AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Ny samboer de siste mnd, men vi har ikke felles økonomi. Får jeg da fri rettshjelp? Eller er det forventet at stefar må betale for advokatutgifter når jeg har for lav lønn til å betale noe selv? Anonymkode: 8acd4...977
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Jeg fikk ikke fri rettshjelp, men barnefar ble dømt til å dekke mine utgifter. Han mistet også foreldreansvar og fikk samvær med tilsyn. 4 ganger i året. 3 timer hver gang. Anonymkode: fa3f6...74d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke fri rettshjelp, men barnefar ble dømt til å dekke mine utgifter. Han mistet også foreldreansvar og fikk samvær med tilsyn. 4 ganger i året. 3 timer hver gang. Anonymkode: fa3f6...74d Det skal vel litt til? Anonymkode: 8acd4...977
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke fri rettshjelp, men barnefar ble dømt til å dekke mine utgifter. Han mistet også foreldreansvar og fikk samvær med tilsyn. 4 ganger i året. 3 timer hver gang. Anonymkode: fa3f6...74d Kan jeg spørre grunnen til han mistet foreldreansvaret og så lite samvær? Er i samme situasjon, vi skal i retten for akkurat de tingene. Anonymkode: a3ec9...bbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå