Gjest ringeren Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Hvilken leverandør for mobil har dere og hvorfor? Jeg er ute etter det billigste og tenkte dere her inne som ellers er så lure kanskje vet hvilken jeg skal bytte til? Jeg har telenor nå og det er veldig dyrt!
BayliZ Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Hva med å se på dine 3 siste regninger, ta et snitt av sms og ringe bruken din, også går du inn på denne listen og finner ut av det da :-) http://www.mobilpriser.org/
Gjest ringeren Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Takk for svar og linken. Jeg er ikke så gløgg på slike ting! Siden jeg ikke ringer noe eller bruker sms særlig bør jeg vel velge den som er øverst? Er dette en seriøs leverandør? :klø:
Gjest Cyan Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Chess har ganske mange bra abonemang. Har vært veldig fornøyd med dem.
BayliZ Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 kjenner ikke noe til de, men de bør jo være seriøse da. Men det spørs jo hvordan kundeservicen er da. Synes det er viktig jeg da, hvis man skulle få noen problemer. hadde nok gått for Chess jeg hvis jeg var deg. ja de er kjøpt opp av netcom, men det har nok ingenting å si. De er jo en del større en den første. Og muligens litt tryggere.
Gjest Cyan Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Dersom du ikke bruker tlf din mye er det lurt å ha lav mnd kostnad og heller litt dyrere ringetid, enn høy mnd kostnad og lav ringetid
Gjest Ringeren Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Nå er abonnemang endret. Takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå