AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Jeg var så sikker på i det minste komme inn på andrevalget, men er på venteliste på både 1 og 2 valg... kjempe surt! Er på 4 plass på førstevalg, og 3 plass på andrevalg. Har mye høyere snitt enn hva 2 valget hadde i fjor, så er utrolig skuffet! Søknaden er gjennom lokalt opptak, og har fått mulighet til å stå på venteliste.. begge studiene har 25 plasser. Jeg finner ikke informasjon om antall søkere eller hvor mange som er tilbudt plass. Har noen erfaring med å komme inn på master ved venteliste? Eventuelt om noen vet om det er sannsynlig å komme inn når man er såpass høyt på ventelisten? Jeg spør her fordi jeg ikke finner tall på hvor mange som har kommet gjennom venteliste på master (kun samordna sine tall). Noen som vet hvor jeg kan se dette? hilsen superskuffet Anonymkode: 0b6ec...1d9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Det kommer jo helt an på fagfeltet det er snakk om. Anonymkode: 351bc...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo helt an på fagfeltet det er snakk om. Anonymkode: 351bc...4d9 Er sosialfaglig, master i sosialfag på begge, men forskjellige retninger innenfor det Anonymkode: 0b6ec...1d9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Er alltid noen som takker nei. Jeg takket nei både i forfjor og i år. Vil tro du kommer inn👍 Anonymkode: 8c60c...f51
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Skolen kan ha liste over antall søkere på master, så du for sjekke nettsidene til skolen. Jeg kan si at jeg kom inn på master for to år siden fra venteliste, jeg var nr 16 (NTNU Trondheim). Det var også noen som kom inn og var på venteliste over nr 20, så det er håp☺ Det var 30 plasser på studiet. Anonymkode: d286f...adb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 Var på 8. plass i venteliste på et studie der alle hadde kommet inn i fjor (coronaen økte søkertallet i år), så ble det til 3. plass og for to dager siden kom jeg inn, da da på et studiet med kun 20 plasser. Hvis du kommer på 1 eller 2 plass så kan du jo ta kontakt med studieplassen og høre om de vil være så snille og ta en til. Det er verdt å prøve. Anonymkode: b1719...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå