AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg bruker å være aktiv for det meste på : - Skråblikk og generaliseringer - Samliv og kjærlighetsrelasjoner - Korona tråden - Barn og familie - Trening og helse Jeg har merket meg at utover kvelden og tidlig på natten, er det noen tråder som har god aktivitet, mens andre tråder blir ganske stille litt tidlig på kvelden. F.eks Trening og Helsefolk tar kvelden klokken 22 for der er det mange streitinger og helsefriker som legger seg tidlig. Barn og familiefolk likeså, men de holder ut litt lenger enn helse og trenings folkene. Av og til er det tidlig nattaktivitet, men det er grunnet folk som er oppe med kolikkbarn el har kranglet med kona. Samliv og kjærlighetsforhold folka kan holde på frem til midnatt og litt over, så de er tydeligvis i litt mer ubalanse. Noen tråder kan gå utover natten, men det er fordi at folk er oppe og snoker på telefonen til samboeren, og skriver om det på Kg. Skråblikk og generaliseringer folkene består ofte av litt utskudd, og det er her jeg trives best. 🙃De kan holde koken til både 03-04, så er det litt stille frem mot morgenen igjen da de fleste våkner opp etter rusen, eller våkner etter en kort natt med dårlig søvn. Mange uføre, minstepensjonister, folk med tynnslitte syke, Frp'ere i 65+ alderen og folk med søvnproblemer holder til her. Korona tråden kan også holde på til langt på natt, men der går det i rykk og napp, med pauser mellom innleggene. Den består av både normale folk som kanskje er på nattevakt, i tillegg til hypokondere, folk med tynnslitte nerver og kols pasienter. Anonymkode: 1f63b...3f8
Tough cookie Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Trening og Sport tråden stemmer faktisk😀for jeg har vært inne på den noen kvelder, og da har det vært rimelig stille klokken 22:30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå