Gjest luuurer Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Til min store frustrasjon kan jeg ikke se å ha fått andre nye kanaler enn The Voice (som suger). Greit nok at Disney Channel ikke kommer før i august, men hva med Star, og Show? Har søkt gjennom hele spekteret av kanaler, men ingen treff. Har de kanskje bare sendetid noen få timer om dagen? Og... den filmkanalen (Show), jeg har heller aldri sett den nevnt i avisen under TV-program. Det er nesten så jeg begynner å lure på om den virkelig eksisterer. Har noen av dere fått til å se på disse nye kanalene?
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Kan ikke noen forklare hvordan jeg får disse her inn? Kom de bare av seg selv? Og JA jeg har canal digital, og nå vil jeg iallfall få den til å funke om vi får disney channel!
Kittykat Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Vi har også fått nye kanaler. Showtime, Star og disney channel. Vi fikk de alle sammen i løpet av dagen ( 1 juli ). Her er programsiden til Showtime: http://www.nonstop.tv/showtime/ Og her er til Star: http://www.nonstop.tv/star/ Star og Showtime sender hele døgnet. Disney fra kl 06:00 til 22-tiden på kvelden tenker jeg.
Gjest trådstart Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Vi har også fått nye kanaler. Showtime, Star og disney channel. Vi fikk de alle sammen i løpet av dagen ( 1 juli ). Her er programsiden til Showtime: http://www.nonstop.tv/showtime/ Star og Showtime sender hele døgnet. Disney fra kl 06:00 til 22-tiden på kvelden tenker jeg. kanskje det er forskjeller innen landsdelene? Jeg bor i Trøndelag... :-(
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Jeg bor i Oslo, og har ikke fått noen av de nye kanalene! Jeg har også fremdeles MTV. Noen som vet hva som skjer? (er ikke særlig teknisk av meg, så hvis det er noe jeg selv må gjøre med dekoder e.l blir jeg glad for svar på det også)
Vanilje jenta Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Vi har også fått nye kanaler. Showtime, Star og disney channel. Vi fikk de alle sammen i løpet av dagen ( 1 juli ). Her er programsiden til Showtime: http://www.nonstop.tv/showtime/ Og her er til Star: http://www.nonstop.tv/star/ Star og Showtime sender hele døgnet. Disney fra kl 06:00 til 22-tiden på kvelden tenker jeg. Har du dekoder eller parabol?
Gjest Emera Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 kanskje det er forskjeller innen landsdelene? Jeg bor i Trøndelag... :-( Vi har dem vi. Ikke Disney da, den kommer ikke før 1. august. Men jeg må si at Star og Showtime er elendige greier! Savner BBC Prime. Så jeg håper at Canal Digital tar en evaluering på kanalbyttene sine om en stund!
Kittykat Skrevet 7. juli 2005 #8 Skrevet 7. juli 2005 Vi har dem vi. Ikke Disney da, den kommer ikke før 1. august. Men jeg må si at Star og Showtime er elendige greier! Savner BBC Prime. Så jeg håper at Canal Digital tar en evaluering på kanalbyttene sine om en stund! Vi skal ha kanalene våre til neste kanalvalg. Og det er ikke før om 1 år....Så det kan hende at du "sitter fast" med disse kanalene et helt år.
Litz Skrevet 7. juli 2005 #9 Skrevet 7. juli 2005 Her la kanalene seg inn automatisk. (Vi har kabelnett da, kan ha noe med saken å gjøre kanskje) Men det er jo bare møkka jo. :-? Savner MTV jeg... og det gjør datteren min også Den derre Voice TV er jo bare en avansert versjon av TvNorges MessTv jo. Elendige greier. Nei, det er like før jeg bryter borettslagets regler om parabol og henger opp en på balkongen. :-?
Gjest gjesten Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 Jeg bor i Oslo, og har ikke fått noen av de nye kanalene! Jeg har også fremdeles MTV. Noen som vet hva som skjer? (er ikke særlig teknisk av meg, så hvis det er noe jeg selv må gjøre med dekoder e.l blir jeg glad for svar på det også) Kanskje du bor i et hus som mottar TV-signaler fra UPC (slik som meg)? Endringene gjelder for Canal Digital og ikke UPC. Sjekk om du har en informasjonskanal. Der vil du fort kunne se om det er UPC eller Canal Digital som er leverandøren.
Cinnamon Skrevet 7. juli 2005 #11 Skrevet 7. juli 2005 Star er en elendig kanal som jeg knapt har sett på etter at den kom inn i parabol-pakken. Jeg likte mye bedre E! og Style som var før, og ble skikkelig irritert da de forsvant. Showtime er like dårlig, og The Voice er ikke mye å skryte av den heller. Men etter det jeg har forstått så er det kun de med kabel-tv som får ny grunnpakke, ikke de som har parabol. Jeg har likevel ikke turt å oppdatere tuneren i tilfelle MTV og BBC Prime forsvinner, to av mine favorittkanaler.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2005 #12 Skrevet 8. juli 2005 Har fått Disney Channel og Star (tror jeg den het) Hallmark kunne de godt fjernet helt, bare irriterer meg over den.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2005 #13 Skrevet 8. juli 2005 Kanskje du bor i et hus som mottar TV-signaler fra UPC (slik som meg)? Endringene gjelder for Canal Digital og ikke UPC. Sjekk om du har en informasjonskanal. Der vil du fort kunne se om det er UPC eller Canal Digital som er leverandøren. Har canal digital står det der. Og har parabol (var visst noen over som lurte..) Men har ikke merket noe til nye kanaler jeg. :-?
Gjest gjesten Skrevet 12. juli 2005 #14 Skrevet 12. juli 2005 Har canal digital står det der. Og har parabol (var visst noen over som lurte..) Men har ikke merket noe til nye kanaler jeg. :-? ← Jeg tror omleggingen bare gjelder kabelnett. Og bare de kanalene som en får i grunnpakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå