Gå til innhold

- Ukjent «ny lungebetennelse» har tatt livet av 1700 personer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hysteri...

Anonymkode: 9ed10...029

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er agendaen til kinesiske myndigheter egentlig? Fikk de ikke nok økonomisk effekt av hysteriet rundt koronaen? 

Det bor en milliard mennesker i Kina, bekymrer meg svært lite om 1700 av dem har dødd av en lungebetennelse. Det er dn dråpe i havet.

Anonymkode: 453bf...278

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, NÅ holder det!

Anonymkode: 23b5f...c04

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er agendaen til kinesiske myndigheter egentlig? Fikk de ikke nok økonomisk effekt av hysteriet rundt koronaen? 

Det bor en milliard mennesker i Kina, bekymrer meg svært lite om 1700 av dem har dødd av en lungebetennelse. Det er dn dråpe i havet.

Agendaen er å ødelegge vesten med skremselspropaganda.

Anonymkode: 83545...8dc

Skrevet

Å, nei... (!!)

Håper virkelig ikke det er starten på en ny pandemi som kommer hit. :overrasket:

• Liker 6
Skrevet

# kjøpMunnbind

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om Kazakhstan

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, NÅ holder det!

Anonymkode: 23b5f...c04

😂😂😂

Anonymkode: 77668...c79

Gjest theTitanic
Skrevet

Det dør over 700000 hvert år av sykdommer overført av mygg. Hvorfor engasjerer du deg ikke i det? 5000 dør av Svartedauenviruset. 

Det er ikke noe nytt at folk dør av virus. 

Gjest Warrior
Skrevet

Enda mer forbanna drittvirus som skal ødelegge for oss alle? Er det mer nå 2020 når du først er i gang? 

Sånn det startet med korona også «ukjent lungevirus i Kina» eller hva som sto i desember. Når kommer dette lungeviruset til Norge tro? Høsten? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, theTitanic skrev:

Det dør over 700000 hvert år av sykdommer overført av mygg. Hvorfor engasjerer du deg ikke i det? 5000 dør av Svartedauenviruset. 

Det er ikke noe nytt at folk dør av virus. 

Svartedauden er en bakterie.

Anonymkode: a54ab...949

• Liker 3
Skrevet

Kina er roten til alt ondt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kina ligger ikke på latsiden i alle fall, det skal de ha. Nå har de litt korona, litt byllepest og et ukjent lungevirus på en gang. Jeg bøyer meg i støvet, tror ikke det er mange andre land som klarer å holde samme tempo.

Anonymkode: 889a8...88f

• Liker 4
  • Opprett ny...