Gå til innhold

Twistshake = Svindel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vel, jeg har bestilt varer fra Twistshake som neppe aldri kommer! Jeg har fått ordebekreftelse, men ikke noe mer. Nå er det to uker siden jeg bestilte. Mottok en mail 2 dager etter bestillingen jeg bestilte hvor det stod som følger: 

Dear customer,

We hope everything is well with you and your family.

As you are aware, we have severe delays in our deliveries right now.

We are currently changing our website to a new improved version, as well as changing our shipping solution, so we are able to offer a better shopping experience for you.

Unfortunately this change did not go as smooth and painless as we had hoped, and we have encountered a lot of delays in connection with this.

This, along with a larger volume than normal due to our big global campaign, your order has been delayed.

We are extremely sorry that this has affected you, our beloved customer.

We at Twistshake always strive to keep a high standard, both in products but also in everything we do. We are well aware that we are not keeping that standard right now, and we will make sure that this will never happen again.

We are working 24/7 with increased personnel at our warehouse and customer service to be able to answer you and help you with your questions and concerns.

Your order will be shipped out latest week 29, but we are working hard to get it shipped sooner. When it ships you will receive a tracking link where you can follow your package, and it should not take longer than 4-7 work days to receive it.

Once we have gotten through this hard time, with the help and patience from you, we will be able to deliver your order a lot faster than usual. 

We are again, deeply sorry for the inconvenience this has caused you and thank you for the honor to keep you as a customer.

Ja, ting kan dukke opp. Men.. Etter å ha lest ganske mange kundeomtaler så sitter jeg bare igjen med en klump i magen. Det er SÅ utrolig mange som ikke har fått varene sine og over flere år(?). Og nå meg selv! Grunnen til at jeg valgte å kjøpe flasker hos Twistshake er fordi det er så sinnsykt mange som reklamerer for Twistshake av influensere og man blir påvirket på èn eller annen måte! Et annet spørsmål man kan stille er jo - Hvorfor får influensere, vloggere o.l sponset pakker mens resten av oss private personer mottar ingenting? Tror de fleste vet svaret på det. Må si dette er en stygg business de driver!

Noen her som har erfaringer med Twistshake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte drikkeflasker og tuter I mai. 
Det tok 6 uker før det kom.

Men varene var fine, var fornøyd med de.  
har nå kjøpt tallerken og sånn matte til å låse fast på bordet på 30%. På barnashus. 

Skrevet

Så godt å høre at det finnes noen fornøyde kunder også 🤗 Krysser alt som kan krysses for at det jeg har bestilt kommer en eller annen gang det også 🤞🏻

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...