AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Hei dere! Det var en tråd om yngre menn og eldre kvinner her en dag. Og i den tråden var det enkelte menn, som ga uttrykk for skuffelse over at de selv aldri fikk oppleve, å være ung og ha en affære med en eldre kvinne. Så vi var flere som spurte om ikke de kunne ta igjen det tapte nå, som de selv var eldre. Det er jo ikke akkurat sånn at verden er tom for 40, 50, og 60 år gamle kvinner, og sjansen er sikkert større hos disse, dersom mannen selv er 40+ Uansett, dette spørsmålet ble enten oversett, eller latterliggjort. Men jeg lurer enda; Hvorfor er det utenkelig for en mann 40+ å ta igjen den tapte milf- eller cougar-fantasien? Og dere som hadde en slik fantasi, som dere ikke fikk oppfylt, og som dere ikke heller ønsker å oppfylle nå...hvilke fantasier har dere i stedet? Dere som eventuelt er 40+ og som fremdeles lever ut denne fantasien, må også gjerne svare! Mvh en av de kvinnene som ikke skjønner seg helt på menn Anonymkode: e7686...46a 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Det var en tråd om yngre menn og eldre kvinner her en dag. Og i den tråden var det enkelte menn, som ga uttrykk for skuffelse over at de selv aldri fikk oppleve, å være ung og ha en affære med en eldre kvinne. Så vi var flere som spurte om ikke de kunne ta igjen det tapte nå, som de selv var eldre. Det er jo ikke akkurat sånn at verden er tom for 40, 50, og 60 år gamle kvinner, og sjansen er sikkert større hos disse, dersom mannen selv er 40+ Uansett, dette spørsmålet ble enten oversett, eller latterliggjort. Men jeg lurer enda; Hvorfor er det utenkelig for en mann 40+ å ta igjen den tapte milf- eller cougar-fantasien? Og dere som hadde en slik fantasi, som dere ikke fikk oppfylt, og som dere ikke heller ønsker å oppfylle nå...hvilke fantasier har dere i stedet? Dere som eventuelt er 40+ og som fremdeles lever ut denne fantasien, må også gjerne svare! Mvh en av de kvinnene som ikke skjønner seg helt på menn Anonymkode: e7686...46a Menn i 40 årene begynner å jobbe seg nedover i alder. Det er for at de selv skal føle seg unge. Anonymkode: 7acfa...4b8 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Er det utenkelig? Jeg tror ikke det, men sjansen for at ei dame på 60 skal liksom gå veien ut for en en seksuell relasjon med en på 40 tror jeg er små. Opplever jo stadig at damer i den aldersgruppa blir betatte, men at de ville kjørt løpet ut tror jeg er mikroskopiske.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Hehe enig med deg. Det finnes jo stort sett alltid en "eldre kvinne", men vil tro at et eller annet sted tipper det over fra eldre som i moden, til eldre som i olding, og da er det vel for de fleste ikke like aktuelt. Jeg er ikke mann, men kan tenke meg det er noe med det å være veldig ung, sprengkåt og relativt uerfaren som fyrer opp den moden kvinne-fantasien. som godt voksen, erfaren og mindre sprengkåt, er det rett og slett ikke like spennende, kanskje? Innbiller meg også at et el annet sted i utviklingen til mann, så snur lysten; fra moden kvinne til veldig ung jente?? At når han selv er erfaren og moden, så ønsker han seg noe ungt, sexy og uskyldig. SOm om det er aldersdifferansen som er det kinky herÅ? Dunno! Anonymkode: 8715c...453 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 Greia er vel litt at når en er ung så er man uerfaren. Når man er eldre 30+ så er man erfaren, man har mer autoritet, noe som man ser på som en opphissende faktor hos eldre kvinner. At dette er kvinner som er selvsikre, autoritære, og gjerne i fjerne posisjoner som en kompis sin mor, sjefen din, osv Som 40 åring går jeg for yngre.. Anonymkode: 754f2...42c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Er det utenkelig? Jeg tror ikke det, men sjansen for at ei dame på 60 skal liksom gå veien ut for en en seksuell relasjon med en på 40 tror jeg er små. Opplever jo stadig at damer i den aldersgruppa blir betatte, men at de ville kjørt løpet ut tror jeg er mikroskopiske. Er det større sjanse for at hun skal velge en på 25, enn en på 45? Det tror ikke jeg! Og hva med en på 45, når man er 45? Altså at man går etter den samme aldersgruppen som da man var 25, men uten at det er noen ulikhet i alder? Men med det samme målet for øyet. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greia er vel litt at når en er ung så er man uerfaren. Når man er eldre 30+ så er man erfaren, man har mer autoritet, noe som man ser på som en opphissende faktor hos eldre kvinner. At dette er kvinner som er selvsikre, autoritære, og gjerne i fjerne posisjoner som en kompis sin mor, sjefen din, osv Som 40 åring går jeg for yngre.. Anonymkode: 754f2...42c Joda, men det vil hele tiden finnes de som er mer autoritære enn deg, og som kan få deg til å føle deg som en liten skolegutt igjen. Og hva er det du går etter hos de som er yngre? Noen som ser etter en med den samme autoriteten du selv søkte? Til dere andre: Jeg er ikke interessert i å høre kvinners teorier om menn. Anonymkode: e7686...46a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 Tror jeg kan si ganske kategorisk at veldig få menn over 40 fantaserer om eldre kvinner 😀 Jevnaldrende kvinner kan jo være interessante, men litt yngre er nok mest aktuelle kanskje. Noen unge menn kunne gjerne tenkt seg sex med en voksen dame. Kanskje litt fordi hun er erfaren, og litt fordi det da handler kun om sex. Så har de kanskje ikke fått sjans på damer på sin alder ennå. Menn på 40+ har sjans på yngre, jevnaldrende og eldre kvinner. Valget blir som regel yngre. Anonymkode: 50e30...4fa 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg kan si ganske kategorisk at veldig få menn over 40 fantaserer om eldre kvinner 😀 Jevnaldrende kvinner kan jo være interessante, men litt yngre er nok mest aktuelle kanskje. Noen unge menn kunne gjerne tenkt seg sex med en voksen dame. Kanskje litt fordi hun er erfaren, og litt fordi det da handler kun om sex. Så har de kanskje ikke fått sjans på damer på sin alder ennå. Menn på 40+ har sjans på yngre, jevnaldrende og eldre kvinner. Valget blir som regel yngre. Anonymkode: 50e30...4fa Ja ☝🏼 Anonymkode: 7acfa...4b8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn i 40 årene begynner å jobbe seg nedover i alder. Det er for at de selv skal føle seg unge. Anonymkode: 7acfa...4b8 Tullprat ! Noen usikre statusjegere gjør nok det. Men vi med sans for kvalitetsdamer vet bedre. Jeg var så heldig å få oppleve dette allerede som 24-åring, og siden har jeg aldri sett meg tilbake. Er 40+, og det finnes massevis av herlige damer laaaangt opp i 60-årene (ikke alle ser så gamle ut da riktignok). Anonymkode: 02d15...cce 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #10 Skrevet 10. juli 2020 Som tidligere nevnt er jeg ikke interessert i kvinners synsing om menn. Tror sjelden jeg har lest et innlegg fra en kvinne her inne, som faktisk har innsikt i menn. Kan dere ikke heller gå inn i en annen tråd, eller ta på alvor det menn skriver i denne? Anonymkode: e7686...46a 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #11 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tullprat ! Noen usikre statusjegere gjør nok det. Men vi med sans for kvalitetsdamer vet bedre. Jeg var så heldig å få oppleve dette allerede som 24-åring, og siden har jeg aldri sett meg tilbake. Er 40+, og det finnes massevis av herlige damer laaaangt opp i 60-årene (ikke alle ser så gamle ut da riktignok). Anonymkode: 02d15...cce Takk! Ble litt lei av at så mange kvinner svarer. Anonymkode: e7686...46a 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #12 Skrevet 10. juli 2020 20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Er det utenkelig? Jeg tror ikke det, men sjansen for at ei dame på 60 skal liksom gå veien ut for en en seksuell relasjon med en på 40 tror jeg er små. Opplever jo stadig at damer i den aldersgruppa blir betatte, men at de ville kjørt løpet ut tror jeg er mikroskopiske. For å si som ei politikerdame sa engang: "Du veit ikkje ka du snakka om"..... Men for all del, lev i den troen du. Og spre teorien gjerne, så blir det mindre konkurranse på oss som setter pris på kvalitetskvinner. 😁 Anonymkode: 02d15...cce 3
Hr. Aktiv Skrevet 10. juli 2020 #13 Skrevet 10. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si som ei politikerdame sa engang: "Du veit ikkje ka du snakka om"..... Men for all del, lev i den troen du. Og spre teorien gjerne, så blir det mindre konkurranse på oss som setter pris på kvalitetskvinner. 😁 Anonymkode: 02d15...cce Jeg snakker av erfaring. Har datet noen damer opp til 60 år, men føler de rygger litt mtp. formforskjellen på oss. Altså det er null stress å få dem ut på en date, men at ei dame på 60 skal ende opp i forhold med meg tror jeg er hellere lite. Sånn seksuell relasjon har jeg egentlig ikke tenkt så mye på da jeg i utgangspunktet ønsker en fast relasjon. Burde jeg tenke annerledes?
Jdz Skrevet 10. juli 2020 #14 Skrevet 10. juli 2020 Jeg skal ikke påstå at dette er en sterk fetisj for min del, men det er noe med enkelte damer på 45+/- som trykker på de riktige knappene for meg. Jeg har vært heldig å fått leve det ut noen ganger, første gang i begynnelsen av 20-årene og også nå i slutten av 30–årene. De ble aldri «plukket ut» på bakgrunn av alder, men alder er i alle fall ingen hindring. Hun jeg dater nå er sannsynligvis den beste sexen jeg har hatt i mitt liv 😍🥰 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #15 Skrevet 10. juli 2020 Jeg har kjæreste som er 16 år yngre enn meg, jeg er en av de eldre kvinnene som holder seg godt vil jeg si. Iallefall om jeg skal måle interessen fra yngre menn. Har alltid fått de menn jeg vil ha, og bestandig vært populær blant menn, også som ung. Heldigvis har ikke dette endret seg tiltross for at jeg er 47 år nå. Så at alle kvinner over 45 bare forfaller, er ikke sant. Min kjæreste ser også veldig bra ut, men har likevel valgt ei mye eldre kvinne. Så vi kvinner på 45+ kan absolutt være aktuelle for yngre menn enda. Anonymkode: 8bb50...7c6 7
Gibralfaro Skrevet 10. juli 2020 #16 Skrevet 10. juli 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg lurer enda; Hvorfor er det utenkelig for en mann 40+ å ta igjen den tapte milf- eller cougar-fantasien? Og dere som hadde en slik fantasi, som dere ikke fikk oppfylt, og som dere ikke heller ønsker å oppfylle nå...hvilke fantasier har dere i stedet? Dere som eventuelt er 40+ og som fremdeles lever ut denne fantasien, må også gjerne svare! Mvh en av de kvinnene som ikke skjønner seg helt på menn Anonymkode: e7686...46a Tenner du på det samme i dag, som for 20 år siden? Er dine fantasier de samme? Jeg er et annet menneske nå som jeg har passert 40, sammenlignet med for 20+ år siden, og dermed har jeg også andre drømmer, fantasier og prioriteringer. Jeg drømte også om å bli dyretemmer på sirkus når jeg var barn, men i dag har jeg ingen interesse av å bli det. Som ung mann, eller ungdom, så tenker man kanskje mere at modne kvinner har så mye erfaring at de må være vilt rå i senga, men når vi blir eldre, så er det mange som innser at alder og sexkvalitet ikke nødvendigvis går hånd i hånd, og erstatter fantasiene og drømmene fra ungdomsårene med nye. Mvh en av de mennene som har innsett at det er nyttesløst, for å ikke snakke om urealistisk, å tro eller forvente at man må forstå alt. Skal man forstå alt så kreves det at man bruker mye tid å analysere alle aspekter av livet, og det gidder jeg bare ikke å bruke tid på når det finnes så mye mere konstruktive og positive greier jeg kan fokusere på. 🙂 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juli 2020 #17 Skrevet 11. juli 2020 Du verden så deilig det har vært med ei på 60-70 år igjen... De utstråler en spesiell glede som gjør meg også lykkelig. Enorm takknemlig er de iallefall og flinke med ord som tenner meg. Det er nok kvinner som kan sine triks, så jeg kan fort bli overhøvlet og overrasket ... Og husk: ikke lære mora di å pule! Jeg gir dem terningkast 4 som vipper mot 5... og anbefaler å elske dem om sommeren😘❤😉 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #18 Skrevet 11. juli 2020 Jeg er 30 år og fantaserer en del om kvinner i slutten av 30åra og opp mot 45 år. Eldre enn det trigger dessverre litt bestemorsvibber for mitt vedkommende. Jeg ville helt ærlig langt heller å innledet et seriøst forhold til en kvinne på 40 enn ei på 19 for å si det sånn. Liker modne og reflekterte kvinner, og de er sjeldent under 30 år. M30 Anonymkode: a518d...371 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #19 Skrevet 11. