med sitt kroppshår og hvorfor det var viktig å vite i denne tråden? Det kan selvsagt verken du eller meg svare på. Kanskje jeg kan spørre deg hvorfor du har spurt menn i denne tråden om hva de gjør med sitt kjønnshår når det ikke er verken trådens tema eller har noe å si for deres preferanser i det hele tatt? Hvorfor er det viktig for deg å få vite hva mennene med klare preferanser mot glattbarbert gjør med sitt eget kroppshår og hvorfor spør du bare de mennene som liker barberte underliv og føler du selv at det har noe som helst hensikt å spørre om slikt i en tråd som ikke handler om dette? Anonymkode: a5d92...be8
Helene1982 Skrevet 15. oktober 2022 #160 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må bare stille spm, jeg sier bare at det har overhode absolutt ingen verdens ting med saken eller trådens tema å gjøre. Som du sier selv; en mann kan selvsagt foretrekke et glattbarbert hankjønn uten at han selv må være barbert , så hvorfor må dere spørre menn som liker glattbarbert om han er barbert? Men igjen for endte gang nå; var det ikke deg jeg spurte, siterte eller lurte på hvorfor de spurte om dette i den første omgang. Jeg siterte en AB som spurte en mann om dette, fordi jeg er oppriktig nyskjerrig på hva i alle dager et slikt spm skal være godt for i en tråd der menn forteller sine preferanser innenfor kjønnshår. Og måten det også blir spurt på er som at viss menn selv ikke barberer så kan de ikke like at kvinner er barbert.. Preferanser deres blir mindre gyldig.Det blir like dumt som å si at menn som liker analsex må selv like en dildo i rumpen for at de skal ha en rettferdig grunn til å ha analsex.. Jeg har overhode ikke svart på dine vegne så den må du hoppe på havet med, men du får fint blande deg ut av diskusjonen som jeg i utgangspunktet overhode ikke hadde med deg. Igjen så lurer jeg på hva denne ab'en jeg siterte mente med det h*n skrev. Og så er det du som har svart på sett og vis.. Jeg lurer fremdeles hva denne ab'en mente med å spørre denne mannen hva han gjorde med sitt kroppshår og hvorfor det var viktig å vite i denne tråden? Det kan selvsagt verken du eller meg svare på. Kanskje jeg kan spørre deg hvorfor du har spurt menn i denne tråden om hva de gjør med sitt kjønnshår når det ikke er verken trådens tema eller har noe å si for deres preferanser i det hele tatt? Hvorfor er det viktig for deg å få vite hva mennene med klare preferanser mot glattbarbert gjør med sitt eget kroppshår og hvorfor spør du bare de mennene som liker barberte underliv og føler du selv at det har noe som helst hensikt å spørre om slikt i en tråd som ikke handler om dette? Anonymkode: a5d92...be8 Spørsmålet i åpningsinnlegget var: Har alltid barbert meg nedentil. Nå har jeg ikke barbert meg på 3 mnd. Jeg begynner egentlig å bli komfortabel med det og vil ikke gjøre så mye med det lengre. Men har aldri hatt sex med så mye hår før. Hva synes menn om fullt hår nedentil? Er det greit? Noen menn sier at det er ok, noen hater det. jeg spør fordi jeg lurer: de som ikke aksepterer annet enn glattbarbert eller busk for den saks skyld – hadde de endret seg om partneren ønsket det? Var det det tråden handlet om? Nei. Tråden burde være: ja nei ja ja ja litt nei ja Ingen spøsrmål. Det er ikke viktig for meg. Jeg spurte om et spørsmål. Om det blir mer og mer viktig og interessant så lenge jeg ikke kan få et svar? Sitat Kanskje jeg kan spørre deg hvorfor du har spurt menn i denne tråden om hva de gjør med sitt kjønnshår når det ikke er verken trådens tema eller har noe å si for deres preferanser i det hele tatt? jeg var ikke klar over at det var så strengt. Jeg trodde at det var lov lit å spørre om menns kjønnshår i en tråd om kvinners kjønnshår. Jeg burde lagd en egen kjønnshårtråd for menn. Sitat menn som liker analsex må selv like en dildo i rumpen 👀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå