himmeloghav Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Hvorfor ble ikke eøs reglene avklart tidligere? Hvorfor ble de ikke avklart når nav ansatte begynte å stille spørsmål om riktig anvendelse av regelverket? Hvorfor svarte ikke klageinstansen på alle spørsmålene og veiledet riktig? Hvorfor tok det så mange år fra de første nav ansatte stilte spørsmål til spørsmålene ble besvart? Er det nav klageinstans som er den første synderen her, og så direktoratet? Skjedde dette på grunn av negative holdninger til nav brukere på helserelaterte ytelser? Jeg leste i navs egen granskingsrapport at en nav ansatt skrev til ytelsesavdelingen «at jeg ser dere gjentatte ganger fatter feil vedtak om eøs reglene». Ingen reagerte. Ingenting skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå