Fragaria Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Man er i utgangspunktet anonym når man lager brukerkonto på kg, så hvorfor er det så mange som poster innlegg som anonymbruker? 3
Silva Pluvialis Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Jeg er svært sjeldent anonym i alle fall 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Det er sikkert hundrevis av lignende tråder, så du kan jo søke opp noen av dem så får du mange forskjellige svar på akkurat det du spør om. Anonymkode: 2fda5...5f2 10
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Dette er svart på hundrevis av ganger før. I all hovedsak ønsker en ikke å dra med seg tidligere kommentarer inn i nye tråder. Anonymkode: 42518...185 11
Frøyamor Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Fordi man vil svare noe helt drøyt man ikke vil skal bli linket til profilen/brukernavnet. 4
Fragaria Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Dette er svart på hundrevis av ganger før. I all hovedsak ønsker en ikke å dra med seg tidligere kommentarer inn i nye tråder. Anonymkode: 42518...185 Jeg har ikke sett tråd om det før, obviously, kan prøve et søk 👍 så da er det vanlig å gå rundt å huske hva en bruker har skrevet i en tråd (av flere tusen brukere) , og dra med seg inn i andre tråder ?? 😶 har folk litt fritidsproblemer? 😅
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, Frøyamor skrev: Fordi man vil svare noe helt drøyt man ikke vil skal bli linket til profilen/brukernavnet. Syns du det var veldig drøyt det jeg svarte i denne tråden som anonym? Anonymkode: 2fda5...5f2 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, Fragaria skrev: Jeg har ikke sett tråd om det før, obviously, kan prøve et søk 👍 så da er det vanlig å gå rundt å huske hva en bruker har skrevet i en tråd (av flere tusen brukere) , og dra med seg inn i andre tråder ?? 😶 har folk litt fritidsproblemer? 😅 Ja, noen har det Anonymkode: 2fda5...5f2
Fragaria Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Syns du det var veldig drøyt det jeg svarte i denne tråden som anonym? Anonymkode: 2fda5...5f2 😂 hva er din motivasjon for å poste som anonymbruker her?? 2
Frøyamor Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du det var veldig drøyt det jeg svarte i denne tråden som anonym? Anonymkode: 2fda5...5f2 Syns det er litt rart du følte trang for det ja. Må bare sitere hun over her, hva er din motivasjon for å poste som anonymbruker her?? 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Fragaria skrev: Jeg har ikke sett tråd om det før, obviously, kan prøve et søk 👍 så da er det vanlig å gå rundt å huske hva en bruker har skrevet i en tråd (av flere tusen brukere) , og dra med seg inn i andre tråder ?? 😶 har folk litt fritidsproblemer? 😅 Jeg husker historiene til noen her om de har delt ting som har gjort særlig inntrykk, ja, særlig om det gjelder psykisk sykdom og overgrep. Jeg har voldsomt respekt for alle disse sterke menneskene som våger å dele av sitt mørke. Mange fine mennesker med tragiske skjebner bak seg.
Frøyamor Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du det var veldig drøyt det jeg svarte i denne tråden som anonym? Anonymkode: 2fda5...5f2 Jeg vet heller ikke nøyaktig HVA du postet, siden her er flere anonyme alerede. Eller er alle deg? Eller ingen av dem? Ser du problemet nå eller.. 1
Fragaria Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2020 Tråder med mange anonymbrukere kan bli ekstremt kaotiske og forvirrende. Jeg som normalt elsker debatter... kanskje jeg bare begynner å bli for gammel 😂 2
Fragaria Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2020 4 minutter siden, Uatskillelig said: Jeg husker historiene til noen her om de har delt ting som har gjort særlig inntrykk, ja, særlig om det gjelder psykisk sykdom og overgrep. Jeg har voldsomt respekt for alle disse sterke menneskene som våger å dele av sitt mørke. Mange fine mennesker med tragiske skjebner bak seg. Det er vel normalt vil jeg tro. Enkelte ting man leser svir seg fast i hjernebarken
Silva Pluvialis Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, Fragaria skrev: Det er vel normalt vil jeg tro. Enkelte ting man leser svir seg fast i hjernebarken Absolutt. Særlig noen historier har gjort sterkt inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 8 minutter siden, Fragaria skrev: 😂 hva er din motivasjon for å poste som anonymbruker her?? 6 minutter siden, Frøyamor skrev: Syns det er litt rart du følte trang for det ja. Må bare sitere hun over her, hva er din motivasjon for å poste som anonymbruker her?? 5 minutter siden, Frøyamor skrev: Jeg vet heller ikke nøyaktig HVA du postet, siden her er flere anonyme alerede. Eller er alle deg? Eller ingen av dem? Ser du problemet nå eller.. Noen ganger krysser jeg av for anonym av gammel vane... andre ganger så er det fordi jeg ikke gidder å ha innleggene "hektet" på min bruker og noen ganger fordi jeg er redd for at noen jeg kjenner skal kjenne igjen det jeg skriver. Og noen ganger bare fordi jeg kan. Anonymkode: 2fda5...5f2 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 Fordi jeg har delt mye om meg selv og jeg vil ikke at andre skal kjenne meg igjen. Anonymkode: e2dda...561 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 Hvis man er veldig aktiv på forumet, blir det etterhvert mye informasjon som kan sammenstilles, slik at man blir mindre anonym. Jeg bruker bare nick når jeg må, og det er på rampelys. Anonymkode: d1535...3f8 7
herzeleid Skrevet 9. juli 2020 #19 Skrevet 9. juli 2020 Jeg har merket at det på dette forumet er veldig populært å snakke om seg selv og gjøre innlegg veldig personlig, også når det ikke er nødvendig, og dermed vil nok en del ende opp med å være relativt lett å identifisere for kjente om de skriver under brukernavn. Om en avslutter innlegg om skilsmisseraten i samfunnet med "hilsen kvinne 43 som har vært gift 3 ganger" eller besvarer tråder om straffereaksjoner mot overgripere med detaljer om egne vonde opplevelser har en i praksis gjort seg lettere identifiserbar og delt temmelig personlige detaljer, og jeg kan forstå at en da ønsker å anonymisere seg ytterligere. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #20 Skrevet 9. juli 2020 12 timer siden, Fragaria skrev: Jeg har ikke sett tråd om det før, obviously, kan prøve et søk 👍 så da er det vanlig å gå rundt å huske hva en bruker har skrevet i en tråd (av flere tusen brukere) , og dra med seg inn i andre tråder ?? 😶 har folk litt fritidsproblemer? 😅 Jeg i hvert fall husker ofte hva brukere har skrevet i andre tråder. Det er ikke noe jeg gjør bevisst, men hvis en bruker skriver i en tråd at hun er utro f.eks. og jeg ser denne brukeren senere i andre tråder, tenker jeg "oja det er hun som er utro". Ser jeg denne brukeren skrive noe annet personlig igjen, kan det hende at jeg husker dette også. Skjønner at folk ønsker å være anonyme. Anonymkode: 8ccb6...36f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå