Gå til innhold

Hvor lenge før bryllupet mottok du kjolen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Gifter meg om 28 dager og har ikke mottatt kjolen min enda. Fikk beskjed om at den skulle komme denne uken(da hadde de inkludert litt forsinkelser mtp Corona). Begynner å stresse litt, da jeg gjerne ønsker å prøve kjolen i litt god tid. Jeg har heller ikke kjøpt tilbehør som slør osv enda, fordi jeg gjerne vil se det med kjolen.. Hvor lenge før bryllupet fikk dere kjolen deres? 

Kjolen er forresten bestilt i februar gjennom en brudesalong i oslo :) 

Anonymkode: 446da...3b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo 4-6 mnd leverings tid, også uavhengig av corona. Så bestilte du i februar kommer den seinest i august. Men de i brudesalonger har helt sikkert kontroll og dialog med leverandør og frakt så det ordner seg. 😅 en venninne av meg bestilte 4 mnd før og fikk kjolen mandag og giftet seg lørdag.

lykke til! ❤️
håper de har det tilbehøret du ønsker i salongen! Eller i andre salonger i nærheten!

Anonymkode: 8d930...8b7

Skrevet

Jeg fikk den samme dag, når jeg kom å skulle hente den på bryllupsdagen var den ikke klar... de trodde det var bryllup dagen etter. Så jeg måtte dra fra salongen uten kjole med et løfte om at den skulle komme så snart som mulig. En time før vielsen dukket de opp der jeg gjorde meg klar, men hadde glemt underskjørtet, så da måtte de hente det også... Men jeg rakk det, og underskjørtet jeg bare lånte levert jeg aldri tilbake... UPS

Håper du slipper det stresset. Ĺykke til med bryllup❤

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte den vel 6 mnd før bryllupet. Jeg dro innom 3 uker før bryllupet for prøving, de tilpasset den og jeg hentet den og sløret et par dager før bryllupet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min på en kjedebutikk en uke før bryllupet 

Anonymkode: f422c...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...