Gå til innhold

Hva synes du om Sophie Elise Bokklubb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sansen for Sophie Elise. Men er det ikke litt kult at er opptatt av bøker? Kanskje de unge jentene som følger henne kan bli inspirert til å lese bøker?

Anonymkode: 40b88...5b0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en fin intesjon, men synes kanskje hun ikke er den rette for det?

Anonymkode: 88574...a8e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hørt om, selger hun bøker ?

Anonymkode: 6d0f4...7d5

• Liker 2
Gjest Tamsi
Skrevet

Holdt ikke hun boka opp ned på et bilde der hun tilsynelatende satt og leste en gang?

Skrevet
10 minutter siden, Tamsi skrev:

Holdt ikke hun boka opp ned på et bilde der hun tilsynelatende satt og leste en gang?

Joda, tenker at det sier sitt

• Liker 2
Skrevet

Er hun kurert for den gruuuuuusomme papirfobien sin nå? Den jenta er faen ikke troverdig på en flekk. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 13.7.2020 den 0.52, jukkapalme skrev:

Er hun kurert for den gruuuuuusomme papirfobien sin nå? Den jenta er faen ikke troverdig på en flekk. 

Nei nei, hun er bare veldig selektiv med fobien sin. Pocketbøker går visstnok fint 😀 Eller var det hardcover - men sist jeg sjekket er det uansett papir i begge typer bøker ☺️🙄

Anonymkode: 0087d...2a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at den dama noensinne har lest en bok.

Anonymkode: 18fc8...094

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt det bedre om ikke det var et forlag som stod bak. Kanskje bøkene er plukket ut av Sophie Elise, men hun har da bare x antall bøker å velge mellom. Synes ikke hun er åpen nok om dette heller. 

Men, men, om det får folk til å lese mer, så heier jeg på at hun starter ti bokklubber til. 

Anonymkode: 5fbdb...54b

AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 15.50, Tamsi skrev:

Hun er jo helt forferdelig besatt av utseende og det er direkte flaut de få gangene jeg klikker meg inn på snappene hennes (det dukker opp på når jeg trykker til høyre på snap) og hun filmer seg selv mens hun tar på håret, laget trutmunn, poserer og viser rumpa i stramme bukser mens hun stryker på seg selv. Det sier det meste om dama. Trashy blogger som liksom skal ha meninger og virke smart, men hun er jo ikke den mest oppegående. 

Anonymkode: b7c85...8c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2020 den 2.07, AnonymBruker skrev:

Men, men, om det får folk til å lese mer, så heier jeg på at hun starter ti bokklubber til. 

Anonymkode: 5fbdb...54b

Om det er Sophie Elise som skal få flere unge til å lese bøker så mister jeg troen på menneskeheten. Hva med et annet individ, som faktisk har dybde og litt mer mellom ørene?

Anonymkode: b7c85...8c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk det e kjæresten hennes som er interessert i bøker og at hun later som at det er hun som elsker bøker! Som den løgneren hun er

Anonymkode: 3d4d6...cb4

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Flere som synes at sophie elise ligner sikkelig på fotballfruen nå.

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er denne klubben enda?

Anonymkode: 5c6f4...4ab

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Dere kan si mye negativt om Sophie Elise som person og måten hun fremstiller seg selv på. Men hun tjener godt, smart forretningskvinne altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Konseptet i en bokklubb er at medlemmene betaler for å kjøpe bøker Sophie Elise har blitt betalt for å anbefale. 

Håper Forbrukertilsynet setter opp klare regler slik at folk som er medlem av en bokklubb må tittuleres med "lettlurt tulling". 

Anonymkode: b0da4...1cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*tituleres

Anonymkode: b0da4...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...