Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg blir så stygg på bilder. Har aldri likt å se bilder av meg egentlig, men jeg har så mye mer rynker når jeg smiler enn i levende live. Har filmet meg selv, og der ser man det ikke. Det er på stillbilder. Hater huden min for at den ikke kan holde seg fin litt lenger! Vet ikke egentlig om det er slitt hud, men kanskje slik ansiktet mitt er bygget, slik huden ligger og dette presser opp huden rundt øynene når jeg smiler.... 

Anonymkode: def54...c5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser også 10 år eldre ut på bilder, ser også vanvittig bred og svær ut, selv om jeg er slank i virkeligheten. Stygg, gammel og svær blir jeg. Venninner sier de ikke kan forstå hvordan det er mulig å forandre seg så mye på bilder som det jeg gjør. Urettferdig å måtte unngå kamera og aldri ha et pent bilde av meg, mens andre kan kose seg med bildetakning og ha sosiale medier. Noen blir til og med penere på bilder. Nei, jeg skjønner deg 100%, det er noe dritt. 

Anonymkode: 4b235...241

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser også 10 år eldre ut på bilder, ser også vanvittig bred og svær ut, selv om jeg er slank i virkeligheten. Stygg, gammel og svær blir jeg. Venninner sier de ikke kan forstå hvordan det er mulig å forandre seg så mye på bilder som det jeg gjør. Urettferdig å måtte unngå kamera og aldri ha et pent bilde av meg, mens andre kan kose seg med bildetakning og ha sosiale medier. Noen blir til og med penere på bilder. Nei, jeg skjønner deg 100%, det er noe dritt. 

Anonymkode: 4b235...241

Hmm....det er vanlig å bli mye større på bilder. Jeg blir tynnere! Jeg spør «er jeg SÅ tynn?» og folk bare «du er s tynn, for all del ikke mist vekt». Jaja, ser en tynn person irl og, men ikke så tynn som på bilder! 

Men det er rynkene..... ser dem ikke SÅ godt i live. Hverken video eller speilet. Speilet sier seg selv for man ser seg selv i speilet hver dag og blir blind, men ser man seg i film eller bilder så ser man det bedre. Det er på stillbilder jeg blir så himla gammel!! Andre kan smile uten å bli eldre, hos meg har tydeligvis ikke huden taklet å eldes -_-

Anonymkode: def54...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...