AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Veldig mange innlegg her, starter med "Dere menn, hva synes dere..?" Det er spørsmål om dvaske rumper, hva som er hot or not, - være seg frisyre, størrelse på kropp og kjønnslepper, strekkmerker osv. Alltid om kvinners eget utseende, og om det er bra nok til å bli akseptert av mannen. Hvorfor stiller DU slike spørsmål? Hvorfor synes du ikke at du er fantastisk nok? Anonymkode: f079c...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Jeg har ikke stilt sånne spørsmål selv. Skjønner at folk lurer på det og stiller spørsmål her anonymt. Vil tro det kommer av usikkerhet og kanskje er visst utseendepress. Enklere å spørre her enn i virkeligheten. Men det er trist at man ikke er fornøyd med seg selv, og det er trist når man tenker at man ikke er bra nok som man er. Anonymkode: b69ee...af1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Hvorfor spør så mange menn her inne kvinner om penisstørrelser? Anonymkode: 517cf...137 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Men alle vet jo at ingenting er mer sexy enn å like seg selv? Du kan se ut som fy, men har du selvtillit og sjarm, så er det attraktivt og blir av de fleste vurdert som mer spennende og varig enn en dvask rumpe. Eller tar jeg feil? Anonymkode: f079c...6ef
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør så mange menn her inne kvinner om penisstørrelser? Anonymkode: 517cf...137 De spør ikke, de forteller hva kvinner liker og sier hvilken størrelse damer må ha, og bestemmer at kvinner liker så stort som mulig. Noen menn er Ufordragelige. Til TS sitt spørsmål: jeg tror noen spør om slikt fordi de for det første leser for mye på forum og også ser for mye på Kardashians og andre "influencers"... og så er de redde for at de ikke strekker til og spør her og får knust enda litt mer av selvbildet sitt. Anonymkode: fc170...9d9 1
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Jeg synes det er bra de spør, det er jo slik vi blir "kjent" og får forståelse for hverandre... jeg liker å gi ærlige tilbakemeldinger og har stjelt noen gode erfaringer... Det viktigste er ærlighet og være positiv, oppmuntring fører også ofte til glede og vennskap. Å ha det gøy og fremskape et smil bak et ukjent tastatur, gir også meg glede🧡😋
Gjest Paramount Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange innlegg her, starter med "Dere menn, hva synes dere..?" Det er spørsmål om dvaske rumper, hva som er hot or not, - være seg frisyre, størrelse på kropp og kjønnslepper, strekkmerker osv. Alltid om kvinners eget utseende, og om det er bra nok til å bli akseptert av mannen. Hvorfor stiller DU slike spørsmål? Hvorfor synes du ikke at du er fantastisk nok? Anonymkode: f079c...6ef Kanskje mer interessant å vite hva du forsøker å få fram ved et slikt spørsmål. Selv om svaret her er like opplagt.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 8 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg synes det er bra de spør, det er jo slik vi blir "kjent" og får forståelse for hverandre... jeg liker å gi ærlige tilbakemeldinger og har stjelt noen gode erfaringer... Det viktigste er ærlighet og være positiv, oppmuntring fører også ofte til glede og vennskap. Å ha det gøy og fremskape et smil bak et ukjent tastatur, gir også meg glede🧡😋 Jeg lurer så innmari på hvem du er😆 Anonymkode: 7fae9...fad
Hr. Aktiv Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange innlegg her, starter med "Dere menn, hva synes dere..?" Det er spørsmål om dvaske rumper, hva som er hot or not, - være seg frisyre, størrelse på kropp og kjønnslepper, strekkmerker osv. Alltid om kvinners eget utseende, og om det er bra nok til å bli akseptert av mannen. Hvorfor stiller DU slike spørsmål? Hvorfor synes du ikke at du er fantastisk nok? Anonymkode: f079c...6ef Det er fordi mange damer har kronisk dårlig selvtilit. De lar 1% gruppa bestemme hvordan de skal være. De klarer ikke skjønne at de resterende 99% kansje har et annet syn fordi de vises ikke så godt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #10 Skrevet 10. juli 2020 Sikkert fordi norske menn er mer pripne og aseksuelle enn kvinner noen gang har vært. Anonymkode: 8d819...4d1
Jr.Garcon Skrevet 10. juli 2020 #11 Skrevet 10. juli 2020 På 9.7.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev: Veldig mange innlegg her, starter med "Dere menn, hva synes dere..?" Det er spørsmål om dvaske rumper, hva som er hot or not, - være seg frisyre, størrelse på kropp og kjønnslepper, strekkmerker osv. Alltid om kvinners eget utseende, og om det er bra nok til å bli akseptert av mannen. Hvorfor stiller DU slike spørsmål? Hvorfor synes du ikke at du er fantastisk nok? Anonymkode: f079c...6ef Tja, de fleste kvinner som menn vil vel gjerne at andre av det motsatte kjønn helst skal dele ens "jeg er fantastisk nok" oppfatning. Jeg føler i alle fall det hadde vært en mager trøst om jeg selv synes jeg var 🚀fantastico, mens alle hunkjønn på kloden var sånn "neeh, not my cup of tea mot meg"
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2020 #12 Skrevet 10. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer så innmari på hvem du er😆 ...og jeg lurer meg på deg😘😆
Gibralfaro Skrevet 10. juli 2020 #13 Skrevet 10. juli 2020 On 7/9/2020 at 11:19 PM, AnonymBruker said: Hvorfor stiller DU slike spørsmål? Hvorfor synes du ikke at du er fantastisk nok? Anonymkode: f079c...6ef Det er ikke bare kvinner som gjør det, og man gjør det om alt. Virkelig. Det er så mange som er redd for å være seg selv, og å si sin mening. Akkurat som at man er redd for å bli straffet for at man sier eller mener noe "feil", akkurat som om det finnes en fasit, hvor man i verste fall blir straffet for å mene noe annet enn det som er offisielt akseptabelt. Vi er redde for om vi blir likt eller ikke. Om vi blir akseptert, og vi må hele tiden ha bekreftelser på at det vi tenker er det samme som alle andre. Det er akkurat som at man glemmer å være individer, men heller forsøker å imitere andre, som lykkes, fordi at man da kanskje kan få det man innerst inne vil ha. Uansett hva det skulle være. Problemet er bare at de vi forsøker å imitere ikke er de vi burde imitere, om vi absolutt må imitere noen, for at vi behøver litt starthjelp. Når en person som allerede er utrygg imiterer en annen person som er utrygg, men bare kamuflerer det bedre, så lærer vi oss ikke å være oss selv, kun hvordan vi skal kamuflere vår egen utrygghet, med mere utrygghet. Det blir som om at menn skulle byttet boksershortser med hverandre på byen, i håp om at det skulle gitt oss litt mus. Men å gå å sjekke damer på byen med en annen manns bokser vil bare føles feil. Den strammer litt for mye noen steder, er litt for løs andre steder, og hele greia blir bare kleint. Og noen ganger stinker det bare. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå