Gjest bryllupsgjest Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Jeg skal i bryllup i begynnelsen av august, og nå har jeg et spørsmål om bekledning. Har etter en lengre butikkrunde kjøpt en kjole som jeg var veldig fornøyd med. Den er fotsid, med stramt liv og vidt skjørt. På ryggen er det mange små silkeknapper (slik det ofte er på brudekjoler). Stoffet er santeng. Nå lurer jeg rett og slett på om kjolen er for fin til bryllupet? På invitasjonen står det pent antrekk. Vet at brudens far og brødre skal ha smoking. Jeg er redd for å være for oppstaset på den store dagen, og bomme fullstendig på antrekket. Hva syns dere? Kan jeg gå med kjolen?
sixx Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes folk skal pynte seg i bryllup. Klart du kan gå i den kjolen....muligens med unntak av om den er hvit.
Pasha Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 sannsynligvis kan du nok gå med den.. (men pass på at den ikke er lysere enn bruden sin)... kan jo ringe brudeparet å høre også... evt høre hvor fin brudekjolen er.. er den veldig enkel så er det kanskje litt dumt å være med oppstasset enn bruden.. (kommer kanskje ann på bruden... folk kan gjerna ha gallakjoler i mitt bryllup..) men siden noen av mennene skal ha smoking er kanskje kjolen til bruden også litt elegangt
Søta Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Kan vi se bilder av denne kjolen??? Hvilken farge er det???
Gjest Bryllupsgjest Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Har desverre ingen bilder. Kjolen er i en veldig mørk rosa/lys lilla farge. Vet ikke fargen på brudekjolen, men tror nok den er i en hvitnyanse. (Bruden har drømt om et tradisjonelt bryllup lenge!)
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Synes den høres kjempefin ut og at du kan gå i den.
Ms Lilja Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Synes den høres kjempefin ut og at du kan gå i den.
Lillepusen Skrevet 7. juli 2005 #9 Skrevet 7. juli 2005 Helt enig med alle her! Høres ut som en kjempefin kjole å ha i bryllup! Og siden det er litt farge på den, tror jeg nok ikke du trenger å være bekymret. Lykke til! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå