AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #1 Skrevet 9. juli 2020 Hei! Har en gutt som akkurat ble 7. Synes det er så vanskelig å finne leker som fenger. Hva leker deres 7-åringer med? Han er ikke så glad i lego.. Anonymkode: c60c8...1b4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Skrevet 9. juli 2020 Jeg har en 7-åring (gutt) som ikke er interessert i leker i det hele tatt. Trenger også tips. Jeg tror jenter som regel er mye flinkere enn gutter til å leke i den alderen. Jenter bryr seg vel ikke så mye om playstation/ Ipad. Anonymkode: e0774...31a
Million Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 (endret) Jeg skulle til å svare Lego Min sønn var veldig opptatt av lekebiler av alle slag, Lego og en sånn håndholdt GameBoy, som var så populært på den tiden. I tillegg spilte de med noe som kaltes Bey Blade (snurrebasser på bane). Det var stormende populært. Samlet også på Pokemon kort. Ta deg en tur i lekebutikken og spør bare om hva som selger mest blant gutter i første-andre klasse på skolen. Det vet de helt sikkert der. Endret 9. juli 2020 av Million
StyrmannM Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Bey blade, Pokémon, Nerf, kosedyr, Lego, verktøy (snekret lekebåter og trehytter), lese tegneserier, sparkesykkel, trampoline, bygge hytte av puter og tepper, eksperiment-sett.. Han har alltid lekt mye, nå fyller han 9 og det går mye i det samme.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 Utenom hobby nr 1, ipad, og hobby nr 2 Playstation: Min er fotballinteressert, og liker alt som har med fotball å gjøre. Fotballkort, elsker fotballeffekter (t-skjorter med lagene han liker), går ofte ut og sparker på en fotballbane i nærheten. Ellers liker han Nerf-våpen, men det får han ikke lov å leke med av meg... Ellers er det bare på trampolina han er, når han ikke spiller fotball eller ipd/PS4. Det han ønsker seg i gave når det er bursdag, er ny fotball, keeperhansker, lag-t-skjorter osv. Eller robucks, slik at han kan kjøpe seg nye effekter i Roblox inne på ipaden. Anonymkode: cc908...51c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 Min leker mest fysiske leker som trampoline, gjemsel, fotball, badeland, lekeland, men han er også glad i pokemon figurer, fjernstyrte biler/helikopter/ bilbaner, nerf våpen og pokemonkort, brettspill. Anonymkode: c9de8...5f0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 Diverse baller og nerf. Det var det det gikk i her. Og innebandy. Altså kølle og ball. Triksing med dette Anonymkode: 32ecd...dd4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #8 Skrevet 9. juli 2020 Spør pappaen. Min sønn leker med akkurat det samme som jeg gjorde. Han er 6-år. Uenig det som er sagt over med gutter vs jenter. Gutter er heller svært lekne i den alderen hvis de ikke bedøves med skjermaktiviteter. Anonymkode: e38f5...6cc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #9 Skrevet 9. juli 2020 Lego, leire, sykling, trampoline, bygging, snekring, aquaplay, lage tegneserier, lage stop motion-filmer, og storfavoritten for tida: produsere ting av papp/pappesker. Anonymkode: 073f5...b33
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #10 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lego, leire, sykling, trampoline, bygging, snekring, aquaplay, lage tegneserier, lage stop motion-filmer, og storfavoritten for tida: produsere ting av papp/pappesker. Anonymkode: 073f5...b33 Glemte nerf og gjemsel. (Mørkegjemsel med lommelykt på høst vinter) spilling med pappa. Anonymkode: 073f5...b33
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #11 Skrevet 9. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spør pappaen. Min sønn leker med akkurat det samme som jeg gjorde. Han er 6-år. Uenig det som er sagt over med gutter vs jenter. Gutter er heller svært lekne i den alderen hvis de ikke bedøves med skjermaktiviteter. Anonymkode: e38f5...6cc Min vil bare spille Nintendo, Pokemon eller fotball. Lite selvstendig lek. Hi Anonymkode: c60c8...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå