AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Forstår ikke hvorfor det ikke kan være flere publikummere i eliteserien og at ikke breddefltballen kan starte opp igjen. Det er greit å fylle opp fly å åpne opp grensene til store deler av Europa. Men fotball er fy fy. Forstår ikke logikken Håper NFF tar tak i dette nå. Anonymkode: f7bdf...17e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Det er fuckings utrolig. Er det noen som ønsker at Raja skal miste stillingen sin? Jeg klarer ikke å se en eneste grunn til at dette er det ENESTE som ikke er lov! Hva i helvete er poenget med å nekte folk å trene?! Anonymkode: b52e3...aa2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fuckings utrolig. Er det noen som ønsker at Raja skal miste stillingen sin? Jeg klarer ikke å se en eneste grunn til at dette er det ENESTE som ikke er lov! Hva i helvete er poenget med å nekte folk å trene?! Anonymkode: b52e3...aa2 Si det. De skyller på pølsekø, men å stå i ølkø i byen er ok. Å sitte tett i tett på utestedene. Anonymkode: f7bdf...17e 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si det. De skyller på pølsekø, men å stå i ølkø i byen er ok. Å sitte tett i tett på utestedene. Anonymkode: f7bdf...17e Ja, man kan stå i kø over alt i hele landet. Det oppfordres til å reise rundt i landet, men bare så lenge du ikke spiller fotball?🤯 Anonymkode: b52e3...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, man kan stå i kø over alt i hele landet. Det oppfordres til å reise rundt i landet, men bare så lenge du ikke spiller fotball?🤯 Anonymkode: b52e3...aa2 Er økonomi og politikk som gjelder nå tydeligvis. Er ikke farlig at fotballklubber kan risikere å gå konkurs. Anonymkode: f7bdf...17e 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Det er ganske idiotisk! Jeg har akkurat bestilt tur til Spania neste onsdag, men i mellomtiden kan jeg altså ikke se laget mitt spille hjemmekamp i tippeligaen! Ganske sært, men jeg er i det minste takknemlig for at jeg kan reise... Vanskelig å se noen rød tråd i dette ja... Anonymkode: 6fbbb...e77 3
Anbefalte innlegg