Gå til innhold

Solkrem ansikt vs kropp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er det noe for kropp og noe for ansikt ? Er det forskjell på kremene? Vil kanskje ikke en krem som er laget for ansikt beskytte på kroppen? 

Anonymkode: 6de25...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er bare for å selge mer. Du kan bruke ansiktskrem til kropp og kroppskrem til ansikt.

Anonymkode: 2befb...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare for å selge mer. Du kan bruke ansiktskrem til kropp og kroppskrem til ansikt.

Sannhet med modifikasjoner. Begge vil beskytte like godt mot solen, men man kan velge forskjellige tilleggsstoffer i den til ansiktet etter behov. På kroppen bruker jeg hva som helst med faktor over 30. I ansiktet har jeg forskjellige solkremer etter behov. Jeg har fet, uren og sensitiv hud, så i mine solkremer finnes det salisylsyre, zink og fysiske filtre. 

Anonymkode: 3fde2...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannhet med modifikasjoner. Begge vil beskytte like godt mot solen, men man kan velge forskjellige tilleggsstoffer i den til ansiktet etter behov. På kroppen bruker jeg hva som helst med faktor over 30. I ansiktet har jeg forskjellige solkremer etter behov. Jeg har fet, uren og sensitiv hud, så i mine solkremer finnes det salisylsyre, zink og fysiske filtre. 

Sant nok, men i utgansgspunktet kan man det hvis man ikke reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes solkrem til ansikt er mindre klissete i fjeset enn det den til kroppen er. Føles lettere på ett vis. 

Anonymkode: 64808...68e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen å anbefale? Jeg har ca samme hud som deg høres det ut som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, K@tt skrev:

Har du noen å anbefale? Jeg har ca samme hud som deg høres det ut som. 

Jeg liker La Roche-Posay Anthelios Anti-Imperfections/uren hud 50+ og Cliniderm Sun Face Fluid Light and mattifying 50+. Synes de er ganske like, men LRP er muligens litt bedre på huden min. Cliniderm sin føles litt grov når jeg smører den på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...