AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Hjelp! Jeg er nettopp blitt singel, og har kun vært med en mann i livet. Jeg er på vei ut på markedet, men hvordan frisyre foretrekker menn på kvinner det nede? 30-40.. Jeg pleier vanligvis og bruke maskin, så vil påstå at jeg har frisert kort klipp, med barbert rundt lepper og mellom bena.. Anonymkode: 0bd00...a42
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Det finnes ikke noen fasit på hva alle menn liker og ikke liker. Anonymkode: 22ca5...018
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #4 Skrevet 10. juli 2020 Please la det være igjen litt hår. Glattbarbert er bare SÅ turnoff! Anonymkode: 69318...2b4
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier vanligvis og bruke maskin, så vil påstå at jeg har frisert kort klipp, med barbert rundt lepper og mellom bena.. Tipp topp tommel opp! Hvis du liker å bli slikket så gjør du det... jeg liker iallefall ikke hår når jeg skal spise fitte... Mulig jeg har følsom tunge men jeg liker ikke hår så godt som jeg burde... Det er nok mange som jeg ikke har slikket pga det... Full busk blir som å kysse en skjeggete mann🤫 Velfrisert tyder på at hun har et ryddig og rent hjem, som oftest en nyklipt plen og en fin hage... det er min statistikk😉😘
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #6 Skrevet 10. juli 2020 Glattbarbert er alltid det som frister mest, helt nydelig!! Og det forteller meg at det er en kvinne som er nøye med seg selv og elsker sex, og elsker å bli slikket. Det er min statistikk. Anonymkode: a1efc...83f 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #7 Skrevet 10. juli 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Tipp topp tommel opp! Hvis du liker å bli slikket så gjør du det... jeg liker iallefall ikke hår når jeg skal spise fitte... Mulig jeg har følsom tunge men jeg liker ikke hår så godt som jeg burde... Det er nok mange som jeg ikke har slikket pga det... Full busk blir som å kysse en skjeggete mann🤫 Velfrisert tyder på at hun har et ryddig og rent hjem, som oftest en nyklipt plen og en fin hage... det er min statistikk😉😘 Vel, jeg har busk, men strøkent hjem.. Anonymkode: a53b1...67f
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2020 #8 Skrevet 10. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har busk, men strøkent hjem.. ...vel, da er du godkjent ++, jeg hater rot😂
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2020 #9 Skrevet 10. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: HVILKEN frisyre! Anonymkode: 6e1d1...8e7 ☝️Skulle skrive det samme.👆 Til TS: God ortografi er et kraftig afrodisiak.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #10 Skrevet 10. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: HVILKEN frisyre! Anonymkode: 6e1d1...8e7 Evt 'HVA SLAGS frisyre'. Anonymkode: c755a...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå