AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #61 Skrevet 10. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at du er den eneste i landet som har vært flink. Hadde det vært tilfellet kunne vi jo ikke åpnet igjen. Anonymkode: 9ca6f...ff4 Ja, se så flinke folk er: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vQ0ovB/lange-og-tette-koeer-i-fornoeyelsesparker-mange-reagerer-paa-smittevernet Kan finne mange artikler som viser akkurat det samme. Det er av disse grunner til at jeg er SKEPTISK til å ha en vilt fremmed person ved siden av meg. Anonymkode: b0ecd...012
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #62 Skrevet 10. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bryr jeg meg fint lite om, så kan jeg anmelde deg tilbake for å bevisst utsette meg for mulig smitte. Du vet at det også er ulovlig? Hvis du ikke gjør noe for å hindre at du hoster eller nyser på noen. Du er klar over at det også er ulovlig? I ditt tilfelle ender det med en fin bot, men tror ikke du vil det, eller? Anonymkode: b0ecd...012 Du vet det går an å hoste og nyse uten å ha korona, sant? Anonymkode: 9ca6f...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #63 Skrevet 10. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Med det rettsystemet som er her i Norge? Drøm videre. Jeg har sluppet unna fengsel og anmeldelser som er blitt henlagt ved at både fastlege og andre har pratet veldig godt for seg. Har aldri fått en betinget dom, jeg er en av de man leser om som alltid "slipper unna". Så det at du skal få nyte å se meg i fengsel kan du se langt etter 1 betinget dom og en god del bøter, ikke noe ubetinget. Og i dette tilfellet så kan man vise til at du bevisst utsatte meg for fare, som gjorde meg redd og jeg gikk til forsvar, at du tilfeldigvis ble skadet var bare "uheldig". Det kan hende at det blir dyre for deg enn meg, men for all del, gjør som du vil Anonymkode: b0ecd...012 Ikke for å være frekk, men har du en diagnose? Anonymkode: 9ca6f...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #64 Skrevet 10. juli 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke i dette tilfellet her. Fyren utsetter meg for mulig fare, så akkurat her slipper jeg unna. At jeg ikke slipper unna i all evighet det vet jeg, men det er ikke det viktigste . Og drepe er vel å overdrive? Så langt vil ingen gå uansett. Anonymkode: b0ecd...012 Når du som bråkmaker en dag treffer på feil fyr, så kan det ende med at du mister livet i verste fall ja. Anonymkode: b8f72...e92
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #65 Skrevet 10. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du levd under en stein? Det er ikke så lenge siden mange gikk ut å sa at vi måtte bruke voksenstemme, rett og slett fordi at folk har vært for slappe lenge, og det er dem fortsatt. "Anonymkode: b0ecd...012 Så det er derfor vi har hele fire innlagte nå istedenfor null da. Tenker vi må ha maks en person på hver buss, jeg. Anonymkode: 6d9c6...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #66 Skrevet 10. juli 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er derfor vi har hele fire innlagte nå istedenfor null da. Tenker vi må ha maks en person på hver buss, jeg. Anonymkode: 6d9c6...0ed Det er flaks, ikke noe annet. Og nå som vi åpner grensen vår så vil det føre til økt smitte, og de ordene kommer ikke fra meg vel og merke. FHI og andre har gått ut og sagt at man skal bruke voksenstemme. Lite smitte betyr ikke at man ikke skal slutte å si ifra. Igjen, dette kommer fra FHI og andre, ikke meg. Anonymkode: b0ecd...012
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #67 Skrevet 10. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så det er derfor vi har hele fire innlagte nå istedenfor null da. Tenker vi må ha maks en person på hver buss, jeg. Anonymkode: 6d9c6...0ed Da kan jo sjåføren heller få fri med lønn, hvis det bare skal være en person på bussen. Anonymkode: 9ca6f...ff4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #68 Skrevet 10. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er flaks, ikke noe annet. Og nå som vi åpner grensen vår så vil det føre til økt smitte, og de ordene kommer ikke fra meg vel og merke. FHI og andre har gått ut og sagt at man skal bruke voksenstemme. Lite smitte betyr ikke at man ikke skal slutte å si ifra. Igjen, dette kommer fra FHI og andre, ikke meg. Anonymkode: b0ecd...012 Greit, men kan du komme med den lovparagrafen som sier vi ikke kan flytte tingene dine? Anonymkode: 9ca6f...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #69 Skrevet 11. juli 2020 On 7/10/2020 at 11:18 AM, AnonymBruker said: Tror at du skal lese litt mer om Juss før du uttaler deg. Du har IKKE lov til å røre andres folk private ting. Og da har jeg lov til å fysisk hindre deg i å gjøre det. Snakk om å feile. Anonymkode: b0ecd...012 Du har heller ikke lov til å ta opp mer plass enn nødvendig, du høres ut som en veldig god person å ha med på fest. Synes synd på partneren din hvis du er i forhold. Slå gjerne ned en som fjerner sekken din for det hadde vært gøy å lese om den saken i avisen. Anonymkode: 4a0d6...563 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #71 Skrevet 12. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8437e...65d Vi venter fortsatt på lovparagrafen fra ham/henne. Anonymkode: 9ca6f...ff4 1
Fremhevede innlegg