Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #101 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen....vedder på du digger Trump😂 Anonymkode: 0c521...ba5 Hva mener du med det? Mener du kanskje at koronasyke skal ha høyere verdi enn de som blir syke av andre ting? Du svarte på denne posten min: "Vi skal verne om liv, men ikke for enhver pris. Prisen bør være lik som den har vært tidligere. Det vil være urettferdig om korona-syke eller korona-døde skal ha høyere verdi enn de som dør eller blir syke av andre årsaker enn korona." 1
Zienna Skrevet 10. juli 2020 #102 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fy faen....vedder på du digger Trump😂 Anonymkode: 0c521...ba5 1 minutt siden, Krantz95 skrev: Dersom det koster mer å redde deres liv enn det det koster å redde livet til en kreftsyk (feks. får man ikke veldig dyre medisiner som kan forlenge livet), så skal det selvfølgelig være akseptabelt at de dør. Alle syke og gamle i Norge burde behandles likt. Uavhengig av om de blir smittet med korona, influensa, får kreft eller annen sykdom. Det ante meg nok.. Du er på så ville veier, Krantz95, at du ikke makter å argumentere på et fornuftig nivå. Tenkt deg om. Hva har kostnader i kr med dette å gjøre? Hva med din etiske standard? 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #103 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde giddet å vært på andre sider enn KG, som de sidene som har nyheter vet du,(det finnes faktisk tv-kanaler som sender nyheter også, tenk det!)... så hadde du visst svaret. Hvis du skal være så jævla lat i ettertid så får du bare lure. Det er flere unge som har dødd av covid-19 ja, uten å ha underliggende sykdom. Men hvem og hvor får du finne ut selv. Anonymkode: 0c521...ba5 Du, vet du hva. Jeg har gitt deg tall. Krantz95 har kommet med påstanden min. Du derimot, virker å være mer på KG enn i nyhetene, og du nekter konsekvent å svare meg. Spar meg. Du vet du ikke har noe å komme med. Tusenvis av unge friske dør ikke. Anonymkode: e4f58...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #104 Skrevet 10. juli 2020 9 minutter siden, Krantz95 skrev: Takk for det! Jeg er veldig god til å Google. Jobbet faktisk for Google for en del år siden med å lære opp søkemotoren deres ved å vurdere relevansen av søkeresultater opp mot søkeuttrykk. Du lærte opp søkemotoren altså. Ja da vet jo du hva man skal trykke inn får å få et best mulig resultat på søket og ikke minst finne ting få andre kan finne. Ikke rart du er god.😉 Trodde forresten det var algoritmer som avgjorde søket, ikke mennesker som satt og lærte søkemotoren opp manuelt😂 Skal si! Anonymkode: 0c521...ba5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #105 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du, vet du hva. Jeg har gitt deg tall. Krantz95 har kommet med påstanden min. Du derimot, virker å være mer på KG enn i nyhetene, og du nekter konsekvent å svare meg. Spar meg. Du vet du ikke har noe å komme med. Tusenvis av unge friske dør ikke. Anonymkode: e4f58...bdc Hva har du spurt meg om? Anonymkode: 0c521...ba5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #106 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har du spurt meg om? Anonymkode: 0c521...ba5 Unge friske som dør, tusenvis. Men det er ikke deg, det er en annen extension på den anonyme. Kanskje jeg skal gjøre som Krantz95 å lage min egen koronabruker. Anonymkode: e4f58...bdc
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #107 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, Zienna skrev: Det ante meg nok.. Du er på så ville veier, Krantz95, at du ikke makter å argumentere på et fornuftig nivå. Tenkt deg om. Hva har kostnader i kr med dette å gjøre? Hva med din etiske standard? Det er ikke jeg som har bestemt at det er en pris eller verdi på et liv i Norge. Det er det myndighetene som har gjort. Et liv var i 2019 verdsatt til 34,65 millioner kroner. Det er beløpet som benyttes når staten prioriterer i helsevesenet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #108 Skrevet 10. juli 2020 6 minutter siden, Krantz95 skrev: Hva mener du med det? Mener du kanskje at koronasyke skal ha høyere verdi enn de som blir syke av andre ting? Du svarte på denne posten min: "Vi skal verne om liv, men ikke for enhver pris. Prisen bør være lik som den har vært tidligere. Det vil være urettferdig om korona-syke eller korona-døde skal ha høyere verdi enn de som dør eller blir syke av andre årsaker enn korona." Du må slutte med den idiotiske stråmannargumentasjonen din! INGEN har vel sagt at man skal verne mer om korona syke enn andre syke. Anonymkode: 0c521...ba5
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #109 Skrevet 10. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lærte opp søkemotoren altså. Ja da vet jo du hva man skal trykke inn får å få et best mulig resultat på søket og ikke minst finne ting få andre kan finne. Ikke rart du er god.😉 Trodde forresten det var algoritmer som avgjorde søket, ikke mennesker som satt og lærte søkemotoren opp manuelt😂 Skal si! Anonymkode: 0c521...ba5 Jeg var med på å forbedre søkemotoren eller algoritmen om du vil. For at en algoritme skal bli bra må den justeres elller "læres" opp.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #110 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unge friske som dør, tusenvis. Men det er ikke deg, det er en annen extension på den anonyme. Kanskje jeg skal gjøre som Krantz95 å lage min egen koronabruker. Anonymkode: e4f58...bdc Du får få Krantz95 som er lommekjent med google om å hjelpe deg å søke deg opp på dødsfall blant unge mennesker rundt om i verden Anonymkode: 0a199...add
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #111 Skrevet 10. juli 2020 2 minutter siden, Krantz95 skrev: Jeg var med på å forbedre søkemotoren eller algoritmen om du vil. For at en algoritme skal bli bra må den justeres elller "læres" opp. 😂 Anonymkode: 0c521...ba5
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #112 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må slutte med den idiotiske stråmannargumentasjonen din! INGEN har vel sagt at man skal verne mer om korona syke enn andre syke. Anonymkode: 0c521...ba5 Ok, forklar da hva du mente når du svarte "vedder på du digger Trump" når jeg skrev det om koronasyke og andre syke. 1
Zienna Skrevet 10. juli 2020 #113 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, Krantz95 skrev: Det er ikke jeg som har bestemt at det er en pris eller verdi på et liv i Norge. Det er det myndighetene som har gjort. Et liv var i 2019 verdsatt til 34,65 millioner kroner. Det er beløpet som benyttes når staten prioriterer i helsevesenet. Tenk selv!
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #114 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, Zienna skrev: Tenk selv! Det hjelper ikke hva jeg tenker. Det er jo ikke jeg, men staten som bestemmer pengebruken... 1
Zienna Skrevet 10. juli 2020 #115 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, Krantz95 skrev: Det hjelper ikke hva jeg tenker. Det er jo ikke jeg, men staten som bestemmer pengebruken... ................?
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #116 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, Zienna skrev: ................? Nå kan du lure lenge og vel 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #117 Skrevet 10. juli 2020 6 minutter siden, Krantz95 skrev: Ok, forklar da hva du mente når du svarte "vedder på du digger Trump" når jeg skrev det om koronasyke og andre syke. Det er vel en påstand som mest sannsynlig er sann ut fra din stråmannsargumentasjon😉 Anonymkode: 0c521...ba5
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #118 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel en påstand som mest sannsynlig er sann ut fra din stråmannsargumentasjon😉 Anonymkode: 0c521...ba5 Må jo bruke stråmannsargumentasjon når andre ikke klarer å skrive hva de mener, men bare svarer med noen uforståelige Trump-greier.... 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #119 Skrevet 10. juli 2020 2 minutter siden, Krantz95 skrev: Må jo bruke stråmannsargumentasjon når andre ikke klarer å skrive hva de mener, men bare svarer med noen uforståelige Trump-greier.... Så bra at du svarer med et stråmannsargument og samtidig innrømmer at du bruker det flittig. Anonymkode: 0c521...ba5 1
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #120 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så bra at du svarer med et stråmannsargument og samtidig innrømmer at du bruker det flittig. Anonymkode: 0c521...ba5 Jeg bruker det av og til når noen ikke klarer å argumentere, men kun kommer med negativt ladede utsagn mot meg. Da prøver jeg meg frem ved å spørre om det var det eller det personen mente eller ikke. Og så håper jeg personen kan forklare. Men ikke alle klarer å forklare hva de mente. Dessverre... 1
Anbefalte innlegg