AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Hva gir man i bursdagsgave til en 1-åring? Det er min niese, så det er nær familie, og ønsker dermed å gi en fin gave. Jeg bor på den andre siden av landet og har ikke sett niesen min så mye. Vet ikke hva hun liker (hvis de har noen interesser i den alderen😅). Anonymkode: 26459...04d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Duplo. Eller noen sko til barnehagestart. Leker som krever konsentrasjon. Spørs jo helt hva hun har, og om hun evt trenger noe. Anonymkode: 84053...20b
cleangal Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Jeg pleier å spørre foreldrene om det er noe barnet trenger, og eventuelt hvilken klesstørrelse/skostørrelse jeg skal kjøpe. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Vi har snart en 1-åring, og det er veldig greit (syntes vi) når folk spør om det er noe han trenger. Da kan vi ønske oss ting til barnehagestart, eller andre ting han trenger. En ettåring syntes ofte det er mer spennende med papiret enn det som er inni gaven uansett😂 Anonymkode: f0dbd...86c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 18 minutter siden, cleangal skrev: Jeg pleier å spørre foreldrene om det er noe barnet trenger, og eventuelt hvilken klesstørrelse/skostørrelse jeg skal kjøpe. Samme her. Men noe jeg ble veldig glad for til barnet mitt, var fat og drikkekopp i plast. Gjerne fat med sånne "bur" som man kan sortere maten på. Før eller siden må barnet få prøve å spise og drikke selv, og da er det fort gjort at noe havner på gulvet. (Jeg var distre og klønete selv lenge!) En annen gave som har blitt mye brukt her, er en liten contigo drikkeflaske. Etter at ammingen ble avsluttet har hun ofte vært litt tørst ved legging, en periode tror jeg hun brukte flaska litt som den kosen/trøsten som puppen brukte å være. Den drikkeflaska lekker (nesten) ikke, så den har vært veldig fin å ha med seg i senga. Og ja, de som er så små syns faktisk det er mer stas med innpakningen enn selve gaven. Anonymkode: e17d6...270 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 Vår fikk en fin tre-puttekasse fra Sprell. Den har hun lekt masse med! Veldig suksess. Og hun fikk en lastebil som hun fortsatt leker med 1,5 år senere. Jeg pleier å ønske leker til barnet mitt, det er det hun har glede av, klær er til glede for oss Anonymkode: 94d04...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå