Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #1 Del Skrevet 16. september 2002 Hvordan får jeg bort rødvin fra den nye beige skjorta mi??? Har vaska den to ganger på 60 grader, prøvd med zalo o.l. men flekken er der ennå!!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 16. september 2002 #2 Del Skrevet 16. september 2002 Hvis du allerede har vasket den, tror jeg at den kan vere vanskelig å få bort! Det er iallefall, desverre min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #3 Del Skrevet 16. september 2002 Har du prøvd flekkfjerner? Det er ikke så rart at Zalo ikke virker, for den er mest fettløselig, og rødvin er jo ikke fett. Eller ta den med til et renseri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*livsnyteren* Skrevet 19. september 2002 #4 Del Skrevet 19. september 2002 Fikk et tips om grønnsåpe på vanskelige flekker. Ta på grønnsåpe, la den ligge i en uke, vask. Lykke til! Jeg har forresten en tusjflekk som jeg ikke får bort, noen som har tips ang. dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå