Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tro meg du blir langt ifra den eldste 😛 jeg startet som 28 åring, den eldste hos oss er vel snart 50 😅 alle går greit sammen. Man merker jo at det er forskjell på alder, men mine venner i klassa er i starten av 20 årene 😛 

Anonymkode: 07479...47c

• Liker 1

Jeg startet på bachelor da jeg var 29. På mitt studie var de aller fleste rett fra, eller nesten rett fra vgs. Men alltid noen som er noen år eldre, pluss at alder har ikke så mye å si - bare å hive seg med på fadderuken, ble kjent og ta det derfra.

På en del studier, type sykepleien etc er det ofte en bedre blanding, er mitt inntrykk. 

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg du blir langt ifra den eldste 😛 jeg startet som 28 åring, den eldste hos oss er vel snart 50 😅 alle går greit sammen. Man merker jo at det er forskjell på alder, men mine venner i klassa er i starten av 20 årene 😛 

Anonymkode: 07479...47c

To mødre står og prater, så sier den ene hva blir din sønn når han er ferdig på Universitetet? Den andre svarer Pensjonist anntar jeg.

AnonymBruker

I klassen min (ca 200 studenter) kommer de færreste rett fra vgs. De fleste er mellom 22 og 30, men har også veldig mange mellom 30 og 50. Selv var jeg 32 da jeg startet. Det er seriøst ingen som bryr seg om noens alder. Man finner «sine» folk uansett. 

Anonymkode: 869c4...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...