Gå til innhold

Mye hår på musa og sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 12.18):

common sense.

av helt opplagte grunner

Anonymkode: deca4...440

Hele «argumentasjonen din ramler sammen når du blander «common sense» med barbering av underliv. Barbering av underliv er «no sense»

Samtidig nedlegger du en påstand av at glattbarbert er best av «opplagte grunnet». Her også blander du. Det er opplagte grunner til å ikke glattbarbere, og personlige, ikke opplagte grunner til å barbere.

Anonymkode: 6a6c5...b83

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene1982 skrev (På 2.10.2022 den 3.12):

jeg lurer litt på hvor mange menn som barberer seg. Det er lov å ønske seg, men alle kan selvsagt bestemme sin egen sveis på hodet og alle andre steder. Jeg lurer på om de som ønsker at partneren skal barbere seg – barberer de seg selv? nedentil altså.

Er det en ting som hadde gitt meg fullstendig turn off, så er det å finne ut at en jeg var i ferd i å ha sex med er glattbarbert 😂

Glattbarberte menn er bare feil på alle måter😅

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det en ting som hadde gitt meg fullstendig turn off, så er det å finne ut at en jeg var i ferd i å ha sex med er glattbarbert 😂

Glattbarberte menn er bare feil på alle måter😅

Etter min mening handler det ikke om enten glattbarbert eller vill hårvekst. Det finnes jo mye midt imellom også … Det er en smaksak, og alle gjør med sin hårvekst som de ønsker selv enten det er snakk om kjønnshår, hår på kroppen, eller hår i ansiktet og på hodet. Jeg personlig ser forskjell på et langt skjegg eller langt hår som har blitt stelt og pleiet, og ustelt skjegg og hår. Poenget med kommentaren min var at om man har ønsker om at sin partner skal stelle sitt hår, bør man også være villig til å stelle sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt hår, aldri hatt problemer med å ha sex av den grunn. 

Hender jeg stusser litt akkurat rundt vaginaåpningen, men har alltid en trekant foran. Synes det både er penest og mest behagelig.

Anonymkode: b011a...2ca

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk skal gjøre det de føler seg sexy med. 

Jeg føler meg mest soleklart mest sexy med hår, mest kvinnelig. Stusser litt og barberer bikinilinja og de ytre kjønnsleppene, men har en fin mørk trekant over. I perioder lar jeg også håret i armhulene gro litt. I tillegg har jeg mørkt langt hår på hodet, så jeg føler meg sånn passe huldrete og at litt mørkt hår her og der gir en slags estetisk balanse. 

Mannen min elsker å gå ned på meg, så håret er tydeligvis ingen hindring. Og jeg elsker kroppen hans blant annet FORDI det er så mye hår på den. Hvis jeg får et hår munnen når jeg suger ham er jo ikke det noe problem i det hele tatt.

Renslighet er et tåpelig argument å komme trekkende med. Jeg har dusj hjemme, faktisk, og bruker den ofte.

Anonymkode: 4f4b6...69d

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/23/2022 at 1:42 PM, ClausSaus said:

Lar du håret vokse fritt og vilt på hodet også?

Same shit. Velfrisert er faktisk et minimum.

Same shit? Som i at frisert hår på hodet er et minimum, men skalla er best?

Nei, den holder ikke, hr. Saus

Anonymkode: 65102...cb5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Same shit? Som i at frisert hår på hodet er et minimum, men skalla er best?

Nei, den holder ikke, hr. Saus

Så velfrisert betyr skallet i din verden, altså.

Høres ut som et interessant sted.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 24.9.2022 den 7.15):

For min egen del har det aldri påvirket sexlivet om jeg har hatt hår eller ikke.🤷‍♀️

Har aldri vært borti noen som har brydd seg om jeg har hår eller ikke, hverken nedentil eller på beina.

Jeg fjerner alt hår, fordi JEG liker best å ha det sånn.

Jeg kan ikke fordra når hårene nedentil kommer i klem i trusa, feks🤭

flusa skrev (På 24.9.2022 den 7.23):

Det er så mange år siden jeg hadde 'full busk',at jeg kan ikke huske det.

Men husker håristrusekantenklemminga!🤣

De som ikke brydde seg, hvor mange år siden var det? Eller er det mer teoretisk, at de sier de ikke ville brydd seg?

Anonymkode: e5920...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som ikke brydde seg, hvor mange år siden var det? Eller er det mer teoretisk, at de sier de ikke ville brydd seg?

Anonymkode: e5920...ce2

Mannen min bryr seg ikke om jeg har hår eller ei.

Tidligere partnere er over 13 år siden🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.7.2020 den 23.13):

Har alltid barbert meg nedentil. Nå har jeg ikke barbert meg på 3 mnd. Jeg begynner egentlig å bli komfortabel med det og vil ikke gjøre så mye med det lengre. Men har aldri hatt sex med så mye hår før. Hva synes menn om fullt hår nedentil? Er det greit? 

Anonymkode: d0ecb...95c

Liker en velfrisert busk. Har ikke sans verken for glattbarbert eller 'full jungel'.  😄

Anonymkode: 83f62...9c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg lite om kona er barbert eller har busk 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 37325...4cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/13/2022 at 8:20 PM, ClausSaus said:

Så velfrisert betyr skallet i din verden, altså.

Høres ut som et interessant sted.

Den tror jeg du skal lese en gang til.

Det er du som sier at velfrisert bare er et «minimum», hvilket må bety at du foretrekker glattbarbert. Og siden du mener kjønnshår og hodehår er «same shit», så … 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 11.48):

Helt greit hun har busk, hvis hun kan avstå fra oralsex 😏 ja det er naturlig blabla osv etc, men utrimmet mus er skikkelig udelikat å slikke

Anonymkode: 21b2b...efb

Regner med at du selv også da er helt hårløs?

Anonymkode: 320ff...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Regner med at du selv også da er helt hårløs?

Anonymkode: 320ff...ec1

Hvorfor må en sammenligne her? 

Jeg som kvinne liker å være håpløs nedentil, men jeg liker litt fritert på mannen, nedentil. Men jeg liker også at han ikke lar skjegget sitt falle i vill bohem stil. Jeg liker heller ikke masse nesehår på menn. Mannen min tar helt fint vare på seg selv og fjerner de hårene jeg ikke setter pris på uten å verken syte eller klage på dette. Menn og kvinner har forskjellige preferansepunkter på hva vi liker hos det motsatte kjønn, det er ikke slik at selv om menn liker barberte kvinneunderliv så må menn barbere seg nedentil, men jeg vil anta at i et parforhold setter en pris på å gjøre enkle handlinger som å barbere ansiktshår eller kjønnshår både for seg selv og for den andre part. Så stort ork er det faktisk ikke altså.

Anonymkode: a5d92...be8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/10/2020 at 11:13 PM, AnonymBruker said:

Har alltid barbert meg nedentil. Nå har jeg ikke barbert meg på 3 mnd. Jeg begynner egentlig å bli komfortabel med det og vil ikke gjøre så mye med det lengre. Men har aldri hatt sex med så mye hår før. Hva synes menn om fullt hår nedentil? Er det greit? 

Anonymkode: d0ecb...95c

Jeg har ikke noe imot litt hår, det er bare sexy, men for mye gjør det vanskelig å bruke munnen. 

Anonymkode: d57d8...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner spesielt på en spes dame på 20 jeg har sett naken opptil 3 ganger og hun har hatt en fin dusk med mørkt hår som er perfekt form/fasong/ lengde osv . Det er utrolig sexy med litt hår på en bollemus 😉 store pupper og deilige former er nydelig! 

Anonymkode: a4327...552

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor må en sammenligne her? 

Jeg som kvinne liker å være håpløs nedentil, men jeg liker litt fritert på mannen, nedentil. Men jeg liker også at han ikke lar skjegget sitt falle i vill bohem stil. Jeg liker heller ikke masse nesehår på menn. Mannen min tar helt fint vare på seg selv og fjerner de hårene jeg ikke setter pris på uten å verken syte eller klage på dette. Menn og kvinner har forskjellige preferansepunkter på hva vi liker hos det motsatte kjønn, det er ikke slik at selv om menn liker barberte kvinneunderliv så må menn barbere seg nedentil, men jeg vil anta at i et parforhold setter en pris på å gjøre enkle handlinger som å barbere ansiktshår eller kjønnshår både for seg selv og for den andre part. Så stort ork er det faktisk ikke altså.

Det er ikke sånn at om du er glattbarbert MÅ han være det også. Det er forskjell på å ønske seg og forlange. Og det er rimelig at om man ønsker noe av sin partner, er man villig til å gjøre en innsats selv, enten det handler om nesehår, glattbarbert eller litt frittert. Man kan si, "Nei takk" jeg liker nesehårene mine, og det er ok. Det er ikke sånn at alt en gjør i et forhold skal speiles nøyaktig, men jeg mener at en god regel er om man ønsker at partneren justerer utseendet sitt (selvsagt innenfor rimelighetens grenser), bør man være litt fleksibel selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Det er ikke sånn at om du er glattbarbert MÅ han være det også. Det er forskjell på å ønske seg og forlange. Og det er rimelig at om man ønsker noe av sin partner, er man villig til å gjøre en innsats selv, enten det handler om nesehår, glattbarbert eller litt frittert. Man kan si, "Nei takk" jeg liker nesehårene mine, og det er ok. Det er ikke sånn at alt en gjør i et forhold skal speiles nøyaktig, men jeg mener at en god regel er om man ønsker at partneren justerer utseendet sitt (selvsagt innenfor rimelighetens grenser), bør man være litt fleksibel selv.

Og det tror jeg virkelig de fleste menn er. De fleste menn ser ikke ut som huleboere og samtidig forlanger at kvinner skal være glattbarbert. Kvinner og menn liker flest å ta vare på seg selv og ikke minst så liker en å faktisk ta seg best ut for partner spesielt når det er så bagatellmessig som å fjerne kroppshår, enten det er masse nesehår stikkende ut eller det er kjønnshår det er snakk om. Igjen så tung og slitsom jobb er det faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 9.42):

Jeg har alltid hatt hår der (barberer bare bikinilinja), og har aldri noensinne hørt protester. Oralsex har alltid vært en stor del av mitt sexliv.

Anonymkode: 4f4b6...69d

Alle hårete mus er forskjellige. Enkelte kan kile neseborene mine, og det er en distraksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...