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tullprat ! Noen usikre statusjegere gjør nok det. Men vi med sans for kvalitetsdamer vet bedre. Jeg var så heldig å få oppleve dette allerede som 24-åring, og siden har jeg aldri sett meg tilbake. Er 40+, og det finnes massevis av herlige damer laaaangt opp i 60-årene (ikke alle ser så gamle ut da riktignok). Anonymkode: 02d15...cce 14 timer siden, Jdz skrev: Jeg skal ikke påstå at dette er en sterk fetisj for min del, men det er noe med enkelte damer på 45+/- som trykker på de riktige knappene for meg. Jeg har vært heldig å fått leve det ut noen ganger, første gang i begynnelsen av 20-årene og også nå i slutten av 30–årene. De ble aldri «plukket ut» på bakgrunn av alder, men alder er i alle fall ingen hindring. Hun jeg dater nå er sannsynligvis den beste sexen jeg har hatt i mitt liv 😍🥰 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 år og fantaserer en del om kvinner i slutten av 30åra og opp mot 45 år. Eldre enn det trigger dessverre litt bestemorsvibber for mitt vedkommende. Jeg ville helt ærlig langt heller å innledet et seriøst forhold til en kvinne på 40 enn ei på 19 for å si det sånn. Liker modne og reflekterte kvinner, og de er sjeldent under 30 år. M30 Anonymkode: a518d...371 Takk for svar! Det dere beskriver er min erfaring. Da vi var tenåringer, så likte guttene (selvfølgelig) best de eldre jentene og de voksne damene. I 20-30 års alder, min beste alder liksom, var jeg populær, men jeg visste hele tiden at det mine kjærester tente på, var eldre kvinner. Så bikket jeg 35, og da tok det helt av, sånn har det fortsatt. Da snakker vi om alle aldersgrupper, ikke kun de yngste. Men så leser jeg her inne, og her skriver alle at nei, voksne menn begynner å like bedre unge kvinner. Og samme holdning finnes enda når man leser blader eller ser tv, eller filmer. Det kartet stemmer bare ikke overens med terrenget. Det gjelder ikke bare min egen erfaring. Svært mange av dagens voksne kjendiser har f.eks. partner med «feil» aldersforskjell, likevel kalles den enda for feil. Og når kartet ikke stemmer overens med terrenget, har folk en lei tendens til å forsøke å tilpasse kartet, ikke terrenget. Så da jeg leste om disse mennene som fremdeles, i voksen alder, skulle ønske de hadde levd ut fantasien, så tenker jeg at grunnen til at de ikke gjør det nå, er at de føler de selv er for gamle. At de hadde et vindu da de var ung, men at nå er det lukket. Jeg synes det er trist hvis de tror det bare fordi de hører dette om og om igjen. Så jeg er nysgjerrig på hvorfor de tenker som de gjør. Og på hva slags ny fantasi disse har spunnet opp, som erstatning for den de gikk glipp av. Anonymkode: e7686...46a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #20 Skrevet 11. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjæreste som er 16 år yngre enn meg, jeg er en av de eldre kvinnene som holder seg godt vil jeg si. Iallefall om jeg skal måle interessen fra yngre menn. Har alltid fått de menn jeg vil ha, og bestandig vært populær blant menn, også som ung. Heldigvis har ikke dette endret seg tiltross for at jeg er 47 år nå. Så at alle kvinner over 45 bare forfaller, er ikke sant. Min kjæreste ser også veldig bra ut, men har likevel valgt ei mye eldre kvinne. Så vi kvinner på 45+ kan absolutt være aktuelle for yngre menn enda. Anonymkode: 8bb50...7c6 At du holder deg godt, er jeg ikke i tvil om. Og jeg må jo også si at dagens 40-åringer også ser betraktelig bedre ut enn de fleste 40-åringer gjorde da jeg var liten. Det jeg synes er problematisk er at når menn foretrekker oss som er 40+, eller når kvinner opplever et rush av oppmerksomhet etter de fyller 40, så tenker mange at det er det fordi vi ser yngre ut enn vi gjør. Min teori er (nesten) omvendt; at vi omsider ser gamle nok ut. Anonymkode: e7686...46a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå