AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Er det noen her som har bekhterevs syndrom som kan fortelle litt om løpet med å bli gravid når man har denne sykdommen? Jeg har netopp fått påvist at jeg har dette. Har prøvd å bli gravid i 3 år og lurer på hva jeg må gjøre for å øke sjansene til å bli gravid. Legen sier at det mest vanlige av smertestillende som funker for bekhterevs pasienter er nsaids medisiner, men det er vel slik at vi som prøver å bli gravid vissnok ikke skal ta slike medisiner? Anonymkode: 0526f...f01
Neutral90 Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Jeg vet ikke så mye om det å bli gravid med bekhterevs, men tror flertallet blir bedre/får færre symptomer under graviditet.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Hvis du har vært prøver i 3 år, har du vel vært igjennom utredning? Anonymkode: 0e5cc...06c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har vært prøver i 3 år, har du vel vært igjennom utredning? Anonymkode: 0e5cc...06c Ja all utredning er ferdig og har vært gjennom flere ivf forsøk uten å ha blitt gravid. Har ikke funnet noe feil annet enn at jeg har bekhterevs. Kan det gjøre det vanskeligere å bli gravid? Legene mener at det ikke skal ha noen betydning Anonymkode: 0526f...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå