AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Del Skrevet 10. juli 2020 Tresko - ses ofte som et fast inventar blant rånere og tilsvarende. Men hva er det med tresko som appellerer? Det er visst ikke bra for rygg og slikt, er det da fordi det er fint, praktisk..? Hva er greia med det, eller tresko forøvrig? (😂) Anonymkode: a106d...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Del Skrevet 10. juli 2020 Det er ikke veldig behagelig å gå med, nei. Noen syns kanskje det er fint? Det er lange tradisjoner med det ihvertfall - sko laget av tre har vært i bruk siden antikken. Jeg har aldri sett noen rånere med tresko, så det må ha vært et lokalt fenomen der du bor. Når man snakker om sko - hva med mokkasiner? Hva er greia med det? Anonymkode: 8c13d...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Del Skrevet 10. juli 2020 Tresko med tykke ulksokker❤❤❤ Anonymkode: 6f36a...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Del Skrevet 10. juli 2020 Det er vel enkelt å ta på tenker jeg, bare stikke foten inni. Og de setter seg ikke fast i pedalene siden de er lukket. Anonymkode: 84254...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Del Skrevet 10. juli 2020 Tresko er enkelt å ha på seg. Jeg bruker det til og fra postkassa og slike ting. Liker ikke å kjøre bil med de, eller gå langt. Samboeren min bruker tresko som vanlige sko, tar bare på seg joggesko e.l. hvis vi skal kjøre på butikken eller på besøk. Anonymkode: 28de5...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 10. juli 2020 #6 Del Skrevet 10. juli 2020 Maskin-Anleggsarbeidere _ELSKER_ tresko. Og trailersjåfører. Fatter ikke hvordan noen finner det behagelig å tråkke rundt i dem, hva er behagelig med en TREsko..enkelte menn har en dragning mot dem, tydeligvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Del Skrevet 10. juli 2020 4 minutter siden, heavyheart skrev: Maskin-Anleggsarbeidere _ELSKER_ tresko. Og trailersjåfører. Fatter ikke hvordan noen finner det behagelig å tråkke rundt i dem, hva er behagelig med en TREsko..enkelte menn har en dragning mot dem, tydeligvis Finnes få sko med vernetå som er såpass lette å ta på seg som tresko. Anonymkode: 28de5...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Del Skrevet 10. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes få sko med vernetå som er såpass lette å ta på seg som tresko. Anonymkode: 28de5...627 Jammen der har du svaret😄 takk for forklaringen👏 Anonymkode: fdd37...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #9 Del Skrevet 10. juli 2020 Ja, da fikk jeg også forklaringen. Har ingen formening om tresko, var bare grubling. Takk for svar! 😊 Anonymkode: a106d...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå