Gå til innhold

Kjøper dere smågodt nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer snart ikke holde meg lengre😢

Anonymkode: a19bb...830

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper alltid smågodt til lørdag. Hadde en liten pause i mars og begynnelsen av april. Så var det på'n igjen☺👌

Anonymkode: 6ef39...1f0

• Liker 4
Skrevet

Ja, kjøper alt som vanlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt smågodt hele tiden (bortsett fra da det var stengt) men i sommerferien gjør jeg det aldri. Da er det alt for mange små og store grafsefingre oppi. 

Anonymkode: 5bfe5...2c2

• Liker 1
Skrevet

Nei. Da måtte det ha vært et sted hvor unger ikke driver og plukker, skulle vært godtekiosker (sånne gammeldagse) hvor personalet plukket for deg :ninuskapus:

Men allerede før korona mistet jeg lysten på det pga noen unger som grafset nedi med begge hender uten at moren løftet et øyelokk for å stanse de.

• Liker 4
Skrevet

Har gjort det hele tiden jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verre at narkomane graver nedi... 

Anonymkode: 7fd35...3b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 44ae7...735

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nei. Da måtte det ha vært et sted hvor unger ikke driver og plukker, skulle vært godtekiosker (sånne gammeldagse) hvor personalet plukket for deg :ninuskapus:

Men allerede før korona mistet jeg lysten på det pga noen unger som grafset nedi med begge hender uten at moren løftet et øyelokk for å stanse de.

Det siste der - overhørte i går en mor i kassen på en liten Kiwi bli bedt om å ikke la ungene gå helt amokk på maskinen som sprayer ut antibac (han sa det snillere enn det, men husker ikke hvordan. det var en kunde som hadde sagt ifra, og de hadde stått der siden før jeg kom inn).

Så... noen barn tar smittehensyn? 😅

Angående gamle kiosker - her plukket vi selv det vi ville ha, så tømte de alt ut på disken og talte opp hva man hadde og hvor mye hver bit kostet. Samme kiosk hadde også tippingen, og de solgte (eller hadde i hvert fall) mye servise og pyntegjenstander.

Slik behandling av godteri ville selvsagt ikke vært akseptert i dag, korona eller ikke. Men dette var midt på 90-tallet.

• Liker 2
Skrevet

Kjøper aldri smågodt. Er ikke det veldig dyrt. Sjokolade og andre godteposer er vel også dyrt, men smågodt er vel det dyreste. Så kjøper andre ting.

Skrevet
7 minutter siden, applestories skrev:

Det siste der - overhørte i går en mor i kassen på en liten Kiwi bli bedt om å ikke la ungene gå helt amokk på maskinen som sprayer ut antibac (han sa det snillere enn det, men husker ikke hvordan. det var en kunde som hadde sagt ifra, og de hadde stått der siden før jeg kom inn).

Så... noen barn tar smittehensyn? 😅

Angående gamle kiosker - her plukket vi selv det vi ville ha, så tømte de alt ut på disken og talte opp hva man hadde og hvor mye hver bit kostet. Samme kiosk hadde også tippingen, og de solgte (eller hadde i hvert fall) mye servise og pyntegjenstander.

Slik behandling av godteri ville selvsagt ikke vært akseptert i dag, korona eller ikke. Men dette var midt på 90-tallet.

Haha ja 😅 Savner sånne kiosker utenom det der med å tømme ut på benken da :ler: 

Skrevet
15 minutter siden, exictence skrev:

Kjøper aldri smågodt. Er ikke det veldig dyrt. Sjokolade og andre godteposer er vel også dyrt, men smågodt er vel det dyreste. Så kjøper andre ting.

Er ofte det billigste synes jeg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte hele bokser på Europris i april. Har enda mye igjen 🙄

Anonymkode: b24a5...3ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør det. Er veldig fornøyd med min lokale Spar, de har pakket smågodtet i små plastbokser. Holder seg bedre og ingen hoster eller tar på det. 

Anonymkode: dcf40...5c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg gjort hele tiden. Jeg er uke helt manisk!

Anonymkode: 98b46...edc

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har jeg gjort hele tiden. Jeg er uke helt manisk!

*ikke helt manisk skulle det stå

Gjest Villfisker
Skrevet

Kjøper det ikke uansett. Korona eller ikke. Syns smågodtet er ekkelt. Tester har funnet avføringsbakterier og mye annet grums oppi der.

Har aldri lyst på det heller. Finnes mye annet godt å kose seg med. Hvis man absolutt må ha smågodt, bør man kjøpe uåpnede pakker.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, exictence skrev:

Smågodt synes jeg er billigere. Da er det kun det jeg tar og ikke noe anna

skal jeg begynne å plukke ferdig poser blir det fort flere hundre kroner enn rundt 50kr😅 Handler som regel på europris 

Anonymkode: a19bb...830

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det, for nå har de faktisk begynt å rengjøre spadene. 😄  Så det føles tryggere enn før corona.

Anonymkode: 39d6f...085

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Villfisker skrev:

Kjøper det ikke uansett. Korona eller ikke. Syns smågodtet er ekkelt. Tester har funnet avføringsbakterier og mye annet grums oppi der.

Har aldri lyst på det heller. Finnes mye annet godt å kose seg med. Hvis man absolutt må ha smågodt, bør man kjøpe uåpnede pakker.

Det er det Garantert utenpå Frukt og grønt også som havner i det du spiser når du skreller/kutter opp. Det er bæsj på alt folk kan ta på. 

Anonymkode: 5bfe5...2c2

• Opprett ny...