AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #1 Skrevet 10. juli 2020 Klarer snart ikke holde meg lengre😢 Anonymkode: a19bb...830 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Kjøper alltid smågodt til lørdag. Hadde en liten pause i mars og begynnelsen av april. Så var det på'n igjen☺👌 Anonymkode: 6ef39...1f0 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Har kjøpt smågodt hele tiden (bortsett fra da det var stengt) men i sommerferien gjør jeg det aldri. Da er det alt for mange små og store grafsefingre oppi. Anonymkode: 5bfe5...2c2 1
Frøkensina Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 Nei. Da måtte det ha vært et sted hvor unger ikke driver og plukker, skulle vært godtekiosker (sånne gammeldagse) hvor personalet plukket for deg Men allerede før korona mistet jeg lysten på det pga noen unger som grafset nedi med begge hender uten at moren løftet et øyelokk for å stanse de. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 Verre at narkomane graver nedi... Anonymkode: 7fd35...3b1 2
applestories Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Nei. Da måtte det ha vært et sted hvor unger ikke driver og plukker, skulle vært godtekiosker (sånne gammeldagse) hvor personalet plukket for deg Men allerede før korona mistet jeg lysten på det pga noen unger som grafset nedi med begge hender uten at moren løftet et øyelokk for å stanse de. Det siste der - overhørte i går en mor i kassen på en liten Kiwi bli bedt om å ikke la ungene gå helt amokk på maskinen som sprayer ut antibac (han sa det snillere enn det, men husker ikke hvordan. det var en kunde som hadde sagt ifra, og de hadde stått der siden før jeg kom inn). Så... noen barn tar smittehensyn? 😅 Angående gamle kiosker - her plukket vi selv det vi ville ha, så tømte de alt ut på disken og talte opp hva man hadde og hvor mye hver bit kostet. Samme kiosk hadde også tippingen, og de solgte (eller hadde i hvert fall) mye servise og pyntegjenstander. Slik behandling av godteri ville selvsagt ikke vært akseptert i dag, korona eller ikke. Men dette var midt på 90-tallet. 2
exictence Skrevet 10. juli 2020 #10 Skrevet 10. juli 2020 Kjøper aldri smågodt. Er ikke det veldig dyrt. Sjokolade og andre godteposer er vel også dyrt, men smågodt er vel det dyreste. Så kjøper andre ting.
Frøkensina Skrevet 10. juli 2020 #11 Skrevet 10. juli 2020 7 minutter siden, applestories skrev: Det siste der - overhørte i går en mor i kassen på en liten Kiwi bli bedt om å ikke la ungene gå helt amokk på maskinen som sprayer ut antibac (han sa det snillere enn det, men husker ikke hvordan. det var en kunde som hadde sagt ifra, og de hadde stått der siden før jeg kom inn). Så... noen barn tar smittehensyn? 😅 Angående gamle kiosker - her plukket vi selv det vi ville ha, så tømte de alt ut på disken og talte opp hva man hadde og hvor mye hver bit kostet. Samme kiosk hadde også tippingen, og de solgte (eller hadde i hvert fall) mye servise og pyntegjenstander. Slik behandling av godteri ville selvsagt ikke vært akseptert i dag, korona eller ikke. Men dette var midt på 90-tallet. Haha ja 😅 Savner sånne kiosker utenom det der med å tømme ut på benken da
Diamant20 Skrevet 10. juli 2020 #12 Skrevet 10. juli 2020 15 minutter siden, exictence skrev: Kjøper aldri smågodt. Er ikke det veldig dyrt. Sjokolade og andre godteposer er vel også dyrt, men smågodt er vel det dyreste. Så kjøper andre ting. Er ofte det billigste synes jeg 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #13 Skrevet 10. juli 2020 Kjøpte hele bokser på Europris i april. Har enda mye igjen 🙄 Anonymkode: b24a5...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #14 Skrevet 10. juli 2020 Ja, gjør det. Er veldig fornøyd med min lokale Spar, de har pakket smågodtet i små plastbokser. Holder seg bedre og ingen hoster eller tar på det. Anonymkode: dcf40...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #15 Skrevet 10. juli 2020 Har jeg gjort hele tiden. Jeg er uke helt manisk! Anonymkode: 98b46...edc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #16 Skrevet 10. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har jeg gjort hele tiden. Jeg er uke helt manisk! Anonymkode: 98b46...edc *ikke helt manisk skulle det stå Anonymkode: 98b46...edc
Gjest Villfisker Skrevet 10. juli 2020 #17 Skrevet 10. juli 2020 Kjøper det ikke uansett. Korona eller ikke. Syns smågodtet er ekkelt. Tester har funnet avføringsbakterier og mye annet grums oppi der. Har aldri lyst på det heller. Finnes mye annet godt å kose seg med. Hvis man absolutt må ha smågodt, bør man kjøpe uåpnede pakker.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #18 Skrevet 10. juli 2020 24 minutter siden, exictence skrev: Kjøper aldri smågodt. Er ikke det veldig dyrt. Sjokolade og andre godteposer er vel også dyrt, men smågodt er vel det dyreste. Så kjøper andre ting. Smågodt synes jeg er billigere. Da er det kun det jeg tar og ikke noe anna skal jeg begynne å plukke ferdig poser blir det fort flere hundre kroner enn rundt 50kr😅 Handler som regel på europris Anonymkode: a19bb...830
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #19 Skrevet 10. juli 2020 Ja, jeg gjør det, for nå har de faktisk begynt å rengjøre spadene. 😄 Så det føles tryggere enn før corona. Anonymkode: 39d6f...085
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #20 Skrevet 10. juli 2020 2 timer siden, Villfisker skrev: Kjøper det ikke uansett. Korona eller ikke. Syns smågodtet er ekkelt. Tester har funnet avføringsbakterier og mye annet grums oppi der. Har aldri lyst på det heller. Finnes mye annet godt å kose seg med. Hvis man absolutt må ha smågodt, bør man kjøpe uåpnede pakker. Det er det Garantert utenpå Frukt og grønt også som havner i det du spiser når du skreller/kutter opp. Det er bæsj på alt folk kan ta på. Anonymkode: 5bfe5...2c2
Anbefalte innlegg