AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Del Skrevet 10. juli 2020 Hvorfor er det noe for kropp og noe for ansikt ? Er det forskjell på kremene? Vil kanskje ikke en krem som er laget for ansikt beskytte på kroppen? Anonymkode: 6de25...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Del Skrevet 10. juli 2020 Det er bare for å selge mer. Du kan bruke ansiktskrem til kropp og kroppskrem til ansikt. Anonymkode: 2befb...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Del Skrevet 10. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare for å selge mer. Du kan bruke ansiktskrem til kropp og kroppskrem til ansikt. Anonymkode: 2befb...21f Sannhet med modifikasjoner. Begge vil beskytte like godt mot solen, men man kan velge forskjellige tilleggsstoffer i den til ansiktet etter behov. På kroppen bruker jeg hva som helst med faktor over 30. I ansiktet har jeg forskjellige solkremer etter behov. Jeg har fet, uren og sensitiv hud, så i mine solkremer finnes det salisylsyre, zink og fysiske filtre. Anonymkode: 3fde2...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Del Skrevet 10. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannhet med modifikasjoner. Begge vil beskytte like godt mot solen, men man kan velge forskjellige tilleggsstoffer i den til ansiktet etter behov. På kroppen bruker jeg hva som helst med faktor over 30. I ansiktet har jeg forskjellige solkremer etter behov. Jeg har fet, uren og sensitiv hud, så i mine solkremer finnes det salisylsyre, zink og fysiske filtre. Anonymkode: 3fde2...d44 Sant nok, men i utgansgspunktet kan man det hvis man ikke reagerer på det. Anonymkode: 2befb...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Del Skrevet 10. juli 2020 Synes solkrem til ansikt er mindre klissete i fjeset enn det den til kroppen er. Føles lettere på ett vis. Anonymkode: 64808...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 10. juli 2020 #6 Del Skrevet 10. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sannhet med modifikasjoner. Begge vil beskytte like godt mot solen, men man kan velge forskjellige tilleggsstoffer i den til ansiktet etter behov. På kroppen bruker jeg hva som helst med faktor over 30. I ansiktet har jeg forskjellige solkremer etter behov. Jeg har fet, uren og sensitiv hud, så i mine solkremer finnes det salisylsyre, zink og fysiske filtre. Anonymkode: 3fde2...d44 Har du noen å anbefale? Jeg har ca samme hud som deg høres det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Del Skrevet 10. juli 2020 15 minutter siden, K@tt skrev: Har du noen å anbefale? Jeg har ca samme hud som deg høres det ut som. Jeg liker La Roche-Posay Anthelios Anti-Imperfections/uren hud 50+ og Cliniderm Sun Face Fluid Light and mattifying 50+. Synes de er ganske like, men LRP er muligens litt bedre på huden min. Cliniderm sin føles litt grov når jeg smører den på. Anonymkode: 3fde2...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå