AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg bruker alltid lang tid på do så da kjeder jeg meg så jeg ringer venner og familie når jeg sitter på do..Det kan være når jeg er hjemme men også på jobb og på kjøpesentre og andre offentlige toaletter. Er det helt ×off× ?...vet jo at folk på kjøpesentre f.eks blir sure og når jeg kommer ut er det lange køer og jeg får stygge blikk.. Anonymkode: 066a3...f56
GammelKaktus Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 (endret) Jeg kan godt ta telefonen på do hvis den ringer og det er viktig, men ikke ellers. Sitter ikke å driter og prater med tanta mi liksom. Du bør nå iallfall holde deg fra telefonen når du er på offentlig toalett for det er jo bare frekt å bruke lang tid og folk venter. Endret 9. juli 2020 av FrøkenMånestråle 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Nei,det har aldri skjedd. De kan jo høre hva jeg driver med
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nei,det har aldri skjedd. De kan jo høre hva jeg driver med Nei. Jeg har forstoppelse så de hører ikke det.. Anonymkode: 066a3...f56
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #8 Skrevet 9. juli 2020 Det bare virker som om folk synes jeg er litt rar på jobb- og om hvorfor jeg bruker så lang tid på do. Hva er det som er rart med å snakke i mobil? Folk leser på avisa på do Anonymkode: 066a3...f56
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2020 #9 Skrevet 9. juli 2020 Det har jeg aldri gjort. Det får da være måte på å skulle dele sitt innerste! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #10 Skrevet 9. juli 2020 Tar ikke med meg telefonen på do i det hele tatt, og på offentlige toalett prøver jeg å tilbringe så liten tid som mulig 🙈 Bruker uansett ikke så mange minutter at den samtalen/meldingen/snapen ikke kan vente. Anonymkode: f7509...52c
semperflorens Skrevet 9. juli 2020 #11 Skrevet 9. juli 2020 Det er ikke OK å bruke ønødvendig lang tid når folk står i kø for å bruke toalettet, enten det er hjemme, på kjøpesenter eller jobb. Men bortsett fra det synes jeg det er helt fint å snakke i telefon på do, gjør det relativt often, ingen har noen sinne reagert på det, så de hører nok ikke at jeg er på do. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #13 Skrevet 14. juli 2020 Hvis jeg hadde stått pissetrengt på samme kjøpesenter som deg og hørt deg sitte i et avlukke pratende i tlf over lengre tid så hadde jeg hamret hardt på døra di og bedt deg til helvete å komme ut!! Snakk om å være egoistisk. Anonymkode: f5ef1...25d
Million Skrevet 14. juli 2020 #14 Skrevet 14. juli 2020 Jeg synes folk er merkelige som må drive med andre ting på do! Lese eller bruke mobilen..... merkelig. Jeg har aldri noensinne hatt med meg mobilen inn på do for å bruke den. Jeg går inn dit, gjør meg ferdig på doen på et minutt eller to maks, og så vasker jeg hendene og går ut igjen. Har kun med mobilen inn dit hvis jeg har med meg veske og det er et toalett på et offentlig sted, en pub eller et kjøpesenter f.eks. Men da ligger mobilen urørt i veska! Aldri hatt med mobilen på do hjemme.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #15 Skrevet 14. juli 2020 Tar telefonen hvis mamma ringer, men sier at jeg sitter på do og hun forteller bare kort det hun skulle si😂 Bortsett fra det nei, jeg snakker ikke i telefonen når jeg sitter på do. Jeg kan også sitte der leenge, men spiller eller henger på Instagram, da går tiden fort. Anonymkode: 70db5...138
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #16 Skrevet 14. juli 2020 Jeg bruker også litt tid på do, jeg har litt trøblete mage så å gjøre meg ferdig på 2-3 minutter er en utopi. Ja, det er kjedelig å sitte på do, så da surfer jeg, leser nyheter etc. Prate i telefonen derimot, det er uaktuelt. Hvis jeg er i telefonen med bestevenninna mi og må tisse (vi kan sludre i timesvis) så kan jeg kjapt slippe en skvett med henne på øret. Men det er eneste unntak. Anonymkode: c1f6e...39e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #17 Skrevet 14. juli 2020 14 minutter siden, Million skrev: Jeg synes folk er merkelige som må drive med andre ting på do! Lese eller bruke mobilen..... merkelig. Jeg har aldri noensinne hatt med meg mobilen inn på do for å bruke den. Jeg går inn dit, gjør meg ferdig på doen på et minutt eller to maks, og så vasker jeg hendene og går ut igjen. Har kun med mobilen inn dit hvis jeg har med meg veske og det er et toalett på et offentlig sted, en pub eller et kjøpesenter f.eks. Men da ligger mobilen urørt i veska! Aldri hatt med mobilen på do hjemme. Det er fordi du er kjapt ferdig. Om du hadde vært blant oss som trenger litt tid, hadde du forstått det bedre. Anonymkode: c1f6e...39e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #18 Skrevet 14. juli 2020 Kun hvis jeg snakker med kjæresten min eller mamma Anonymkode: 3a821...dd7
Million Skrevet 14. juli 2020 #19 Skrevet 14. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi du er kjapt ferdig. Om du hadde vært blant oss som trenger litt tid, hadde du forstått det bedre. Anonymkode: c1f6e...39e Åh, jeg trenger ikke være blandt dere for og forstå det. Jeg forstår at det er kjedelig å sitte der uten noe å gjøre, men herregud... det er snakk om minutter av ditt liv. MÅ man virkelig være så avhengig av mobilen støtt? Bli underholdt hvert ledige minutt av dagen? Tåler vi ikke lenger å kjede oss? Det er liksom helt uaktuelt å sitte på do uten telefonen i femten minutter?
pia mater Skrevet 14. juli 2020 #20 Skrevet 14. juli 2020 3 minutter siden, Million skrev: Åh, jeg trenger ikke være blandt dere for og forstå det. Jeg forstår at det er kjedelig å sitte der uten noe å gjøre, men herregud... det er snakk om minutter av ditt liv. MÅ man virkelig være så avhengig av mobilen støtt? Bli underholdt hvert ledige minutt av dagen? Tåler vi ikke lenger å kjede oss? Det er liksom helt uaktuelt å sitte på do uten telefonen i femten minutter? Er ganske kjipt å sitte der å kjede seg de femten minuttene for tiende gang den dagen. Ellers syns jeg det er veldig greit å surfe på mobilen på do for jeg har det vanligvis "for travelt", så bruker da de ekstra minuttene kroppen min trenger når jeg har mobilen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå