Gå til innhold

Trenger å bli roet ned

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Ja som jeg skrev en annen tråd om her, så har jeg fått større pupper, og tenker så klart med en gang "jeg er gravid". Selv om jeg har tatt alle p-pillene omtrent nøyaktig samme tidspunkt hver gang, men det er bare folk rundt som absolutt skal gjøre meg nervøs med "ja du vet jo folk blir gravide på pilla også", "du er jo så følsom for tida, kanskje du er gravid!" bare fordi jeg griner av å se kattunger og Lillefot filmen, og føler alt som er rundt meg for tida er gravide folk og fødsler, på tv, i virkeligheten, på graviditetsforumet her inne (doh).

Er dette tegn på at jeg MÅ være gravid? Trodde pupper ennå kunne vokse i en alder av 19, siden jeg var såpass treig med resten av kroppsutviklinga (fikk mensen sist i klassen, siste år på u.skolen), spurte mamma i sta om sånt var normalt, og hun sa at enten er jeg gravid, eller så begynner jeg bare å bli tjukk! Hyggelig!

Tar de ikke gratis tester på helsestasjonene? For der skal jeg i dag, nå er jeg overnervøs og vil ha svar, selv om det skulle være omtrent 100% umulig, jeg tror jeg mer er gravid oppi hodet.

Jeg er jo ikke klar til å bli mamma i det hele tatt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen vår er ikke ferdig utvokst før vi er 21 år. Altså kan du vokse et par år til UTEN å være hverken gravid eller i ferd med å legge på deg...

Nå kjenner jeg jo ikke resten av deg selv som du gjør, men FØLER du at du er gravid, eller kommer de mistankene fordi alle andre sier det?

Spør på stasjonen du, de hjelper deg nok. Lykke til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de tar gratis tester på helsestasjoner (er kanskej stengt). Ellers koster de 80 kr eller noe slikt på apoteket. Gå og kjøp deg en du, så får du det ut av hodet. Du er ikke den første i den situasjonen, så de er vant til unge jenter som handler slikt vil jeg tro.

Slapp av. Det er helt vanlig at pupper kan vokse, mine vokste til jeg var over 20. Du virker jo generelt ganske følelsesladet, så det har helt sikkert en annen forklaring.

Lykke til.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Smidja: Det er pga hva andre har sagt, men jeg har slik skrekk hver måned omtrent, og har jo vært "heldig" (eller flink) til nå, men typisk akkurat denne ganga skulle det skje noe...

Melk: Helsestasjonen er åpen i dag så jeg fra 5 til 8, så jeg kommer nok til å gå ned dit og prate med dem. Altformye følelser i denne nissete personen ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melk: Helsestasjonen er åpen i dag så jeg fra 5 til 8, så jeg kommer nok til å gå ned dit og prate med dem. Altformye følelser i denne nissete personen ja :P

Ah! Så flott da! Det går nok bra skal du se. Har vært i din situasjon før, da jeg var 15 og kondomen sprakk.... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er veldig nervøs, synes jeg du skal ta en test, bare for å få det ut av hodet. ellers har du vel enda noen år foran deg før puppene er helt ferdige - det er i alle fall helt normalt at de fortsetter å vokse noen år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

"medskyldige" kom nettopp på msn nå, og jeg forklarte stresset mitt, og han tilbød seg tilogmed å være med ned på helsestasjonen! utrolig snillt, andre jeg kan nevne hadde sagt "ikke mitt problem", så det hjelper meg å roes ned littegranne (det gjør dere også :) )

Og ut av hodet mitt skal det!

Melk: Huff, samme skjedde da jeg nettopp var blitt sammen med han her fyren, kondomen sprakk og det var dagen etter jeg var ferdig med mensen, altså 3 uker i uvitenhet.

Likevel er jeg mer nervøs nå enn jeg var da :-? (tok angrepilla da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du skal ha mensen da? Hjelper lite å ta en test før den er forventet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmmm om 12-14 dager, men det er for lenge å vente for meg, nervevrak i 2 uker er ikke noe særlig :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miracle ikke innloggewt

tror du skal ta det helt rolig... puppene vokser enda i den alderen ja.. og like før du skal ha mens så kan de også vokse litt og føles ømme! helt normalt det der:)

har du samtidig tatt angrepille og p pille så r du nok ganske sikker 99,9% så dette går greit. og som du selv sier an kan bli gravid i hodet også;)

men ta dge en test så slipper du å undre over det;) koster 80 kr, eller ta den gratis på helsestasjonen, men da vil du nok også få leksa om alt sammen på nytt fra helsesøster, og det er ikke alltid gøy åhøre på;)

la oss få vite da hvertfall...

og masse lykke til;) går så bra så!! tvitvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg sier til helsesøstra HYSJ og la meg ta testen, for jeg har fått nok pes fra mamma i dag med det å ha sex utenfor forhold (samme personen og bestevennen min) alt jeg vil er bare å tisse på testen og bli ferdig med det.

Og hva gjør jeg hvis den er blå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

iiisj, det er iallefall veldig urettferdig om du er gravid, siden du er så punktlig!!

Men lykke til!!!

Hmm, når du først er der inne, kan du spørre om aldersgrensa?(mener ikke mase når du er i den situasjonen)

men jeg skal til byen etterhvert, ringer deg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dersom det er to uker til du skal ha mensen vil ikke graviditetstesten slå ut selv om du er gravid. Så du må nok vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Testen sa negativ, men så så jeg nest siste svaret her, og ble stressa igjen og ville bare glemme tråden til jeg faktisk får mensen :P det er om 5-6 dager til jeg skal ha den, ifølge pillebrettet mitt, men faktisk etter jeg tok testen og før jeg leste det innlegget, gikk alle "gravidfølelsene" vekk, og følte meg mindre stressa og lignende, tror det bare var psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Testen sa negativ, men så så jeg nest siste svaret her, og ble stressa igjen og ville bare glemme tråden til jeg faktisk får mensen :P det er om 5-6 dager til jeg skal ha den, ifølge pillebrettet mitt, men faktisk etter jeg tok testen og før jeg leste det innlegget, gikk alle "gravidfølelsene" vekk, og følte meg mindre stressa og lignende, tror det bare var psykisk.

Om man leter kan man alltid finne sånne symptomer, har til og med lest at man kan fremkalle symptomene selv, dersom man tror man er gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det var 12-14 dager til du skulle ha mensen, så kan det rett og slett ha vært eggløsninga som slo ut. Den kan også gi disse symptomene - lettrørt, ømme bryster etc etc.

Håper det har "gått over " nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Håper jeg får mensen enten i morra eller i overimorra ja, ellers skriker jeg!

Men fremkalle symptomer selv? Betyr det at "superpuppene" går tilbake til små kjipinger igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...