Gå til innhold

Langsynt og linser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er langsynte her? Bruker dere linser? 

Fikk i dag vite at jeg har +7 på ene øyet og +1 på det andre. Lurer på om det er derfor jeg er så sliten etter arbeidsdagen. Burde jeg bruke linser eller briller?

Anonymkode: ece89...d7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bruker det som passer deg best, og det som du trives med? Finnes ingen fasit på det. Hør med optikeren din, der fr du hjelp til å tilpasse både briller og linser. 

Anonymkode: 9b38d...d9c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker det som passer deg best, og det som du trives med? Finnes ingen fasit på det. Hør med optikeren din, der fr du hjelp til å tilpasse både briller og linser. 

Jeg tenkte mest i forhold til om bør bruke noe, for at ikke synet skal forverre seg, og med tanke på at jeg blir fort sliten. Om det kan hjelpe i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo veldig stor forskjell på øynene. Så det å bruke korreksjon vil helt sikkert hjelpe på plagene dine. Men fikk du ikke informasjoneller spurte de som tok testen? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo veldig stor forskjell på øynene. Så det å bruke korreksjon vil helt sikkert hjelpe på plagene dine. Men fikk du ikke informasjoneller spurte de som tok testen? 

Nei fikk veldig lite info i grunn.. jeg føler i grunn at jeg ser helt fint når jeg ser med begge. Men hvis jeg holder foran "det gode" øyet så ser jeg jo ingenting. Har jo aldri brukt briller eller linser så dette er jo vanlig for meg. Men er kanskje en grunn til at hodet mitt er utslitt og jeg er konstant trøtt tenkte jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Gå til optiker du og få hjelp der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...