AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Eggløsning fredag for en uke siden. I går og i dag har jeg vært kvalm og uvel, noe jeg oppriktig aldri er til vanlig. Er det mulig i det hele tatt? Anonymkode: b13c3...74e
Minya Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 En venninne av meg hadde hyperemesis gravidarum i alle tre svangerskap, og med de to siste visste hun at hun var gravid med én gang fordi kvalmen kom allerede i løpet av de første to ukene. Det kan også for øvrig bare være at du er litt dårlig og ikke nødvendigvis gravid.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 10 minutter siden, Minya said: En venninne av meg hadde hyperemesis gravidarum i alle tre svangerskap, og med de to siste visste hun at hun var gravid med én gang fordi kvalmen kom allerede i løpet av de første to ukene. Det kan også for øvrig bare være at du er litt dårlig og ikke nødvendigvis gravid. Snedig, trodde det tok flere uker. Det kan godt hende jeg bare er dårlig ja - merkelig tilfeldighet bare siden jeg veldig sjeldent kjenner på sånn uvelhet. Får vente og se Anonymkode: b13c3...74e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Det høres ut som det er litt for tidlig hvis du er helt sikker på at eggløsning var på fredag. Man skal ikke kunne bli kvalm før egget fester/har festet seg og kroppen faktisk vet at den er gravid. Jeg kjenner flere som ble kvalme alt før mensen var forsinket, og jeg var veldig kvalm selv 7 dager etter eggløsning (tempet, og er sikker på eggløsningsdagen) en gang jeg testet positivt (men mistet senere). Det var sannsynligvis tilfeldig, men kanskje enkelte faktisk kan merke noe så tidlig. Ellers har jeg blitt kvalm i uke 5-6. Anonymkode: c9e11...2b0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Ville vært sjeldent men ikke helt umulig. Om du har nok hcg i kroppen til at det gir deg svangerskapskvalme, har du også nok til at det ville slått ut på en test, så det er jo enkelt å finne ut. Anonymkode: c885b...df2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville vært sjeldent men ikke helt umulig. Om du har nok hcg i kroppen til at det gir deg svangerskapskvalme, har du også nok til at det ville slått ut på en test, så det er jo enkelt å finne ut. Anonymkode: c885b...df2 Støtter denne👆🏻 Det finnes jo tidlige tester på apoteket som skal slå ut allerede 1 uke før vanlige tester. Kanskje prøve det? Eller kjøp strimmeltester på normal. Vet ikke hvor mye hcg de slår ut på, men mine strimmeltester fra eBay slår ut ved 25 (husker ikke måleenhet). Fikk positiv test 10 dager etter dpo. Anonymkode: 7d9f4...baa
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 Takk for svar! I løpet av dagen har jeg hatt masse murringer og menssmerter, på grensen til vondt. En uke for tidlig, så det er også pussig, de smertene kommer stort sett ganske i ett med mensen. Får gi det et par dager og se om den dukker opp og hvis ikke ta en test Anonymkode: b13c3...74e
Bahir Skrevet 9. juli 2020 #8 Skrevet 9. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! I løpet av dagen har jeg hatt masse murringer og menssmerter, på grensen til vondt. En uke for tidlig, så det er også pussig, de smertene kommer stort sett ganske i ett med mensen. Får gi det et par dager og se om den dukker opp og hvis ikke ta en test Anonymkode: b13c3...74e Ta test og oppdater gjerne🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå