AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Dette lukter politikk og ikke helsevern lang vei. Hva er det Sverige har gjort mot Erna som hun nå hevner? Anonymkode: f0004...d1a 3
Ollibolli Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Sverige gjør alt for lite for å hindre spredning. Det er så mye tryggere i Italia mtp smitterisiko. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Sverige skal straffes fordi de ikke ville stenge ned like mye som Norge. Anonymkode: 9e985...e5e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Kun politikk, og pengepolitikk spesielt. Erna har kastet noen hundre milliarder ut av vinduet, nå må forbruk skje i Norge og ikke Sverige. Tipper matvarelobbyen også jobber rimelig hardt for å holde norske kunder i Norge. På tide å drite i restriksjonene, det får være grenser for frihetsberøvelse. Anonymkode: ad4d7...b37 1
Humas Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 (endret) Min søster mener også 'det er Ernas skyld' og at det 'vil komme frem hvorfor'. Vel, Sverige har et ekstremt antall døde og smittede. Det er jo ikke bare Norge som ekskluderer Sverige, men mange andre land, mange land som forholder seg til antall døde/smittede ift hva som bestemmes. Det er jo lov å dra, bare litt karantere hjemme, altså et rent smitteverntiltak. Hborfor er det så mange som konspirerer rundt dette. Tror ikke Norge tjener hundrevis av milliarder på å fortsatt ha karantene fra Sverige, regn litt på det. Endret 10. juli 2020 av Humas 4
Gjest Warrior Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Hva så? Gjør ikke meg noe! Bare bra de holder stengt. De valgte tross alt helt feil måte å håndtere pandemien på som har ført til at tusenvis av uskyldige mennesker måtte dø.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 1 minutt siden, Humas skrev: Min søster mener også 'det er Ernas skyld' og at det 'vil komme frem hvorfor'. Vel, Sverige har et ekstremt antall døde og smittede. Det er jo ikke bare Norge som ekskluderer Sverige, men mange andre land, mange land som forholder seg tul anrall døde/smittede ift hva som bestemmes. Det er jo lov å dra, bare litt karantere hjemme, altså et rent smitteverntiltak. 5000 mennesker i et land med 10,3 millioner smittede er ikke er ekstremt antall. Og hvertfall ikke når de aller aller fleste er aldershjempasienter som har dødd heller med korona enn av korona. Det dør 90 000 svensker hvert eneste år. Dette er kun hauset opp av media helt ut av alle proposjoner. Anonymkode: ad4d7...b37 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 5000 mennesker i et land med 10,3 millioner smittede er ikke er ekstremt antall. Og hvertfall ikke når de aller aller fleste er aldershjempasienter som har dødd heller med korona enn av korona. Det dør 90 000 svensker hvert eneste år. Dette er kun hauset opp av media helt ut av alle proposjoner. Anonymkode: ad4d7...b37 Mente selvsagt 10,3 millioner innbyggere😂 Anonymkode: ad4d7...b37
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 10 minutter siden, Ollibolli skrev: Sverige gjør alt for lite for å hindre spredning. Det er så mye tryggere i Italia mtp smitterisiko. Ja kjempe mye tryggere i Italia som er full av antibiotikaresistente bakterier.. Anonymkode: ad4d7...b37 1
hakontheman Skrevet 10. juli 2020 #10 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5000 mennesker i et land med 10,3 millioner smittede er ikke er ekstremt antall. Og hvertfall ikke når de aller aller fleste er aldershjempasienter som har dødd heller med korona enn av korona. Det dør 90 000 svensker hvert eneste år. Dette er kun hauset opp av media helt ut av alle proposjoner. Anonymkode: ad4d7...b37 Nei, men slipper vi de inn for tidlig her så kan det hende at vi ender opp med like mange døde som i Sverige.Så jeg skjønner godt at de ikke får slippe inn. 2
Humas Skrevet 10. juli 2020 #11 Skrevet 10. juli 2020 Godt det finnes FHI, de har for øvrig mamge ansatte, så sikkert plass til de flinke ekspertene her på KG. Usa, Brasil, England og Sverige har valgt en annen strategi. Noen har det gått bedre for etter at smitten som da spredte seg eksponentielt ble redusert med tiltak. Men interressant å se deres begrunnelser, så jeg kan prøve å forstå min konspiratoriske søster bedre. Hvor dere evt finner svarene dere er så sikre på f eks.
Krantz95 Skrevet 10. juli 2020 #12 Skrevet 10. juli 2020 35 minutter siden, Humas skrev: Min søster mener også 'det er Ernas skyld' og at det 'vil komme frem hvorfor'. Jeg tror ikke på sånne konspirasjoner, men om det ikke kommer en ny stor smittebølge i verden i løpet av høsten/vinteren, så vil Erna og en del andre politikere slutte som politikere i løpet av neste år. 1
Ollibolli Skrevet 10. juli 2020 #13 Skrevet 10. juli 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja kjempe mye tryggere i Italia som er full av antibiotikaresistente bakterier.. Anonymkode: ad4d7...b37 Med tanke på hvordan de håndterer smitten er det mindre sjanse for å bli smittet der. Om man ønsker å havne på sykehus der eller i Sverige er en annen diskusjon 😜 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #14 Skrevet 10. juli 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette lukter politikk og ikke helsevern lang vei. Hva er det Sverige har gjort mot Erna som hun nå hevner? Anonymkode: f0004...d1a Nei, det lukter ikke politikk, de har endelig begynt å se på smittetall og ikke hvilke land som ligger nærmest, og det er bra. Anonymkode: f9576...f26 1
Anbefalte innlegg