AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg bor på Østlandet og etter den intense varmen vi hadde for et par uker siden så har jeg knertet flere møll her hjemme. Det er tydelig klekketid. Jeg trodde jeg var kvitt dem, men den gang ei. Det jeg ikke skjønner er hvor og hva de lever av. De liker ull og silke. Mye av det jeg har er pakket i lufttette poser fra Claes Ohlson, ellers er det meste sjekket og jeg finner ikke noen hull. Kan de leve av annet enn ull og silke? Og hvordan bli kvitt jævlene for godt? Alt av ull og silke er vaska og frøset, likevel er de her. Anonymkode: 18fdd...8f5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Da jeg bodde i Skottland bodde de i gulvteppene. De spiser også andre naturfiber enn ull og silke, vi fikk hull i et håndkle. Støvsug og rist i alle tekstiler hele tiden. Larvene og egg er svært skjøre. Anonymkode: 47fd8...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg bodde i Skottland bodde de i gulvteppene. De spiser også andre naturfiber enn ull og silke, vi fikk hull i et håndkle. Støvsug og rist i alle tekstiler hele tiden. Larvene og egg er svært skjøre. Anonymkode: 47fd8...6e9 Tak for svar? Det var ikke brun pelsbille dere hadde i hus? de går på bomull og mye annet. Klesmøll spiser primært ull og silke, ikke bomull. Anonymkode: 18fdd...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå