Gå til innhold

Noen som har og benytter seg av 100 % hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker til vanlig og ikke kun nå i pandemien. 

Hvordan synes dere det er å kun ha hjemmekontor? Jobber dere alltid 8 timer per dag og i så fall gjør dere det i ett strekk som på kontoret?

Noen som har erfaring med å reise bort og ha hjemmekontor på hytte eller i utlandet for en periode?

Anonymkode: 238e6...1a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke 100% hjemmekontor utenom korona, men ca 80%. 

Jobber (minst) det jeg skal ja. Som regel ca 8-16, mest fordi det er greit å holde på rutinen, og fordi jeg får flest forespørsler og diverse i normal arbeidstid. Om jeg derimot føler for å sove litt lengre enn dag er det ikke noe i veien for å jobbe litt inn på kvelden i stedet. 

Kunne sikkert reist bort, men det er i hvert fall viktig for meg å ha en ordentlig kontorplass. Kunne ikke ha sittet på kjøkkenbordet på hytta med en laptop i 8 timer.. Må ha stor skjerm, ekstern mus og tastatur, og en god kontorstol osv.. 

Anonymkode: 8e4f0...23a

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke 100% hjemmekontor utenom korona, men ca 80%. 

Jobber (minst) det jeg skal ja. Som regel ca 8-16, mest fordi det er greit å holde på rutinen, og fordi jeg får flest forespørsler og diverse i normal arbeidstid. Om jeg derimot føler for å sove litt lengre enn dag er det ikke noe i veien for å jobbe litt inn på kvelden i stedet. 

Kunne sikkert reist bort, men det er i hvert fall viktig for meg å ha en ordentlig kontorplass. Kunne ikke ha sittet på kjøkkenbordet på hytta med en laptop i 8 timer.. Må ha stor skjerm, ekstern mus og tastatur, og en god kontorstol osv.. 

Anonymkode: 8e4f0...23a

Ok! Takk for svar :)

Kan jeg spørre hva du jobber med? Savner du å være på kontoret overhodet? 

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg fått innvilget 100 % hjemmekontor i ny jobb. Får se hva jeg gjør i praksis, men vurderer mulighetene for å ta et opphold i utlandet. Ser ikke ut til at mulighetene er de beste for det akkurat nå, men på sikt. 

Andre erfaringer?

Noen som har 100 % hjemmekontor og kun jobber hjemmefra i Norge til fordel for å stikke på kontoret? 

• 1 år senere...
Skrevet

Noe nytt her? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...