AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Jeg ser flere godt voksne kjendisdamer som Madonna, Jennifer Aniston, Angelina Jolie og Dorthe Skappel o.l som har farget hår med ettervekst, men ser ikke grå hår i etterveksten. Jeg lurer på om etterveksten er fake, dvs at håret er farget sånn at det skal se ut som om de har ettervekst? Det er jo litt unormalt at damer på 61 år(Madonna) ikke har noen grå hår. Jeg er i 40 årene og har heller ikke mye grå hår, men de jeg har kommer ut ved ørene og tinningen og vises i etterveksten. Anonymkode: a7d5e...361
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Dette er store spørsmålet. Glem Corona og klimaendringer. Anonymkode: 16f5f...77f 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Kan jo tenkes de napper dem? Eller at de er heldig og har få grå hår. Men ja, det er relativt vanlig med «fake» ettervekst. Anonymkode: 4ea32...953 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo tenkes de napper dem? Eller at de er heldig og har få grå hår. Men ja, det er relativt vanlig med «fake» ettervekst. Anonymkode: 4ea32...953 Visste ikke om "fake ettervekst" men jeg tippet at det eksisterte😉 Anonymkode: a7d5e...361
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke om "fake ettervekst" men jeg tippet at det eksisterte😉 Anonymkode: a7d5e...361 Altså, det er jo bare en slags «ombre», hvor de har lysere lengder og mørkere inn mot hodet. Man farger da stort sett den øverste delen av håret i en tone som passer med den man ønsker på lengdene. Anonymkode: 4ea32...953 1
Gjest O.G. Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Er det ikke noe frisørhemmelige greier de har gående?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det er jo bare en slags «ombre», hvor de har lysere lengder og mørkere inn mot hodet. Man farger da stort sett den øverste delen av håret i en tone som passer med den man ønsker på lengdene. Anonymkode: 4ea32...953 Madonna sin ettervekst er ikke ombre, den er veldig klar og sterk og skillet går som en strek. Anonymkode: a7d5e...361
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Madonna sin ettervekst er ikke ombre, den er veldig klar og sterk og skillet går som en strek. Anonymkode: a7d5e...361 En slags, sa jeg. Ser at hennes ikke ser så ombre ut som de andre som nevnes sitt hår. Men det kan jo tenkes at Madonna ikke har grått hår da. Det er ikke alle som får grått hår. Men sånn generelt er det vanlig å legge en mørkere farge inn mot røttene, for det ser rett og slett bedre ut enn at man har samme hårfarge hele veien. Anonymkode: 4ea32...953 1
Gjest Aniita Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 Jeg har tenkt det samme når det gjelder Madonna. Etterveksten er veldig mørk, nesten svart. Tenker nok at hun farger den ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå