AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Jeg har lyst til å kle meg ut til mann så jeg får 20% høyere lønn. Anonymkode: 904e8...38a 37
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 Kjenner ingen kvinner som krever at en mann skal betale drikke. Men jeg har møtt en del men som automatisk spanderer, mest i håp om at det skal bli noe på dem. 😅 Anonymkode: 8e952...c2b 13
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lyst til å kle meg ut til mann så jeg får 20% høyere lønn. Anonymkode: 904e8...38a Flott, men da må du nok jobbe mer og. I en hardere jobb Anonymkode: caf0a...a4b 2
visp Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 Om du kommer utkledd som en smurf skal du få en helaften av meg:) 6
Nuith Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Det holder ikke å kle deg ut som kvinne, kompisene dine må også ha skikkelig lyst til å ligge med deg. Tror du de har det? 18
youcancallmejune Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 Hvor finner du silke kvinner i dag? For meg høres det ut som du har gjort en tidsreise tilbake til 50-tallet. Jeg tror knapt jeg kjenner en kvinne som ikke betaler for seg selv på byen. Tro det eller ei, men de fleste foretrekker faktisk å gjøre det for å fjerne risikoen for forventninger om gjenytelser. De gangene andre betaler for meg på byen gjør de det fordi jeg betalte forrige gang. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 4 minutter siden, visp skrev: Om du kommer utkledd som en smurf skal du få en helaften av meg:) Anonymkode: 904e8...38a 5
visp Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 904e8...38a Fy pokker Det der hadde vært veldig flaut å sitte og spise med! 4
Kågebruker Skrevet 10. juli 2020 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, youcancallmejune skrev: Hvor finner du silke kvinner i dag? For meg høres det ut som du har gjort en tidsreise tilbake til 50-tallet. Jeg tror knapt jeg kjenner en kvinne som ikke betaler for seg selv på byen. Tro det eller ei, men de fleste foretrekker faktisk å gjøre det for å fjerne risikoen for forventninger om gjenytelser. De gangene andre betaler for meg på byen gjør de det fordi jeg betalte forrige gang. Har aldri møtt en slik kvinne i virkeligheten. Bare her på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #11 Skrevet 10. juli 2020 Jeg vil kle meg ut som en mann, så jeg slipper å se meg over skulderen når jeg går hjem fra byen og sånn at ingen tar på musa mi under kjolen min når jeg danser ute på byen. Og slippe alle gutta som blir forbanna fordi jeg smilte til dem, men ikke ville bli med dem hjem. Kan nevne i fleng jeg, er store fordeler med å være gutt. Og nei, jenter trenger ikke jobbe hardere. Det er mange arbeidplasser hvor jenter og gutter gjør akkuratt det samme, men gutta tjener mer. Eller får mer muligheter. og nei, drt er ikke alle jenter som mener at man skal bli spandert drikke. Anonymkode: cc678...28d 16
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #12 Skrevet 10. juli 2020 Trenger ikke kle deg ut engang, bare si at i dag så identifiserer du deg som kvinne. Da kan du også bruke kvinnedassen, er som regel renere der. Anonymkode: 626eb...7ea 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #13 Skrevet 10. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke kle deg ut engang, bare si at i dag så identifiserer du deg som kvinne. Da kan du også bruke kvinnedassen, er som regel renere der. Anonymkode: 626eb...7ea Faktisk ikke. De er ofte skitnere. Anonymkode: 10f03...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #14 Skrevet 10. juli 2020 5 minutter siden, Kågebruker skrev: Har aldri møtt en slik kvinne i virkeligheten. Bare her på KG. og likevel er det et så stort problem for deg at du må lage en tråd om det? Hvordan vet du forresten at du aldri har møtt en sånn kvinne? Jeg forventer å bli spandert på om jeg inviteres på date, men det betyr ikke at jeg ikke har med lommebok, og strekker meg etter den når regningen kommer, og spør hva min andel ble, når han (alltid) får tak i regningen først. Jeg bare hadde syntes at fyren var en gjerrig faen hvis han ikke tok den uansett. Men man sier jo ikke noe om det. Det er bare en av flere ting den kvelden. Luktet han vondt? Lo han av teite ting? Lo han ikke av morsomme ting? Kom han med ufine kommentarer til servitører eller taxisjåføren? Var han gjerrig? Mange negative ting, så blir det neppe en ny date. Men ingen er jo ærlige på hvorfor det ikke blir en ny date! Anonymkode: 2d1a6...aa8 3
Kågebruker Skrevet 10. juli 2020 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: og likevel er det et så stort problem for deg at du må lage en tråd om det? Hvordan vet du forresten at du aldri har møtt en sånn kvinne? Jeg forventer å bli spandert på om jeg inviteres på date, men det betyr ikke at jeg ikke har med lommebok, og strekker meg etter den når regningen kommer, og spør hva min andel ble, når han (alltid) får tak i regningen først. Jeg bare hadde syntes at fyren var en gjerrig faen hvis han ikke tok den uansett. Men man sier jo ikke noe om det. Det er bare en av flere ting den kvelden. Luktet han vondt? Lo han av teite ting? Lo han ikke av morsomme ting? Kom han med ufine kommentarer til servitører eller taxisjåføren? Var han gjerrig? Mange negative ting, så blir det neppe en ny date. Men ingen er jo ærlige på hvorfor det ikke blir en ny date! Anonymkode: 2d1a6...aa8 Dette er skråblikk og generaliseringer. Her kan man sette ting på spissen for å få frem et poeng. 1
youcancallmejune Skrevet 10. juli 2020 #16 Skrevet 10. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk ikke. De er ofte skitnere. Anonymkode: 10f03...3b2 ??? Aldri opplevd. Jeg vasket toaletter hver helg et par år mens jeg gikk på videregående, fryktelig mange toaletter, men som sagt aldri opplevd. Det er mye mer søl hos herrene. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #17 Skrevet 10. juli 2020 8 minutter siden, Kågebruker said: Dette er skråblikk og generaliseringer. Her kan man sette ting på spissen for å få frem et poeng. Hvis den eneste måten man klarer å få frem et poeng på er å sette ting skikkelig på spissen så har man strengt tatt ikke egentlig et poeng. Anonymkode: f427f...426 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #18 Skrevet 10. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å kle meg ut til mann så jeg får 20% høyere lønn. Anonymkode: 904e8...38a Lønnsforskjeller handler om gjennomsnittslønn det har ingenting med samme jobb å gjøre. Anonymkode: db224...11a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #19 Skrevet 10. juli 2020 Jeg har lyst til å kle meg ut som mann. Sånn at jeg faktisk kan tjene bra med penger. Anonymkode: 3cff5...e57 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #20 Skrevet 10. juli 2020 2 timer siden, Kågebruker skrev: Så kan jeg kreve min rett som kvinne. Måtte du opprette en ny tråd for dette? Du kan bare poste i den andre tråden. Folk skal liksom dra den så langt hele tida. Buhu cry me a river! Forstår ikke vitsen. Er det ikke bare å godta at man har forskjellige meninger om dette tema? Og om du treffer en som har samme mening som deg, så er det fint. Om noen andre mener noe annet, ja så la dem nå ha sin egen mening da. Anonymkode: 269fd...127 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå