Gå til innhold

Eksen kommer på døra med blomster og sier at han savner meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg... Hver eneste fredag etter at det ble slutt har eksen kommet på døra med blomster... Det er hyggelig med blomster, men å få eksen på døra si er ikke like hyggelig... Han var utro mot meg, og nå kommer han og sier at han savner meg og vil ha meg tilbake... Jeg har blokket ham overalt fordi jeg ikke orker meldinger fra ham akkurat nå, så det er nok derfor han dukker opp på døra mi så ofte... Jeg har sagt til ham at jeg er ferdig med ham, men han er tydeligvis ikke ferdig med meg, selv om han var sammen med ei anna dame mens han var sammen med meg... Det hender at jeg ikke åpner for ham når han kommer, men da legger han blomstene på dørmatta... Jeg vet at dette sikkert høres helt latterlig ut, så dere trenger ikke å si det... Hva synes dere? Skal jeg gi ham en sjanse, og hvis ikke, hvordan blir jeg kvitt ham?

Anonymkode: d6904...eac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp meg... Hver eneste fredag etter at det ble slutt har eksen kommet på døra med blomster... Det er hyggelig med blomster, men å få eksen på døra si er ikke like hyggelig... Han var utro mot meg, og nå kommer han og sier at han savner meg og vil ha meg tilbake... Jeg har blokket ham overalt fordi jeg ikke orker meldinger fra ham akkurat nå, så det er nok derfor han dukker opp på døra mi så ofte... Jeg har sagt til ham at jeg er ferdig med ham, men han er tydeligvis ikke ferdig med meg, selv om han var sammen med ei anna dame mens han var sammen med meg... Det hender at jeg ikke åpner for ham når han kommer, men da legger han blomstene på dørmatta... Jeg vet at dette sikkert høres helt latterlig ut, så dere trenger ikke å si det... Hva synes dere? Skal jeg gi ham en sjanse, og hvis ikke, hvordan blir jeg kvitt ham?

Litt lite og litt for seint ville jeg tenkt. 

Anonymkode: 37dde...953

• Liker 16
Skrevet

Ja, det var sånn det ble gjort før i tida:) Hadde aldri tatt tilbake noen som hadde vært utro nei.

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke gi han noen ny sjanse. Heller true han med anmeldelse og besøksforbud om han ikke gir seg med de uønskede besøkende. Han holder jo på med stalking når du ikke vil ha han der.

Evt prøv alternativ to først. Hver gang du får blomster av han så dra på døra hans og legg blomstene utenfor døra hans. Etterhvert mulig han skjønner et hint.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Plutselig en dag ser du ham stå slik i hagen din:
image.thumb.png.a0a5ca86826d43eb077b25e31df1daef.png

Anonymkode: 10763...548

• Liker 3
Skrevet

Så var ikke gresset grønnere på den andre siden likevel. Huff da. 

• Liker 6
Skrevet

Neste gang dette skjer får du broren din eller en kompis til å levere tilbake blomstene med klar beskjed om at du ikke ønsker kontakt. Gjerne i andres påhør.

Jeg tror det er en dårlig ide å prøve å forklare han dette selv, han tar nok enhver kontakt fra deg som oppmuntring. Jeg tipper at han er mindre lysten på å miste ansikt foran andre menn.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet han kommer hver fredag ville jeg enten satt søppeldunken klar foran døra, hver gang. Kanskje tar han hintet da? Eller lagt ut forrige ukes bukett før han kommer. Legger han igjen en ny, legg begge i en dunk/pose og ta de ut og egg de ut igjen før han kommer neste gang. Som om de er urørt hver gang.

Anonymkode: 5a55a...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Så han er utro, og når du ikke vil ha han lenger (med GOD grunn!!), så plager han deg til du blir så lei at han får viljen sin?

Les dette én gang til!

Dette er slik barn holder på til de lærer seg i barnehagealder at vi ikke får viljen vår med å oppføre oss dårlig!

Anonymkode: ce7a4...7a2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som møtte "drømmemannen", forholdet endte, utroskap ect. hun måtte blokkere han på alt for han ville ikke la det gå. Så en dag sto han på parkeringsplassen til arbeidsplassen hennes, med en bukett med roser, han sa unnskyld, ville at hun skulle flytte inn med han. Hun endte opp på krisesenter etter at han klatret opp på balkongen hennes og brøt seg inn i leiligheten hennes.

Det er ikke søtt å møte opp med blomster hver fredag etter at du har blokkert han, det er ett massivt rødt flagg, jeg ville ringt politiet hvis jeg var deg, for det vil bli værre hvis du ikke får en slutt på oppførselen han

Anonymkode: b9cd8...719

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land er han fra?

Anonymkode: 42187...a4e

Skrevet

Min eks sendte blomster til meg etter å ha vært en idiot og det ble slutt mellom oss. Han visste ikke helt hvorfor han beklaget seg...jeg ga blomstene til venninna mi og ba hun kaste kortet som fulgte med. Han eksen din ville jeg ikke tatt tilbake etter utroskap, og ville bare ignorert han forsøk på tilgivelse. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sender han melding - ikke svar. Blokker og slett han over alt, og inviter folk over neste fredag. Når han ringer på med blomstene, si «er det du igjen, din utro tosk? Du må slutte å dukke opp, ellers må jeg varsle politiet om at du er utidig. Dette er siste advarsel.» og lukk igjen døra i trynet hans. Ikke ta imot blomstene. Og ha besøk, i tilfelle han blir ufin og voldelig så sikrer du deg vitner. 

Anonymkode: cb7d6...7eb

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket land er han fra?

Anonymkode: 42187...a4e

Norge, hvordan det?

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at dette blomsterkjøret gjør at du faktisk vurderer å gi han en sjanse, da funker det jo da? 

Bestem deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er greit med blomster etter utroskap så kjør på. 

Hvis du virkelig mener å bli kvitt han så må du bare holde fast på og ikke åpne for han. La han legge blomstene på dørmatta. La han bruke penger på blomster til han ikke gidder mer, til han har funnet seg ei ny. 

Han kommer med stor sannsynlighet å være utro igjen. 

Ganske Ufordragelig oppførsel syns jeg. 

Anonymkode: 79e74...d7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få en mann til å åpne døren neste gang 😊

Anonymkode: 330f3...46c

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Få en mann til å åpne døren neste gang 😊

Anonymkode: 330f3...46c

Eller hakket bedre, få en NAKEN mann til å åpne døra... 

Nei, seriøst. Den eneste grunnen til å vurdere å gi han en ny sjanse er om DU faktisk ønsker det, uavhengig av blomsterterror. Nå får jeg ikke det inntrykket av at det er noe du ønsker, men at du føler du bør fordi han tilsynelatende savner deg sånn. I såfall gå for naken mann i døra, det er grei beskjed. 

Anonymkode: 5d212...330

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn faren min har holdt på i alle år også, mot damene han har vært utro mot og banket sønder og sammen. Synes han høres creepy ut :(

Anonymkode: 857f5...58e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...