Gå til innhold

Morsomme aktiviteter for 2 åring i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal være hjemme i sommer, så tenkte å ha et par innslag av noe ekstra gøy. Barnet er fylt 2 år i år. 

Jeg tenkte på vitenskapssenteret (som jeg plutselig ikke husker hva heter) hvor barn kan prøve ulike ting, men det er kanskje for tidlig? Er kanskje mer fra 4 år og oppover eller?

Vi skal selvfølgelig gå tur, se på tog på Oslo S, leke i skogen og parken, leke med leker hjemme og sånne ting. Men tenkte siden det er sommerferie, og vi tross alt har brukt nærområdet i overkant mye i hjemmebarnehage-tiden, så hadde det vært gøy (for meg også) å finne på noe annet enkelte dager.

Anonymkode: 01a40...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Besøksgården på Ekeberg.

Anonymkode: edaa2...22a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Teknisk museum du tenker på? Toåringer er vel vanligvis lett å underholde. Kanskje naturhistorisk museum hvis barnet liker dinosaurer. 

Anonymkode: 841c3...e54

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Besøksgården på Ekeberg.

Anonymkode: edaa2...22a

Ja! Der har vi vært flere ganger før, så det tenkte jeg vi kunne i sommer og. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teknisk museum du tenker på? Toåringer er vel vanligvis lett å underholde. Kanskje naturhistorisk museum hvis barnet liker dinosaurer. 

Anonymkode: 841c3...e54

Ja, teknisk museum. Er 2 åringer for små? Jeg har gledet meg til å dra dit selv, men er ikke noe vits hvis hun ikke skjønner noe. 

Skrevet

Jeg har en toåring som elsket teknisk museum og naturhistorisk😊💪 Det er en veldig fin lekeplass ved Oslo S også hvis dere skal se på togene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var ofte på teknisk museum da vårt barn var to. Det er såpass mye å ta og se på der at det blir gøy uansett. Men vær forberedt på at du ikke får utforsket så mye selv, og belag deg på å stå lenge i kaplakroken 😅

Anonymkode: 9690a...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Toåringer er jo det mest takknemlige publikummet i verden - alt er spennende og alt kan brukes tid på! ❤❤

Anonymkode: 18bf5...d77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøre t-bane og trikk var alltid en stor hit hos min 2-åring🤪

Anonymkode: 20de2...73b

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøre t-bane og trikk var alltid en stor hit hos min 2-åring🤪

Anonymkode: 20de2...73b

Ja, det gjør vi mye allerede 😆 og buss er like gøy. 
Drar også til politistasjonen for å se om vi ser noen politibiler som kjører ut 😆

Men mamman synes det begynner å bli litt kjedelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...