AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Vi har vært på hytta siden søndag. Litt for mange på litt for liten plass og jeg tror jeg blir gal. Dette er hendelsene så langt, og vi skal være her i to uker til: Noen fant ut at kyllingen som var ment til middag var en grei frokost, en "frokost" som ble spist kl. 13. Den nye gulosten er fullstendig ødelagt av at noen har raspet av den. Datteren på 18 inviterte kjæresten på overnatting uten og si ifra og jeg hørte sexlyder gjennom veggen både kveld og morgen. Svogern er aldri avgårde og handler, men spiser som en hest. Jeg får høre at jeg er asosial når jeg vil lese i bok. Noen åpnet bryllupsdagsgave-vinen jeg ville spare, men ingen vil innrømme det. Sønnen til svogern på dusjet uten å låse baderomsdøren og da jeg gikk inn uten å vite at han var der sto han og barberte seg nedentil med ståpikk. Lukker du døren, var alt han sa. Varmtvannet er brukt opp. Det er fullt av brennmaneter i sjøen. Det regner hver dag, alltid er den en byge. Mannen min vil ha morgensex men jeg vet hvor lytt det er mellomrommene og jeg fikser ikke tanken på at de andre skal høre. Derfor har vi ligget sammen bare en dag (den første kvelden) siden vi kom. Sønnen til svogern spiller musikk hele tiden og for høyt. Datteren avslører at hun har piercet seg uten at jeg har visst om det. Datteren sier hun vil ha tatovering. Svigers kommer i morgen slik at vi blir enda flere. Dermed må noen sove i stuen slik at det blir umulig å stå opp til tidlig frokost uten å se folk. I går var det tomt for kaffe, men den som tok resten dagen før sa ikke ifra om at det var tomt. Sønnen til svogern legger runke-dopapiret i søppelbøtta på badet. I går runket mannen min da vi la oss. Nabohytta er leid ut til en familie med småunger. De har hund som kommer bort til oss og går inn. Det skal ikke regne i dag, men det blåser og er 12 grader. Samboern til svogern brukte den nye skarpe kjøkkenkniven til alt mulig annet enn matlaging. Datteren vil ha kjæresten på ny overnatting. Gassgrillen har sluttet å virke. Anonymkode: 1eea5...509 27
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Takke meg til hjemmeferie! Ønsker deg lykke til videre. Anonymkode: 71936...f38 23
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Dette er bare tull... folk har mye fritid som lager tulletråder Anonymkode: 9f25f...456 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 Hvem sin hytte er det da? Dersom det er svigerforeldrene dine sin så får dere enten ta det som det er, eller dra hjem. Samme dersom hytta er felleseid og de andre som er der også eier en andel (da er det dog ikke ok med flere gjester med mindre alle eierne sier seg enige) Anonymkode: 3c9a7...f07 4
Gjest Alkoholist Skrevet 9. juli 2020 #8 Skrevet 9. juli 2020 Været er da umulig å gjøre noe med. Men ellers kan du jo pakke sakene å reise hjem. Det hadde jeg gjort.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #10 Skrevet 9. juli 2020 På den positive siden: Siden sønnen til svoger spiller høy musikk hele tiden vil ingen høre at dere har sex 🙉👉👌💦 Anonymkode: ceb3a...9ba 35
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #11 Skrevet 9. juli 2020 Vær litt snille da, folkens. Hun har ikke fått kaffe i dag! Anonymkode: fd7f9...bcf 25
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #12 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vær litt snille da, folkens. Hun har ikke fått kaffe i dag! Anonymkode: fd7f9...bcf Skal vi opprette Spleis til kaffe og ny gulost? 😘 Anonymkode: ceb3a...9ba 13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #13 Skrevet 9. juli 2020 En herlig oppsummering av kaos... om det er sant eller ei, jeg ser ting på samme måte som deg. Er sensitiv for sånt som andre ikke bryr seg om.... Anonymkode: 8623d...281 18
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #14 Skrevet 9. juli 2020 Oooooh. Reis hjem og nyt å være alene hjemme! Og spar sammen til egen hytte kanskje? Hvorfor må alle være der samtidig? Anonymkode: 91a99...14f 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #15 Skrevet 9. juli 2020 #hytteidyll Haha nå var det herlig å kikke rundt seg i all den ro og frd jeg har hjemme Reis hjem! Anonymkode: 74775...764 5
Gjest theTitanic Skrevet 9. juli 2020 #16 Skrevet 9. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært på hytta siden søndag. Litt for mange på litt for liten plass og jeg tror jeg blir gal. Dette er hendelsene så langt, og vi skal være her i to uker til: Noen fant ut at kyllingen som var ment til middag var en grei frokost, en "frokost" som ble spist kl. 13. Den nye gulosten er fullstendig ødelagt av at noen har raspet av den. Datteren på 18 inviterte kjæresten på overnatting uten og si ifra og jeg hørte sexlyder gjennom veggen både kveld og morgen. Svogern er aldri avgårde og handler, men spiser som en hest. Jeg får høre at jeg er asosial når jeg vil lese i bok. Noen åpnet bryllupsdagsgave-vinen jeg ville spare, men ingen vil innrømme det. Sønnen til svogern på dusjet uten å låse baderomsdøren og da jeg gikk inn uten å vite at han var der sto han og barberte seg nedentil med ståpikk. Lukker du døren, var alt han sa. Varmtvannet er brukt opp. Det er fullt av brennmaneter i sjøen. Det regner hver dag, alltid er den en byge. Mannen min vil ha morgensex men jeg vet hvor lytt det er mellomrommene og jeg fikser ikke tanken på at de andre skal høre. Derfor har vi ligget sammen bare en dag (den første kvelden) siden vi kom. Sønnen til svogern spiller musikk hele tiden og for høyt. Datteren avslører at hun har piercet seg uten at jeg har visst om det. Datteren sier hun vil ha tatovering. Svigers kommer i morgen slik at vi blir enda flere. Dermed må noen sove i stuen slik at det blir umulig å stå opp til tidlig frokost uten å se folk. I går var det tomt for kaffe, men den som tok resten dagen før sa ikke ifra om at det var tomt. Sønnen til svogern legger runke-dopapiret i søppelbøtta på badet. I går runket mannen min da vi la oss. Nabohytta er leid ut til en familie med småunger. De har hund som kommer bort til oss og går inn. Det skal ikke regne i dag, men det blåser og er 12 grader. Samboern til svogern brukte den nye skarpe kjøkkenkniven til alt mulig annet enn matlaging. Datteren vil ha kjæresten på ny overnatting. Gassgrillen har sluttet å virke. Anonymkode: 1eea5...509 - ang kyllingen så sier du i en hyggelig tone at vedkommende må spørre neste gang han tar varmmat så ikke en potensiell middag til alle blir borte. - gulost hendelsen glemmer du. -18 åringen har lov til å pierce seg uten din tillatelse så du sier ikke noe. Hun kan tatovere seg uten din tillatelse også. Slik du sier det så høres det ut som om hun gjerne ville gjort det for å få en reaksjon fra deg også. Du forteller henne at sex på hytta er uaktuelt. Men ... Mannen din vil jo at dere skal ha sex på hytta så dere går ikke akkurat forrann som gode forbilder. Dere sier med handlingene deres at sex på hytta er ok, så det er tydeligvis bare lydnivået som det er uenighet om? I så fall blir det en diskusjon om antall desibell? - du kan si på en hyggelig måte til svogeren at han kan vippse deg litt til felles matkasse. Du sier ikke at han spiser som en hest. - du burde gjemt vekk Vinen om du kun ville ha deg for deg selv. Noe som er litt smålig. Verden er full av vin. - du glemte å banke på baderomsdøren før du gikk inn. Ikke alle liker å låse. - brennmaneter og vær finnes. Del with it. - dere eier ikke manerer noen av dere og er lite innstilt på samarbeid. Hytteturen blir slitsom når alle har egotripp. Du må sjefe og irritere deg mindre. Og mulig opplyse om litt regler. Har ingen av dere kontroll over kjønnsdriftene sine?? For de kan man legge vekk på en slik tur.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #17 Skrevet 9. juli 2020 #hytteidyll ❤️ Om det er en trøst, så er jeg på hytte med 5barn under 8år (3 er mine) og siden vi allikevel er oppe tidlig, så blir vi automatisk barnevakt for barna til min svigerinne. Barn som nekter å høre etter andre enn foreldrene, barn som vi ikke kan heve stemmen til. Barn som ikke tåler lyder om kvelden, og vi må alle liste oss rundt, tilfelle de våkner. Svigerinnen min kjeftet ut 8åringen for å trekke ned på toalettet etter leggetid. Vi kan såvidt ha på lyd på tv på kvelden.... her sitter alle med bøker og lydløse ting på kveldstid. Jeg vil prate og le med mannen min! Hadde heller tatt musikk og stønnende tenåringer 😆😆 Anonymkode: 65cce...fdc 12
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #18 Skrevet 9. juli 2020 Med litt organisering og ledelse kan jo mye her løses. Og litt fleksibilitet rundt at andre gjør ting ulikt som deg. Handleliste på kjøleskap (svoger sendes ivei annenhver gang) Ansvar for annenhver middag mellom familiene. Handler og lager og rydder. Da kan ingen ta din kylling (sendes til butikk for å kjøpe ny, eller du lager ris og gulrot til middag) Nevø må bruke headset. Osv Anonymkode: 49870...f1f 3
Gjest theTitanic Skrevet 9. juli 2020 #19 Skrevet 9. juli 2020 Var det tomt for varmtvann ville jeg sporet meg inn og hoppet i en elv eller et vann. Uansett temperatur. Høy musikk er uaktuelt siden man må vise hensyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå