Gå til innhold

Sendte melding til fagforbundet for 2 uker siden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min tillitsvalgte svarte at hun har sendt mailen videre, fordi hun visste ikke svaret. 

Sendte en email for 4 dager siden om de hadde hørt noe. Ikke fått noe svar. 

Gjelder at jeg muligens får feil lønn. 

Ser at jeg er trukket 600 fra fagforbundet denne mnd. 

Er dette egentlig godt nok? 

Anonymkode: 14693...1dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ferietid, så man må regne med litt lenger svartid nå, særlig hvis sentralt forbund må involveres. Men jeg syntes det virker litt tafatt at din nærmeste tillistvalgte ikke visste svaret, dette med lønn er noe lokal tillitsvalgt bør sette seg inn i. Det er jo et ganske basic krav, at man får riktig lønn og noe som må ryddes opp i. 

Anonymkode: f1f3c...455

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ferietid, så man må regne med litt lenger svartid nå, særlig hvis sentralt forbund må involveres. Men jeg syntes det virker litt tafatt at din nærmeste tillistvalgte ikke visste svaret, dette med lønn er noe lokal tillitsvalgt bør sette seg inn i. Det er jo et ganske basic krav, at man får riktig lønn og noe som må ryddes opp i. 

Anonymkode: f1f3c...455

Ja jeg skjønner at det er ferie, men utrolig irriterende å ikke få svar når jeg muligens går med feil lønn. 

Synes også det er uprofesjonelt og ikke svare. Betaler trossalt mye i måneden for dette.. 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg skjønner at det er ferie, men utrolig irriterende å ikke få svar når jeg muligens går med feil lønn. 

Synes også det er uprofesjonelt og ikke svare. Betaler trossalt mye i måneden for dette.. 

Kan være pga ferietid. Ringer jeg fagforbundet direkte så får jeg svar med engang, men merker og de kan bare svare veldig generelt. Jeg må ha hjelp fra regionskontoret og der er det bare en på jobb de neste fire ukene. 

Anonymkode: dec29...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart at det er lang svartid midt i ferien. Men du vet da vel hvilken lønn dere har avtalt?

Anonymkode: e50d4...00e

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lønn har du avtalt med leder? 
Har du diskutert mulig feil lønn med leder- eller går du rett på tillitsvalgt/forbund?

Har dere signert tariffavtale? 

Anonymkode: e3899...43b

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at det er lang svartid midt i ferien. Men du vet da vel hvilken lønn dere har avtalt?

Anonymkode: e50d4...00e

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken lønn har du avtalt med leder? 
Har du diskutert mulig feil lønn med leder- eller går du rett på tillitsvalgt/forbund?

Har dere signert tariffavtale? 

Anonymkode: e3899...43b

Jeg har snakket med leder ja, og hun ba meg snakke med lønnskontoret, som ikke visste svaret på det jeg spørte om.

Vi har avtalt en lønn, men det har med å gjøre at jeg har en utdannelse som ikke ligger inne som relevant til yrket jeg jobber i. Men så har jeg fått vite at flere andre med samme utdannelse som meg i andre kommuner får betalt for det. Derfor spør jeg hvorfor jeg ikke får det og hva som egentlig gjelder. 

Ingen kan tydeligvis svare på det... 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jo ikke skada hvis fagforbundet kunne klemt ut en automatisk svar-mail om at det er begrenset bemanning i ferien og hvor lang svartiden blir. Min erfaring er at enkelte av disse forbundene er middels engasjerte.

Anonymkode: 2b1f3...5be

Skrevet

Ring fylkessekretær 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Gidavmeg skrev:

Disse er fo sine, du skriver tidligere du varme i fagforbundet

Jeg er medlem i fagforbundet men finner ingen fylkessekretær. 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2020 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem i fagforbundet men finner ingen fylkessekretær. 

https://www.fagforbundet.no/kontakt/

Anonymkode: 149ff...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...