Gå til innhold

14 åring på hytta med guttevenn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. 

14 åringen (jente) har veldig lyst til å dra på hyttetur med guttevennen sin neste uke og de er borte fra fredag-søndag. De var "venner" før men ble ikke ordentlig venner før oktober ifjor.

moren til gutten blir med og de skal på hytta dems og hun har sagt at hun er der hele tiden. Jeg sa jeg skulle tenke over det.

er vel bare redd for at de er litt mer enn venner da.. (om dere skjønner)

hadde du latt din gå hvis dette var tilfellet?

Anonymkode: faef1...d3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 86a38...b0e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 33626...e2f

Skrevet

NEI, men hvis en av foreldrene blir med - JA. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, uten tvil.

Men det kan farges av at jeg hadde mange guttevenner i oppveksten selv, og så dem aldri som noe annet enn venner

Anonymkode: c1009...2dc

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

14 åringen (jente) har veldig lyst til å dra på hyttetur med guttevennen sin neste uke og de er borte fra fredag-søndag. De var "venner" før men ble ikke ordentlig venner før oktober ifjor.

moren til gutten blir med og de skal på hytta dems og hun har sagt at hun er der hele tiden. Jeg sa jeg skulle tenke over det.

er vel bare redd for at de er litt mer enn venner da.. (om dere skjønner)

hadde du latt din gå hvis dette var tilfellet?

Anonymkode: faef1...d3e

Nei.

Han har invitert henne med for å være alene med henne og vil antageligvis begynne å presse henne for litt vagina.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Nei.

Han har invitert henne med for å være alene med henne og vil antageligvis begynne å presse henne for litt vagina.

Hallo! 
Moren hans skal jo være med. 
Ikke alle har baktanker - det er flott med venner på kryss av kjønn.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Nei.

Å kjære vene 

Mor skal være med og vet du, Ikke aller gutter oppfører seg sånn som du mener

Anonymkode: 86a38...b0e

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hallo! 
Moren hans skal jo være med. 
Ikke alle har baktanker - det er flott med venner på kryss av kjønn.

Spiller ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det hadde ikke jeg gjort . Vet om en jente som var med kjæresten på hyttetur når de var 14 og 15, en forelder sov i samme  rom, men de hadde fortsatt sex. Så nei

Anonymkode: cf667...f65

AnonymBruker
Skrevet

Nå var gutter og sex det siste jeg tenkte på som 14-åring, men jeg skjønner jo at ting har forandret seg siden starten av 90-tallet. Siden moren er med ser jeg ikke problemet, hadde de skulle dra alene derimot..

Anonymkode: 4ce2b...39c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de kun var ute etter å ha sex, så kan det jo skje overalt. Er jo bare å skulke i skoletiden det. 

Anonymkode: d15aa...611

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Ja, jeg synes det blir feil å nekte pga kjønn, men jeg ville tatt en samtale med henne på forhånd. 

Skrevet

Vi må gå ut i fra at moren er en ansvarlig voksen, så jeg ser ikke problemet.

Sex vil de finne anledning til når som helst og hvor som helst. Men det er jo ikke gitt at det i det hele tatt er i deres tanker.

AnonymBruker
Skrevet

Er så morsomt at dere alltid går utifra at gutten er den som gnåler om sex. Hadde ei venninne når vi var ganske så unge, 14 år og hun holdt jo nærmest på å voldta han ene gutten i klassen vår når vi var på hyttetur, han fikk ikke fred. De ble jo sammen til slutt og da hadde de seg overalt. De klarte til og med å få gjort det på skolen. Så om man vil ha sex så klarer man fint å få til det.

Anonymkode: 474f7...e8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Send med kondomer og ta praten. 

Anonymkode: ddf9a...61a

AnonymBruker
Skrevet

Helt sikker på at din datter er hetero? Man vet jo aldri om hun faktisk liker menn. Er de virkelig bare venner? Har du vært vitne til dette vennskapet og at det ikke finnes tegn til flørt? Hva slags fyr er denne 14 åringen og hvordan er foreldrene. Stoler du på at foreldrene eller moren er tilstedet? 

Det er mange spørsmål som du må vite her før du sender avgårde. Så bør dere ha en avtale om å ringes på kveldene, så hører du om noe føles feil. 

Anonymkode: de339...a00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med datteren din på egenhånd. Mamma gjorde dette med meg og spurte om jeg ville eller om jeg ville hun skulle si nei så jeg slapp og komme i en kjip situasjon med vennene om jeg egentlig ikke vil. Om du får intrykk at hun virkelig vil så si ja, hvis du føler hun egentlig ikke vil si nei.

er de kjærester eller ikke er ikke godt og si men ikke vær naiv. Vil de ha sex så har de de uavhenging av foreldre eller hytte...  ungdom er kreativ og har sex overalt og man tenker ikke like langt som mår man blir eldre, noe annet er hvis hun føler seg presset men da vil du merke at hun egentlig ikke vil på denne hytte turen når du snakker med henne.

Anonymkode: 3e90b...5d6

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var gutter og sex det siste jeg tenkte på som 14-åring, men jeg skjønner jo at ting har forandret seg siden starten av 90-tallet. Siden moren er med ser jeg ikke problemet, hadde de skulle dra alene derimot..

Anonymkode: 4ce2b...39c

Hallo?!?? Er du sikker på at du husker riktig?

Jeg var selv ung på 90-tallet og sex var et brennhett og høyaktuelt tema blant både jenter og gutter. Både teori og utøvelse blant enkelte. Ja, ting har forandret seg, på den måten at ungdommen faktisk starter senere nå, selv om alt rundt sex kanskje har blitt mer åpent og synlig. 

Til TS så synes jeg det er ganske uproblematisk så lenge guttens mor er med. Det er selvfølgelig ingen garanti for at det ikke skjer noe, men de holder seg nok mer på matta enn de ville gjort i en hvilken som helst annen situasjon hvor de var alene med hverandre.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...