Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har levd store deler av livet som singel, og har fått dating verdenen smelt i trynet nå i det siste. En gutt meldte meg vi prata over SOME og det gikk desverre ikke veien for min del.

Sitter nå og føler på nøyanser som jeg ikke visste at jeg hadde. Slik som at kasnje jeg burde gå mer inn for datiing? Men det er sykt slitsomt, så kjenner på at det er usikkert om jeg orer.Trodde dating skulle være gøy spennende og noe som løfter deg opp. Har opplevd at detheller dreier seg om å finne ut sider ved det og andre som du kasnje ikke regnet med fra starten av også. Alle lever jo ikke livet likt og vi har forskjellige perspektiver på ting.

Men til dere som er single, hvordan er dere med datein? Dater dere i faser eller er det en slags livsstil ut av det, hvor du klarer å balansere livet i forskjellige "arenaer"? Jobber du aktivt for å date,eller er du der hvor du har dating spontant i livet ditt på sparket når du møter en du interesserer deg for? Kansje det kun er sex o aldri dating som en slags mellomstasjon? 

Anonymkode: 2e288...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dater intensivt i perioder og andre ganger orker jeg ikke og vil ha mer fokus på meg selv. Det krever faktisk litt energi å date, og jeg føler det er mange "rare" forventninger der ute.  Man skal være en super samtalepartner på nett, samtalen må for all del ikke bli dagligdags... 🤨  de vil ha bilder og bilder og bilder (til tross for mange bilder på profil for min del) , folk har forskjellig agenda og er ganske så flink til å lyve om ting, si ting de tror du vil høre for å få det de vil ha. Mange har et vanvittig stort sex-fokus og det kan også bli litt slitsomt. De kutter jeg kontakten med. 

Men, så treffer man jo på morsomme og fine folk. Der datingen går som en lek og man føler seg oppløftet og glad  :) der humoren stemmer, der kjemien er på plass og man rett og slett har det koselig. Ikke alltid det blir noe ut av det, men da tenker jeg: hva ville jeg ellers gjort i disse to timene? kanskje bare sløvet på sofaen? Nå har jeg truffet en hyggelig person som lærte meg ting og som gav meg en god opplevelse. Det er faktisk ganske verdifullt :) 

Så dating kan være veldig både og. Det kan være frustrerende, slitsomt og bare blæh. Når man venter på melding fordi man trodde man gjorde et godt inntrykk   - men siden det er stille fra andre kanten så var man kanskje ikke så kul som man trodde? 😂 Men det kan være gøy og givende, så lenge man prøver å ha lave forventninger, ta ting litt som de kommer og holder seg til sine standarder. 

Og en dag, så klaffer det. Da blir det ❤️ og fine dager uten stress og man kjenner inni seg at ja, der ble det min tur. 

Gleder meg forøvrig til den dagen kommer og syns ikke den kan komme fort nok :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...