Gå til innhold

Gutter på 7. Hva leker de med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har en gutt som akkurat ble 7. Synes det er så vanskelig å finne leker som fenger. Hva leker deres 7-åringer med? Han er ikke så glad i lego.. 

Anonymkode: c60c8...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 7-åring (gutt) som ikke er interessert i leker i det hele tatt. Trenger også tips. 
Jeg tror jenter som regel er mye flinkere enn gutter til å leke i den alderen. Jenter bryr seg vel ikke så mye om playstation/ Ipad. 

Anonymkode: e0774...31a

Skrevet (endret)

Jeg skulle til å svare Lego :) Min sønn var veldig opptatt av lekebiler av alle slag, Lego og en sånn håndholdt GameBoy, som var så populært på den tiden. I tillegg spilte de med noe som kaltes Bey Blade (snurrebasser på bane). Det var stormende populært. Samlet også på Pokemon kort.

Ta deg en tur i lekebutikken og spør bare om hva som selger mest blant gutter i første-andre klasse på skolen. Det vet de helt sikkert der.

Endret av Million
Skrevet

Bey blade, Pokémon, Nerf, kosedyr, Lego, verktøy (snekret lekebåter og trehytter), lese tegneserier, sparkesykkel, trampoline, bygge hytte av puter og tepper, eksperiment-sett.. Han har alltid lekt mye, nå fyller han 9 og det går mye i det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Utenom hobby nr 1, ipad, og hobby nr 2 Playstation:

Min er fotballinteressert, og liker alt som har med fotball å gjøre. Fotballkort, elsker fotballeffekter (t-skjorter med lagene han liker), går ofte ut og sparker på en fotballbane i nærheten. Ellers liker han Nerf-våpen, men det får han ikke lov å leke med av meg...

Ellers er det bare på trampolina han er, når han ikke spiller fotball eller ipd/PS4.

Det han ønsker seg i gave når det er bursdag, er ny fotball, keeperhansker, lag-t-skjorter osv. Eller robucks, slik at han kan kjøpe seg nye effekter i Roblox inne på ipaden.

Anonymkode: cc908...51c

AnonymBruker
Skrevet

Min leker mest fysiske leker som trampoline, gjemsel, fotball, badeland, lekeland, men han er også glad i pokemon figurer, fjernstyrte biler/helikopter/ bilbaner, nerf våpen og pokemonkort, brettspill. 

Anonymkode: c9de8...5f0

AnonymBruker
Skrevet

Diverse baller og nerf. Det var det det gikk i her. Og innebandy. Altså kølle og ball. Triksing med dette 

Anonymkode: 32ecd...dd4

AnonymBruker
Skrevet

Spør pappaen. Min sønn leker med akkurat det samme som jeg gjorde. Han er 6-år. 

Uenig det som er sagt over med gutter vs jenter. Gutter er heller svært lekne i den alderen hvis de ikke bedøves med skjermaktiviteter. 

Anonymkode: e38f5...6cc

AnonymBruker
Skrevet

Lego, leire, sykling, trampoline, bygging, snekring, aquaplay, lage tegneserier, lage stop motion-filmer, og storfavoritten for tida: produsere ting av papp/pappesker. 

Anonymkode: 073f5...b33

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lego, leire, sykling, trampoline, bygging, snekring, aquaplay, lage tegneserier, lage stop motion-filmer, og storfavoritten for tida: produsere ting av papp/pappesker. 

Glemte nerf og gjemsel. (Mørkegjemsel med lommelykt på høst vinter)

spilling med pappa. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør pappaen. Min sønn leker med akkurat det samme som jeg gjorde. Han er 6-år. 

Uenig det som er sagt over med gutter vs jenter. Gutter er heller svært lekne i den alderen hvis de ikke bedøves med skjermaktiviteter. 

Anonymkode: e38f5...6cc

Min vil bare spille Nintendo, Pokemon eller fotball. Lite selvstendig lek. Hi

Anonymkode: c60c8...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...