Gå til innhold

NFF breddefotball og eliteserien.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor det ikke kan være flere publikummere i eliteserien og at ikke breddefltballen kan starte opp igjen. 

Det er greit å fylle opp fly å åpne opp grensene til store deler av Europa. Men fotball er fy fy. Forstår ikke logikken

Håper NFF tar tak i dette nå. 

Anonymkode: f7bdf...17e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fuckings utrolig. Er det noen som ønsker at Raja skal miste stillingen sin? Jeg klarer ikke å se en eneste grunn til at dette er det ENESTE som ikke er lov! Hva i helvete er poenget med å nekte folk å trene?!

Anonymkode: b52e3...aa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fuckings utrolig. Er det noen som ønsker at Raja skal miste stillingen sin? Jeg klarer ikke å se en eneste grunn til at dette er det ENESTE som ikke er lov! Hva i helvete er poenget med å nekte folk å trene?!

Si det. De skyller på pølsekø, men å stå i ølkø i byen er ok. Å sitte tett i tett på utestedene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si det. De skyller på pølsekø, men å stå i ølkø i byen er ok. Å sitte tett i tett på utestedene. 

Ja, man kan stå i kø over alt i hele landet. Det oppfordres til å reise rundt i landet, men bare så lenge du ikke spiller fotball?🤯

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan stå i kø over alt i hele landet. Det oppfordres til å reise rundt i landet, men bare så lenge du ikke spiller fotball?🤯

Er økonomi og politikk som gjelder nå tydeligvis. Er ikke farlig at fotballklubber kan risikere å gå konkurs. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske idiotisk! Jeg har akkurat bestilt tur til Spania neste onsdag, men i mellomtiden kan jeg altså ikke se laget mitt spille hjemmekamp i tippeligaen! Ganske sært, men jeg er i det minste takknemlig for at jeg kan reise...

Vanskelig å se noen rød tråd i dette ja...

Anonymkode: 6fbbb...e77

• Liker 3
  • Opprett ny...