Gå til innhold

Upassende i prøverommet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i butikk og en formiddag kommer en fyr inn og skal ha jeans. Jeg holder meg ved prøverommet i tilfelle han må ha en annen størrelse. Da han tar av seg buksa han har på seg, ser jeg at han har nesten ståpikk i bokseren. Han må liksom streve litt når han tar på jeansen og har megabul når han speiler seg etterpå. Heldigvis trengte han ikke å prøve flere. Men jeg følger med, og når han tar av seg igjen er det kjempelett å se at han er opphisset. Jeg går vekk og jeg sier ingenting når han betaler, men har tenkt mye på det etterpå. Det er jo ikke første gang ting har skjedd i prøverom, men man tror liksom ikke man skal komme ut for det selv.

Anonymkode: ff754...d0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe du ville diskutere, eller lurte på? 

Anonymkode: 37e8f...14a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanskelig for å skjønne hvorfor du skulle se han kle av og på seg uansett, å holde seg i nærheten av prøverommet betyr ikke at du skal kikke inn. 

Anonymkode: 37e8f...14a

• Liker 33
Skrevet

Ser ikke noe upassende. Han ble vel tent av at du sto og stirret på han mens han kledde av seg, naturlig reaksjon.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var svært upassende at du kikket på en kunde mens han var i prøverommet. Det er slike ting man kan få sparken for.

Anonymkode: 06bc6...265

• Liker 34
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor kikker du på kundene i prøverommet ? Det er virkelig upassende og veldig uprofesjonelt av deg.

Skrevet

"....men jeg følger med..." du høres bare creepy ut. Ikke han.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han misforstod nok at du kikket på han totalt som at du var interessert, så han ble kåt. Ellers så er han bare en raring. Husker jo han:

Anonymkode: f986a...165

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber i butikk og en formiddag kommer en fyr inn og skal ha jeans. Jeg holder meg ved prøverommet i tilfelle han må ha en annen størrelse. Da han tar av seg buksa han har på seg, ser jeg at han har nesten ståpikk i bokseren. Han må liksom streve litt når han tar på jeansen og har megabul når han speiler seg etterpå. Heldigvis trengte han ikke å prøve flere. Men jeg følger med, og når han tar av seg igjen er det kjempelett å se at han er opphisset. Jeg går vekk og jeg sier ingenting når han betaler, men har tenkt mye på det etterpå. Det er jo ikke første gang ting har skjedd i prøverom, men man tror liksom ikke man skal komme ut for det selv.

Anonymkode: ff754...d0b

Hvorfor stod du der til å se ham ta av og på buksene..?! Det er jo fullstendig uakseptabelt. Slikt får du sparken for.

Anonymkode: 2e4f7...99c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken butikk jobber du i? 

Vil helst unngå å bli kikket på i prøverommet, så vil gjerne vite hvilken butikk jeg skal unngå.

Anonymkode: c417a...72d

• Liker 14
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor kikker du på kundene i prøverommet ? Det er virkelig upassende og veldig uprofesjonelt av deg.

Enig. Dessuten trenger ikke en mann være opphisset pga ereksjon. Friksjon kan også forårsake det.

Endret av Villfisker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet i klesbutikk for menn, og så aldri noen i underbuksa. Trengte de en ny størrelse stakk de enten hodet eller armen ut med buksen i hånda. Ville de vite om de satt greit på osv så hadde de jo på buksen. Og det var helt klart mange både rare, gamle og surrete menn innom i min tid der. 

Det du beskriver er bare merkelig. 

Anonymkode: 8c645...f89

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du den samme som ville sende bekymringsmelding fordi firmenningen hadde ereksjon da dere danset?  Venter spent på neste forsøk. 

Anonymkode: a3c56...77a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du den samme som ville sende bekymringsmelding fordi firmenningen hadde ereksjon da dere danset?  Venter spent på neste forsøk. 

Tenkte akkurat det samme, samme skrivemåten🤣

Anonymkode: 7ceb8...56b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke han som har gjort no galt, det er deg, gutter kan ikke styre det, men at du ser på er en annen ting

Anonymkode: 91e74...619

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber også i klesbutikk og det hender dessverre at noen ikke trekker for forhenget skikkelig slik at det er lett å se alt som foregår der inne. Dette skjer daglig.

Er det flere kunder i butikken går jeg bort og trekker det helt igjen. Er det ellers tom butikk snur jeg ryggen til eller går litt unna. Venter så til kunden har skiftet ferdig før jeg spør om vedkommende trenger noe mer. Å stirre inn gjør jeg aldri.

Utenom det har jeg sett det meste, noen bryr seg rett og slett ikke og valser ut i undertøy eller åpner opp og ned om hjelp med buksa på knærne osv.

Så skal ikke se bort ifra at HI sin kunde tenner på å bli kikket på, da sørger han nok for å bli sett uansett 😂

Anonymkode: e9bea...dea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det at du "holdt deg i nærheten" var nok til at du så alt han gjorde mens han skiftet må dere seriøst investere i noen nye forheng til prøverommene før alle andre kunder enn blotterne forsvinner. 🤣

Anonymkode: b128a...fec

• Liker 1
Gjest Ufordragelig
Skrevet
On 7/9/2020 at 9:08 PM, AnonymBruker said:

On 7/9/2020 at 9:14 PM, AnonymBruker said:

Tenkte akkurat det samme, samme skrivemåten🤣

Anonymkode: 7ceb8...56b

Kanskje stakkarsen har ereksjonsfobi! Det er faktisk en ekte tilstand som mange har 😄

Skrevet

Jeg får ereksjon hver gang... størst er den vel når jeg prøver dressbukse og de vil se om buksa sitter, da drar og røsker de jo i midje. Synlig ereksjon ja, det er iallefall vanskelig å skjule. Har aldri opplevd at noen synes det er kleint, det tror jeg er sånn KG-syndrom😂

AnonymBruker
Skrevet

Dette var høyst upassende. Du skal være glad han ikke oppdaget at du stod og kikket.

Men jeg kommer på en tildragelse jeg selv hadde i et prøverom. Jeg er mann, og var vel rundt 30 da. En yngre ansatt som hadde løse håndledd og litt spinkel stemme (nei, jeg dømmer ingen!) sendte meg inn med et par bukser. Etter et øyeblikk fikk han plutselig et ærend inn i prøverommet, måtte fikse noe teknisk som ikke var helt i orden. Der stod jeg da, i boxeren, og ventet på at han skulle bli ferdig. Upassende? Overhode ikke! Syntes bare hele settinga var komisk! 😆

Anonymkode: 25f23...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...