AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Tenker til vanlig og ikke kun nå i pandemien. Hvordan synes dere det er å kun ha hjemmekontor? Jobber dere alltid 8 timer per dag og i så fall gjør dere det i ett strekk som på kontoret? Noen som har erfaring med å reise bort og ha hjemmekontor på hytte eller i utlandet for en periode? Anonymkode: 238e6...1a3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Jeg har ikke 100% hjemmekontor utenom korona, men ca 80%. Jobber (minst) det jeg skal ja. Som regel ca 8-16, mest fordi det er greit å holde på rutinen, og fordi jeg får flest forespørsler og diverse i normal arbeidstid. Om jeg derimot føler for å sove litt lengre enn dag er det ikke noe i veien for å jobbe litt inn på kvelden i stedet. Kunne sikkert reist bort, men det er i hvert fall viktig for meg å ha en ordentlig kontorplass. Kunne ikke ha sittet på kjøkkenbordet på hytta med en laptop i 8 timer.. Må ha stor skjerm, ekstern mus og tastatur, og en god kontorstol osv.. Anonymkode: 8e4f0...23a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #3 Skrevet 10. juli 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke 100% hjemmekontor utenom korona, men ca 80%. Jobber (minst) det jeg skal ja. Som regel ca 8-16, mest fordi det er greit å holde på rutinen, og fordi jeg får flest forespørsler og diverse i normal arbeidstid. Om jeg derimot føler for å sove litt lengre enn dag er det ikke noe i veien for å jobbe litt inn på kvelden i stedet. Kunne sikkert reist bort, men det er i hvert fall viktig for meg å ha en ordentlig kontorplass. Kunne ikke ha sittet på kjøkkenbordet på hytta med en laptop i 8 timer.. Må ha stor skjerm, ekstern mus og tastatur, og en god kontorstol osv.. Anonymkode: 8e4f0...23a Ok! Takk for svar Kan jeg spørre hva du jobber med? Savner du å være på kontoret overhodet? Anonymkode: 238e6...1a3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Da har jeg fått innvilget 100 % hjemmekontor i ny jobb. Får se hva jeg gjør i praksis, men vurderer mulighetene for å ta et opphold i utlandet. Ser ikke ut til at mulighetene er de beste for det akkurat nå, men på sikt. Andre erfaringer? Noen som har 100 % hjemmekontor og kun jobber hjemmefra i Norge til fordel for å stikke på kontoret? Anonymkode: 238e6...1a3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Noe nytt her? Anonymkode: 238e6...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå