AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 De siste månedene har begav og til opplevd en slags rar «ising» i hodet, på venstre side. Det er som en sterk, lammende kuldefølelse som er til stede i noen minutter, før det forsvinner igjen. En veldig rar følelse. Det minner litt på «brainfreeze», som man kan få når man spiser is. Det har ikke vært noen spesiell foranledning til dette, og jeg er nysgjerrig på om det er normalt. Er 30 år, og går ikke på noen medisiner. Er det noen andre her inne som har opplevd noe lignende? #nysgjerrig Anonymkode: c7e7f...e61
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 * har jeg av og til Anonymkode: c7e7f...e61
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Kan være spente muskler? Anonymkode: 82275...14a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan være spente muskler? Anonymkode: 82275...14a Takk for svar! Det kan gi mening - jeg har nylig blitt mye bedre etter en tung depresjon. Kan det være slik at en slik psykisk tilstand faktisk forårsaker fysiske spenninger i hjernen? Jeg har lurt litt på dette, fordi fenomenet har dukket opp i den perioden da jeg begynte å føle meg bedre. Anonymkode: c7e7f...e61
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Jeg har dette i perioder, og tror det kommer av anspent muskulatur i skuldre/nakke, evt nerver i klem pga stiv muskulatur på disse stedene. Men følger tråden i tilfelle noen har andre erfaringer. Anonymkode: b1c6c...850
Kalevala Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 Kan det være ishakke-hodepine? (Ice pick headache) https://www.helsenett.no/spor-oss/allmenmedisin/60122-sv-hodepine.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå