AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Vi skal være hjemme i sommer, så tenkte å ha et par innslag av noe ekstra gøy. Barnet er fylt 2 år i år. Jeg tenkte på vitenskapssenteret (som jeg plutselig ikke husker hva heter) hvor barn kan prøve ulike ting, men det er kanskje for tidlig? Er kanskje mer fra 4 år og oppover eller? Vi skal selvfølgelig gå tur, se på tog på Oslo S, leke i skogen og parken, leke med leker hjemme og sånne ting. Men tenkte siden det er sommerferie, og vi tross alt har brukt nærområdet i overkant mye i hjemmebarnehage-tiden, så hadde det vært gøy (for meg også) å finne på noe annet enkelte dager. Anonymkode: 01a40...8ac
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Besøksgården på Ekeberg. Anonymkode: edaa2...22a 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Teknisk museum du tenker på? Toåringer er vel vanligvis lett å underholde. Kanskje naturhistorisk museum hvis barnet liker dinosaurer. Anonymkode: 841c3...e54
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Besøksgården på Ekeberg. Anonymkode: edaa2...22a Ja! Der har vi vært flere ganger før, så det tenkte jeg vi kunne i sommer og. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Teknisk museum du tenker på? Toåringer er vel vanligvis lett å underholde. Kanskje naturhistorisk museum hvis barnet liker dinosaurer. Anonymkode: 841c3...e54 Ja, teknisk museum. Er 2 åringer for små? Jeg har gledet meg til å dra dit selv, men er ikke noe vits hvis hun ikke skjønner noe. Anonymkode: 01a40...8ac
Whateverusay Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 Jeg har en toåring som elsket teknisk museum og naturhistorisk😊💪 Det er en veldig fin lekeplass ved Oslo S også hvis dere skal se på togene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Vi var ofte på teknisk museum da vårt barn var to. Det er såpass mye å ta og se på der at det blir gøy uansett. Men vær forberedt på at du ikke får utforsket så mye selv, og belag deg på å stå lenge i kaplakroken 😅 Anonymkode: 9690a...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 Toåringer er jo det mest takknemlige publikummet i verden - alt er spennende og alt kan brukes tid på! ❤❤ Anonymkode: 18bf5...d77 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 Kjøre t-bane og trikk var alltid en stor hit hos min 2-åring🤪 Anonymkode: 20de2...73b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøre t-bane og trikk var alltid en stor hit hos min 2-åring🤪 Anonymkode: 20de2...73b Ja, det gjør vi mye allerede 😆 og buss er like gøy. Drar også til politistasjonen for å se om vi ser noen politibiler som kjører ut 😆 Men mamman synes det begynner å bli litt kjedelig. Anonymkode: 01a40...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå