Gå til innhold

Mye hår på musa og sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har alltid barbert meg nedentil. Nå har jeg ikke barbert meg på 3 mnd. Jeg begynner egentlig å bli komfortabel med det og vil ikke gjøre så mye med det lengre. Men har aldri hatt sex med så mye hår før. Hva synes menn om fullt hår nedentil? Er det greit? 

Anonymkode: d0ecb...95c

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min erfaring er at de ikke vil slikke når der er hår. I faste forhold har det aldri vært noe problem om der var mye hår i mitt tilfelle. De skal jo ikke sitte og glo på fitta mi mens de har sex, men vi skal elske sammen, ha sex. Da har det ikke noe å si om det er hår på fitta eller ikke.... Har ikke tall på hvor mange ganger mannen jeg har vært med (forskjellige menn altså) har hinta til sex også har jeg sagt at jeg ikke har barbert meg og da sier de bare bryr meg ikke, hva så, idgaf let's go :P Tenker at mannen er ytterst prippen om han freaker ut av kjønnshår. 

Anonymkode: 5a2ed...d58

• Liker 27
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Ikke greit. Det er så unødvendig når det skal så lite til for å gjøre det mye finere.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker så lite hår som mulig om jeg fikk velge

Anonymkode: 4ff13...d1d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama har hår eller ikke driter jeg i. Når d har kommet så langt som til sex så er d ikke behåringen på glufsa som teller. Akurat med slikking er d best med helt glatt eller full skog.... Ikke skjegg stubber som stikker. 

På stranda er det jo greit om det ikke tyter ut av bikinitrusa da. 

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Ronaldbrei skrev:

Om dama har hår eller ikke driter jeg i. Når d har kommet så langt som til sex så er d ikke behåringen på glufsa som teller. Akurat med slikking er d best med helt glatt eller full skog.... Ikke skjegg stubber som stikker. 

På stranda er det jo greit om det ikke tyter ut av bikinitrusa da. 

Veldig flott holdning. 

Anonymkode: 5a2ed...d58

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min faste sexpartner tenner på hår, så siste 6 mnd har jeg stusset. Ganske befriende å slippe unna å holde det glatt, skal sies at jeg har barbert meg pga menn og sex, ikke fordi jeg selv har vært mest komfortabel med barbert. Han elsker å slikke btw.

Anonymkode: 3cfc5...7aa

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke at dama skal barbere seg, men forvent heller ikke at jeg er der om du ikke gjør det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hår på fitta er helt rått. Blir for jentungeaktig uten, og jentunger har overhode ikke noe å gjøre i en slik setting. Slikking er ikke noe problem; det vokser uansett ikke hår på fitteleppene. Dersom jeg leter frem noe fint på nettet å se på hvis jeg vil ta meg en runk, skal det være voksne damer med fyldig/stor rumpe og hår på fitta

Anonymkode: b441e...67b

• Liker 25
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(...) Slikking er ikke noe problem; det vokser uansett ikke hår på fitteleppene. (...)

Eeeh. Jo

Anonymkode: 5d4e4...f91

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeh. Jo

Anonymkode: 5d4e4...f91

Ikke på de indre

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gruble så mye over hvordan du ser ut der nede, grublingen stjeler for mye fokus på nytelsen... De fleste blånekter ikke uansett hvordan du ser ut... Jeg er iallefall takknemlig for det jeg får, og det er deg som person jeg vil gi din beste opplevelse...

Jeg ser nok på fitta som et verktøy for at du skal nyte din orgasme, å jeg liker å kose med værktøyet som gir meg den gleden😘😍

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid barbert meg nedentil. Nå har jeg ikke barbert meg på 3 mnd. Jeg begynner egentlig å bli komfortabel med det og vil ikke gjøre så mye med det lengre. Men har aldri hatt sex med så mye hår før. Hva synes menn om fullt hår nedentil? Er det greit? 

Anonymkode: d0ecb...95c

Hår er supert! De uten hår gir assosiasjon til sex med barn. 

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg forventer ikke at dama skal barbere seg, men forvent heller ikke at jeg er der om du ikke gjør det.

Hehe jeg synes det er ekkelt med menn som barberer underlivet. Huden ser ut som ei ribba høne.

Barberer dere for å få pikken til å virke større? 

Anonymkode: 10a1e...004

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håpløst. Hår på fitta har en funksjon. Er en grunn til at det er hår der. Hår beskytter fitta bedre. Feks kan du knulle en fitte mye hardere om den har hår. Den blir ikke så sår som en glattbarbert. 

Anonymkode: 3ca3e...65c

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har aldri tatt bort alt, kommer aldri til å gjøre det heller.

Om noen skulle avvise meg på grunn av kjønnshår (har ennå ikke skjedd) så lever jeg fryktelig godt med det.

Anonymkode: 110e8...dff

• Liker 18
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg barberer meg innimellom og har prøvd prøvd å få mannen til si hva han liker, han svarer uansett om jeg har hår eller ei at han ikke bryr seg. Vi har mye sex, og jeg merker ikke en døyt forskjell i lysten hans ut fra om fitta mi er glatt eller ikke.. Så glad for det, så her varierer vi ut fra mitt «dagshumør» om jeg tar en date med høvelen eller ikke. 

Anonymkode: 320ff...ec1

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe jeg synes det er ekkelt med menn som barberer underlivet. Huden ser ut som ei ribba høne.

Barberer dere for å få pikken til å virke større? 

Anonymkode: 10a1e...004

Barberer for å slippe hår. Synes ikke det er fint.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husets Herre har sagt at det er ikke så nøye så lenge det ikke er så full busk at det vises når jeg har på meg klær.. :lol:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...